En dat moeten ze 15x per dag, 7 dagen in de week oefenen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb familie bij de politie en heb hier wel eens naar gevraagd. Dit is een instructie als ze naar een prio-1 melding moeten gaan terwijl er weinig verkeer is. De sirenes zijn dan niet nodig en de zwaailichten zijn dan alleen voor veiligheid als er toch verkeer is op het kruispunt.
Zal vast misbruik van gemaakt worden, maar dat is wat ik had begrepenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
En dat moeten ze 15x per dag, 7 dagen in de week oefenen?
Dat was idd het meest schokkende van de OP...niet te filmen...quote:
quote:
Het zal best eens voorkomen dat een agent misbruik maakt van zijn macht, maar in dit geval zou het best kunnen zijn dat er bijvoorbeeld een melding geannuleerd werd, of alleen bij drukke verkeerssituaties sirene aangaat, en daarna weer uit. Bij een inbraak komt men ook niet aan met loeiende toeters en bellen, dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb familie bij de politie en heb hier wel eens naar gevraagd. Dit is een instructie als ze naar een prio-1 melding moeten gaan terwijl er weinig verkeer is. De sirenes zijn dan niet nodig en de zwaailichten zijn dan alleen voor veiligheid als er toch verkeer is op het kruispunt.
Makkelijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:04 schreef Smack10 het volgende:
geen zin om OP te lezen
daarom, terechte klacht
Het standaard ingestudeerde antwoord. Nu nog de werkelijke reden...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:43 schreef Monsieursander het volgende:
Wel tijdens de rij-opleiding.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
En dat moeten ze 15x per dag, 7 dagen in de week oefenen?
Dit dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |