Heemstede is toch wel ff heel anders dan die andere drie die je noemt. Velserbroek en halfweg zijn grauwe arbeidersdorpen met 90 % tokkie. Hoofddorp is een al betton: lelijk modern. Heemstede is een vrij breed opgezet, rijk en luxe dorp...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja vooroordelen ik weet het. Maar de omliggende dorpjes als Heemstede, Velserbroek, Halfweg en Hoofddorp maken de eerste indruk kut wmb.
Dat mag wel worden gezegd. Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heemstede is toch wel ff heel anders dan die andere drie die je noemt. Velserbroek en halfweg zijn grauwe arbeidersdorpen met 90 % tokkie. Hoofddorp is een al betton: lelijk modern. Heemstede is een vrij breed opgezet, rijk en luxe dorp...
Mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat mag wel worden gezegd. Helemaal mee eens! [ afbeelding ]
Ja. Beide dorpen. Ik oordeel zelden zonder t zelf gezien t hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:45 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ben jij er wel eens geweest?
En ben je wel eens in Nijmegen geweest?
Dan vind ik het op zijn minst vreemd om beide steden dorpjes te noemen. Haarlem is per slot wel de hoofdstad van Noord-Holland. Daarnaast heeft het een verschrikkelijk mooie oude binnenstad met toonaangevende musea, waaronder het oudste museum van Nederland (Teylers) en een zeer groot aanbod op historisch, cultureel en culinair gebied.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja. Beide dorpen. Ik oordeel zelden zonder t zelf gezien t hebben
Teylers zit op 200 meter van mn huis maar ik ben er nog nooit geweest moet ik bekennenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:51 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dan vind ik het op zijn minst vreemd om beide steden dorpjes te noemen. Haarlem is per slot wel de hoofdstad van Noord-Holland. Daarnaast heeft het een verschrikkelijk mooie oude binnenstad met toonaangevende musea, waaronder het oudste museum van Nederland (Teylers) en een zeer groot aanbod op historisch, cultureel en culinair gebied.
Dat jij daar niet gevoelig voor bent is je goed recht, maar je kwalificatie is op zijn minst vreemd te noemen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Teylers zit op 200 meter van mn huis maar ik ben er nog nooit geweest moet ik bekennen
Dan ga jij toch lekker naar Schalkwijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:56 schreef wipes66 het volgende:
Het winkelcentrum van haarlem is een dode boel en veel winkels zijn in in de afgelopen jaren gesloten. Koopavond is altijd rustig (vooral vergeleken 5+ jaar geleden). De meeste winkels zijn klein en alles zit ver weg uit elkaar waardoor je vooral bezig bent met lopen ipv winkelen.
quote:
'Het grootste overdekte winkelcentrum van Nederland!'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker naar Schalkwijk.
Het Teylers Museum.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Teylers zit op 200 meter van mn huis maar ik ben er nog nooit geweest moet ik bekennen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:58 schreef eriksd het volgende:
Dan ga jij toch lekker naar Schalkwijk.
Dus op basis van dergelijke onzin zoals hierboven geschreven kwalificeer jij haarlem als een van de betere steden in Nederland? Waarom ben jij para?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:51 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dan vind ik het op zijn minst vreemd om beide steden dorpjes te noemen. Haarlem is per slot wel de hoofdstad van Noord-Holland. Daarnaast heeft het een verschrikkelijk mooie oude binnenstad met toonaangevende musea, waaronder het oudste museum van Nederland (Teylers) en een zeer groot aanbod op historisch, cultureel en culinair gebied.
Dat jij daar niet gevoelig voor bent is je goed recht, maar je kwalificatie is op zijn minst vreemd te noemen.
Valt relatief mee hoor. Ik was ondanks in kanaleneiland in Utrecht en in vergelijking daarmee is Schalkwijk verschrikkelijk gezelligquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]Daar waar de helft is dichtgetimmerd met hout om asbest-problemen en het krioelt van de hang-ouderen en mocro-tuig ?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef ems. het volgende:
Valt relatief mee hoor. Ik was ondanks in kanaleneiland in Utrecht en in vergelijking daarmee is Schalkwijk verschrikkelijk gezellig
Welke? Ik ken er namelijk géén daarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef niels0 het volgende:
Haarlem is 1 van de meest gastronomische steden van Noord-Holland vind ik, samen met Schagen. In beiden houd ik graag een pitstop als ik onderweg ben naar Den Helder want daar weet ik eigenlijk maar 3 goede restaurants.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |