Dat zegt wat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ook nog nooit van big star gehoord
Wat is er vandaag met jou. Is je rode tante op bezoek?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij een kennis van Leo Blokhuis is en zo via via. Ik mag Tim overigens wel, erg relaxte gast.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Alex Chilton vind ik ook maar overschat trouwens.
De rode vlag hangt uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat is er vandaag met jou. Is je rode tante op bezoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Spinal Tap achtig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef alors het volgende:
Het lijkt bijna een grap, wat Claudia zegt ja
Hij kende het voor vanmiddag ook nog nietquote:
Iig meer dan de meesten in dit topic die Timmy niet kennenquote:
De uitvinder van de Soundmixshowquote:
Oja die ken ik ook nog wel hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iig meer dan de meesten in dit topic die Timmy niet kennen
lol inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:50 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Hij kende het voor vanmiddag ook nog niet
Geef mij maar Wilco of Pavement.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:52 schreef Norrage het volgende:
De ultieme hipster band van destijds dus
Inderdaad, alleen jammer dat Tim steeds in beeld staat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
Mooi item. Het hoeft niet altijd over over het paard getilde soapies te faan.
Gister was het ook rustig hoor.quote:
Ze mogen maar 1 minuut spelen toch.quote:
Dat is de regel.quote:
fakking kneus jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eskimo met de reet van Beyonce
was gisteren niet grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook flauw.Noot noot.
Geefbaar als in neukbaar.quote:
Alors heeft weer zo'n bui.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook flauw.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook flauw.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dan hou je dat maar mooi voor je.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:00 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat dat een watersnip is.
LOLquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Thieme zal weer blij zijn met deze beelden.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:02 schreef densmee het volgende:
Erg slecht dit, beschermde diersoorten voor de tv bereiden
Een koe ontleden is inderdaad geen gedoe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef alors het volgende:
Wat een gedoe, geef mij maar een ossehaasje
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Kranenborg lijkt steeds meer op een varken. Appel in zijn waffel, dan kan-ie zo op tafel.
Beetje hypocriet, koeien moeten ook geslacht worden om vlees te krijgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef alors het volgende:
Wat een gedoe, geef mij maar een ossehaasje
Gewoon lasagne uit de diepvries, veel beter.quote:
Dat is het leukequote:
Schiet niet echt op, nee.quote:
ORLY?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:04 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, koeien moeten ook geslacht.
Heb ik ook bij een frikandel speciaal. (dat is gelul natuurlijk, maar het is wel lekker)quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het leuke
Betalen ze 50 euro en zeggen achteraf dat het engeltje op de tong pistte.
Snobs idd
krijg wel zin in de kerst zoquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt wel een ongestelde kudt afgescheurde voorhuid..
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:04 schreef Jojoortje het volgende:
Kut Klote Claudia hou aub je mond met je 'ik word misselijk'
Dat is toch van de Lidl?quote:
Idd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:06 schreef Specularium het volgende:
Mensen hebben vrijwel nooit een probleem met kippenpootjes en dit is ineens eng.
Heerlijk maar kost minder dan een berenlul die stijf staat van het vet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Heb ik ook bij een frikandel speciaal. (dat is gelul natuurlijk, maar het is wel lekker)
Babypanda'squote:
Van de meat wagon gevallen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:06 schreef eriksd het volgende:
Die ene draagt een Christiaan van der Klaauw. Verdient lekker kennelijk
Slim ook om (weer) een vegetarische tafelgast te hebben tijdens het kokenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:04 schreef Jojoortje het volgende:
Kut Claudia hou aub je mond met je 'ik word misselijk'
Wat is dat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:06 schreef eriksd het volgende:
Die ene draagt een Christiaan van der Klaauw. Verdient lekker kennelijk
En na het eten allemaal een kekke sjaal mee naar huis.quote:
Een horloge.quote:
Eerst loslaten in de studio.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hadden dat beest eigenlijk op tafel moeten slachten.
Dragen ze ooit die trui wel of is het kindermaat zodat het niet stoort?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef alors het volgende:
Trui om zijn nek!!!!!! Dat is zo wannabe kak.
Jij wel?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Hij kan het niet eens doorslikken..
Van de vrachtwagen gevallen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan dit exemplaar?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mathijs zeker met zijn karige VARA-salaris.
440k is weinig ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mathijs zeker met zijn karige VARA-salaris.
een documentaire?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
GODVER DE MARS VAN DE PINGUÏNS GEMIST.
Dat zag mij er ook wel lekker uitquote:
Over Ajax-Dortmundquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Pietepietje het volgende:
Waar zal Peter morgen over komen vertellen?
Over het standbeeld dat gaat worden gemaakt van hem. 100 mtr hoog en 30 mtr breed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Pietepietje het volgende:
Waar zal Peter morgen over komen praten?
Earthflight op 1 is serieus wel mooi.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
GODVER DE MARS VAN DE PINGUÏNS GEMIST.
Jij zapt als sportmod nog bij de 100 meter op De Olympische Spelen.quote:
Toch vreemd dat je als sportmod altijd negatief post en nooit aanwezig bent.quote:
Ene Carlo en Irene doen dat al jaren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
eten tijdens een uitzending sowieso :") hoezo minachting voor je publiek
De ene homo de ander niet fuckable.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Ene Carlo en Irene doen dat al jaren.
hoe kun je nou hersentjes bij Sylvana klaarmakenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
Extra lauw bij gewarmd.
Nu de hersentjes.
Sylvana wordt klaargemaakt
Hatelijk zeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
Extra lauw bij gewarmd.
Nu de hersentjes.
Sylvana wordt klaargemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |