SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede! Datum nader te bepalen.
- Buurmeisje
- Guitarist
- VinniieeVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ohhhh fuckquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee jij. Ik kan wel een lapo verzinnen, maar geen TT
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Al die afkortingen ook altijd, gek word je ervan
Lapo klinkt als een soort van drugs
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik verstuur het zo wel ff, hold on.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem even een pistoletje mee voor mij, en bezorg 'm.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
'middagquote:Ik wil 'm wel kunnen etenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik verstuur het zo wel ff, hold on.![]()
![]()
Heel simpel, uitprinten en opvreten die meukquote:
Nee dank jequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heel simpel, uitprinten en opvreten die meuk![]()
![]()
Beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn exen zitten niet op fok!![]()
![]()
![]()
Zij mijne jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SMULLEN GEBLAZEN, POHI UITSPITTEN!![]()
![]()
![]()
Beidequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar jouw of naar mijn maatstaven?![]()
![]()
Ik denk dat je haar liever overslaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig, stuur maar langs.![]()
![]()
Alles met een hartslag is doable.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar liever overslaat![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel succes, 500 posts per dag.
Al valt het de laatste paar dagen mee
![]()
![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles met een hartslag is doable.![]()
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzerquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan ooit gegeven?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
Stuur anders een pic want nu ben ik nieuwsgierig...![]()
Toen was een gat nog een gat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzerEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vinniequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzer........
![]()
Je wilde ontmaagd worden en pakte datgene wat toevallig voorbij kwam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzer
Grapje vin, grapje.![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was een gat nog een gat.![]()
![]()
het is beter voor mijn reputatie om dat niet te doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
Stuur anders een pic want nu ben ik nieuwsgierig...![]()
![]()
Als ik je op je woord moet geloven blijft daar sowieso weinig van overquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
het is beter voor mijn reputatie om dat niet te doen
Dan kan een plaatje er ook wel vanaf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik je op je woord moet geloven blijft daar sowieso weinig van over
![]()
Ik zag alleen de eerste paar postsquote:![]()
Gamen en eten en dan ook nog eens lezen tegelijk wordt wat veel..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vond het wel grappig ergens, die ex helemaal door het slijk gehaald en jij die erachteraan komt en vraagt of ze lekker isquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag alleen de eerste paar posts![]()
Gamen en eten en dan ook nog eens lezen tegelijk wordt wat veel...
![]()
Zo lang ik geen foto post, weten jullie niet wie het isquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik je op je woord moet geloven blijft daar sowieso weinig van over
![]()
Doe ons anders een (fok)naam, dan ben je van ons gezeik afquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ik geen foto post, weten jullie niet wie het is![]()
![]()
Dit heb ik nu in mijn hoofd zitten:quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ik geen foto post, weten jullie niet wie het is![]()
![]()
Volgensmij heb je het weleens gezegd trouwensquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ik geen foto post, weten jullie niet wie het is
Volgensmij een topic dat je ons liet zien...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit heb ik nu in mijn hoofd zitten:
[ afbeelding ].
![]()
Hij heeft het inderdaad eens gemeld.
Weet niet meer wie het was, maar toch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je het weleens gezegd trouwens
Volgensmij een topic dat je ons liet zien...![]()
Sorry, zonder foto kan ik dat niet aanpassen aan de werkelijkheidquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet.
![]()
![]()
Ik weet het weer, tenminste, de topicreeksquote:Sexblunders geloof ik
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, zonder foto kan ik dat niet aanpassen aan de werkelijkheid![]()
N van de vele usernamesdie ze gehad heeftKlopt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet het weer, tenminste, de topicreeksSexblunders geloof ik
![]()
Als Vinnie dat zelf niet wil vertellen, dan doe ik dat ook niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hmm, een kleine muziekcollectie (van haar telefoon) van mijn ex staat nog op mijn pc.
Zulks een emo muziek. Waarom luisterde ik daar vroeger ook naar?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn DM doet de hele dag al raarquote:. Maar ik heb haar naam genoemd als reactie op een link die je postte
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Vinnie dat zelf niet wil vertellen, dan doe ik dat ook niet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Vinnie dat zelf niet wil vertellen, dan doe ik dat ook niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn DM doet de hele dag al raar. Maar ik heb haar naam genoemd als reactie op een link die je postte
.
Ja dat is een van de vele klonen![]()
![]()
Nou ja, dat zou je zelf ook niet leuk vinden, toch?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar die bedoel je dus welquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Ja dat is een van de vele klonen.
Maar het gaat nu helemaal niet om mij!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou je zelf ook niet leuk vinden, toch?![]()
![]()
Zodra ik mijn hoofd onder de dekens vandaan haal heb ik het weer koud
En spierpijn begint weer te komen
FML![]()
![]()
lekkerrrrquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
aah okequote:
ik zit nu al paar dagen met deze in mijn kop
Det Som En Gang Var
hmmm, niet echt mijn stijl, toch liever ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke
ik zit nu al paar dagen met deze in mijn kop![]()
dat is meer muziek wat mijn broertje leuk vindquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, niet echt mijn stijl, toch liever dit![]()
mijn smaak staat er lijnrecht tegenover
Det Som En Gang Var
Volgend jaar naar het Waalkade festival in Tiel, concert van ons Franskequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is meer muziek wat mijn broertje leuk vind
mijn smaak staat er lijnrecht tegenover![]()
Echt gezellig, al zou je dat niet zeggen .Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
oow dat zal bestquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgend jaar naar het Waalkade festival in Tiel, concert van ons Franske![]()
Echt gezellig, al zou je dat niet zeggen .
das toch dezelfde plek als appelpop daar in tiel?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat zal best
das toch dezelfde plek als appelpop daar in tiel?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Waar dus ook appelpop isquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.![]()
Appelpop is een jaarlijks gratis 2 daags festival op de waalkade in tielquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.
is zeer gezellig en over het algemeen ook wel vrij grote namen die daar spelenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat wist ik dus niet, Frans Duijts organiseert daar als het kan elk jaar zijn eigen festival.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
Appelpop is een jaarlijks gratis 2 daags festival op de waalkade in tiel
is zeer gezellig en over het algemeen ook wel vrij grote namen die daar spelenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat hij daar een vergunning voor krijgtquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet, Frans Duijts organiseert daar als het kan elk jaar zijn eigen festival.zijn muziek is een aanslag op het gehoor
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Er is ergere muziek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij daar een vergunning voor krijgtzijn muziek is een aanslag op het gehoor
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En kattegejank van anderen op mijn gehoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Det Som En Gang Var
vergeet niet dat 90% van de mensen die muziek die jij en ik luisteren eerste klas bagger herrie vindenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Det Som En Gang Var
De familie Duijts heeft wel wat invloed in Tiel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
aah okee das niet slecht neequote:
Det Som En Gang Var
Daarom, smaken verschillen gewoon, ik hou echt van alles, van klassiek, tot Nederlandstalig, tot techno en rock.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
vergeet niet dat 90% van de mensen die muziek die jij en ik luisteren eerste klas bagger herrie vindenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Niet alleen in Tielquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De familie Duijts heeft wel wat invloed in Tiel.
ik ook wel hoor daar niet van maar nederlands talige muziek zoals wat jij net zeiquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom, smaken verschillen gewoon, ik hou echt van alles, van klassiek, tot Nederlandstalig, tot techno en rock.
dat is echt niet mijn ding dat vind ik echt vreselijk
maar goed zoals ik al zei ik luister dan ook wel veel black metal en ik weet wel zeker dat jij dat echt vreselijk vind
Det Som En Gang Var
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook wel hoor daar niet van maar nederlands talige muziek zoals wat jij net zei
maar goed zoals ik al zei ik luister dan ook wel veel black metal en ik weet wel zeker dat jij dat echt vreselijk vind
Daar wil ik ook wel eens naar luisteren, dit bv:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
oooew okee dat had ik dan weer niet van je verwachtquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee hoor
Daar wil ik ook wel eens naar luisteren, dit bv:
wel een goeie trouwens
ik neig meer richting burzum
Det Som En Gang Var
Ik heb lekker gegeten bij lola!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
King Diamond vind ik ook wel soms lekker om te horen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew okee dat had ik dan weer niet van je verwacht
wel een goeie trouwens
ik neig meer richting burzum
Wat een fijne buurvrouwquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Avond. Moeeee
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt...quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het gaat nu helemaal niet om mij!.
Ik ben wel echt een mannetje he, ik wil gelijk weten waar ik die chick kan zien in dat filmpje...quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
En hier luister ik ook wel eens naarRustig aan.![]()
dat vind ik echt vreselijk zulk soort metalquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
King Diamond vind ik ook wel soms lekker om te horen.
Det Som En Gang Var
Ja lieverd is hetquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wat is er mis mee dan? Ik vind dat namelijk best chille muziek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik echt vreselijk zulk soort metalEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is je huisje alweer opgewarmt ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
die zang ervan vind ik echt afschuwelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Ik vind dat namelijk best chille muziek.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nopequote:. Mijn geluk was van korte duur.. Gelukkig is het bij lola wel warm
!
Awwwwquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Nope. Mijn geluk was van korte duur.. Gelukkig is het bij lola wel warm
!
. Wanneer komen ze nu weer terug ?
Sommige nederlandstalige muziek vind ik wel mooi. Boudewijn de Groot bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook wel hoor daar niet van maar nederlands talige muziek zoals wat jij net zei
maar goed zoals ik al zei ik luister dan ook wel veel black metal en ik weet wel zeker dat jij dat echt vreselijk vind![]()
![]()
Stef Bos, om er nog maar eentje te noemenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige nederlandstalige muziek vind ik wel mooi. Boudewijn de Groot bijvoorbeeld
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige nederlandstalige muziek vind ik wel mooi. Boudewijn de Groot bijvoorbeeld![]()
![]()
Herman van veen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige nederlandstalige muziek vind ik wel mooi. Boudewijn de Groot bijvoorbeeldRustig aan.![]()
dat luister ik nog wel eens af en toequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige nederlandstalige muziek vind ik wel mooi. Boudewijn de Groot bijvoorbeeldLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Het Goede Doel. Doe Maar
. Frank Boeijen Groep
. Het Klein Orkest
.
Ik zie dat Loka een godin is geworden zelfs.quote:
Hoe is het met je?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Nope. Mijn geluk was van korte duur.. Gelukkig is het bij lola wel warm
!
![]()
![]()
als er dan toch iets nederlandstalig moet zijn dan zeg ik de poemas en van dik houtLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Alles goed hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dat Loka een godin is geworden zelfs.
Hoe is het met je?![]()
Met jou dan?![]()
Helaas meen ik het welquote:.. tijdens het douchen werd mn water ijzig koud en de cv is wederom stuk
.
Beetje frustratie van me af getraind de laatste dagen. Spierpijn overal.quote:
Last van enorme snotvorming verder. Top dus.
Morgen weer veel scheikunde uitleggen
Voor een younby heb jij goede smaakquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
Het Goede Doel. Doe Maar
. Frank Boeijen Groep
. Het Klein Orkest
.
Voorbeelden ik kan mij het haast niet voorstellenquote:
14 SHADES OF GREY
Scheikunde is tofquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje frustratie van me af getraind de laatste dagen. Spierpijn overal.
Welke klas geef je les nu?![]()
Een watquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor een younby heb jij goede smaak?
Nooquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Helaas meen ik het wel.. tijdens het douchen werd mn water ijzig koud en de cv is wederom stuk
.
![]()
Die lui kunnen ook niks![]()
![]()
De Stoopjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorbeelden ik kan mij het haast niet voorstellen4 en 5, havo en vwo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheikunde is tof
Welke klas geef je les nu?
Maar ik ben zelf niet goed in scheikunde.
En de leerlingen vinden het ook niet leuk.
Fitness?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tevens, scheikunde is leuk![]()
Tevens, goed, met jou koffie?![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Griep in opkomst![]()
![]()
Oh. Jottemquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Een y
[..]
Youngby
Aka een jonge dame.
Gewoon zorgen dat je minimaal een hoofdstuk voorloopt op je leerlingen loopt dan gaat het altijd goedquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Stoopjes.
[..]
4 en 5, havo en vwo.
En de leerlingen vinden het ook niet leuk.14 SHADES OF GREY
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Fitness?
Tevens, goed, met jou koffie?
Beetje druk gehad afgelopen dagen, maar gaat wel lekker zo![]()
![]()
Les is als een dansje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Stoopjes.
[..]
4 en 5, havo en vwo.
En de leerlingen vinden het ook niet leuk.![]()
Als je er zelf niet goed in bent betwijfel ik of dat echt helpt...quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je minimaal een hoofdstuk voorloopt op je leerlingen loopt dan gaat het altijd goed.
Ik verzon het ook maar ff ter plekke uit de losse polsquote:
Oké mooiquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lekker
Beetje druk gehad afgelopen dagen, maar gaat wel lekker zowat heb je gedaan dan?
![]()
Als het goed is heeft kaneel scheikunde gehad boven 4/5 havo niveau dus dat moet geen probleem zijn om het te snappen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er zelf niet goed in bent betwijfel ik of dat echt helpt....
14 SHADES OF GREY
Lopen, opdrukken, halters, verder veel werk op mijn spiertjes en gewrichten weer soepel te maken. Je kent ze wel van de warming up.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Fitness?
Tevens, goed, met jou koffie?
Scheikunde.Maar ik kan niet dansen, ik ben blank.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, mijn scheikunde is wel iets boven hun niveau.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het goed is heeft kaneel scheikunde gehad boven 4/5 havo niveau dus dat moet geen probleem zijn om het te snappen.Maar om het dan uit te leggen...
Vrienden op bezoek gehad, meerdere afspraken vandaag. Wat ik gister deed weet ik niet meer lolquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oké mooiwat heb je gedaan dan?
Ik heb in elke geval raar geslapen, eerst van 8u tot middernacht en daarna van 4u tot 8u![]()
![]()
Hij zegt zelf dat hij er niet zo goed in is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het goed is heeft kaneel scheikunde gehad boven 4/5 havo niveau dus dat moet geen probleem zijn om het te snappen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Van buiten toch? Maar van binnen was je toch zwart?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lopen, opdrukken, halters, verder veel werk op mijn spiertjes en gewrichten weer soepel te maken. Je kent ze wel van de warming up.
Scheikunde.
[..]
Maar ik kan niet dansen, ik ben blank.14 SHADES OF GREY
Nee, van binnen ben ik ook roomblank.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van buiten toch? Maar van binnen was je toch zwart?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
als zij het maar snappen daar gaat het om niet of jij het snapt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mijn scheikunde is wel iets boven hun niveau.Maar om het dan uit te leggen...
14 SHADES OF GREY
Scheikunde, natuurkunde en wiskunde, ik snap er de ballen van, en het zal me jeuken ook.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik kan het wel (of konquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Scheikunde, natuurkunde en wiskunde, ik snap er de ballen van, en het zal me jeuken ook.), tenzij het universitair niveau gaat worden, dan word het me te veel
![]()
![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan het wel (of kon), tenzij het universitair niveau gaat worden, dan word het me te veel
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn leven gebeterd en heb zelfs fatsoenlijke cijfers gehaald dit kwartaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn leven gebeterd en heb zelfs fatsoenlijke cijfers gehaald dit kwartaal![]()
14 SHADES OF GREY
Scheikunde. Dat is tenminste leuk. Wiskunde en natuurkunde
.
Kun je nog cum laude?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn leven gebeterd en heb zelfs fatsoenlijke cijfers gehaald dit kwartaalEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb maar de oude MAVO gedaan, verder weet ik hoe een FAL 7,62 werkt, ik een UZI pistoolmitrailleur moet hanteren, een Gloch17 9mm, een Browning FN 9mm,, hoe ik een Browning .50 weet af te schieten, hoe granaten werken, landmijnen te plaatsen, de MAG 7,62 machinegeweer weet te hanteren en de LAW66mm antitank raketquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan het wel (of kon), tenzij het universitair niveau gaat worden, dan word het me te veel
Dan moet ik nog heel wat jaren deze cijfers halenquote:
Nu een 9,3 en een 8,6 gehaald, moet nog 1 cijfer terugkrijgen![]()
![]()
Altijd handig als postbode.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb maar de oude MAVO gedaan, verder weet ik hoe een FAL 7,62 werkt, ik een UZI pistoolmitrailleur moet hanteren, een Gloch17 9mm, een Browning FN 9mm,, hoe ik een Browning .50 weet af te schieten, hoe granaten werken, landmijnen te plaatsen, de MAG 7,62 machinegeweer weet te hanteren en de LAW66mm antitank raket
Die dingen kom ik in het dagelijks leven niet zo vaak tegen. Voor mij moet kennis ook practisch zijn weet jequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb maar de oude MAVO gedaan, verder weet ik hoe een FAL 7,62 werkt, ik een UZI pistoolmitrailleur moet hanteren, een Gloch17 9mm, een Browning FN 9mm,, hoe ik een Browning .50 weet af te schieten, hoe granaten werken, landmijnen te plaatsen, de MAG 7,62 machinegeweer weet te hanteren en de LAW66mm antitank raket
![]()
![]()
Nog werk in defensie? Of ex-defensie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Veteraanquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog werk in defensie? Of ex-defensie?
Kijk dat zijn nog een skillsquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Knap hoor!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bijna voor het eerst sinds de 2de geen enkele onvoldoende![]()
![]()
Idd, als je een fout maakt is het dodelijkquote:
Goed zo jongen. Je krijgt een aai over de bol van me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bijna voor het eerst sinds de 2de geen enkele onvoldoendeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kan je beter dokter zijn dan gaan andere tenminste dood ipv jezelfquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, als je een fout maakt is het dodelijk
14 SHADES OF GREY
Jayquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo jongen. Je krijgt een aai over de bol van me.![]()
![]()
Nou ja, baas, valt wel mee.quote:
Ik noem maar ff 1994, Srebrenica, geen baas hoor.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ohh ja, ook nog een diploma van ZHKHquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je beter dokter zijn dan gaan andere tenminste dood ipv jezelf
Ik ben niet zo bekend met militair jargon wasda ZHKH?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, ook nog een diploma van ZHKH14 SHADES OF GREY
Zelfhulp Kameradenhulp, zeg maar de militaire EHBO, om levensreddende handelingen te verrichten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met militair jargon wasda ZHKH?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik vind dat veteranen respect verdienenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, baas, valt wel mee.
Ik noem maar ff 1994, Srebrenica, geen baas hoor.![]()
![]()
Noemen ze dat tegenwoordig niet CLS of is dat weer een stapje hoger ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfhulp Kameradenhulp, zeg maar de militaire EHBO, om levensreddende handelingen te verrichten.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Omdat ze hun werk doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik vind dat veteranen respect verdienen?
Indien je tijd hebt, lees maar, mijn verhaal: DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik vind dat veteranen respect verdienenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Net zoveel als bakkers, of architecten of willekeurige andere mensen die nut hebben voor de maatschappij wat mij betreft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik vind dat veteranen respect verdienen![]()
Combat Life Saver is de functie, voorheen idd Hospik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig niet CLS of is dat weer een stapje hoger ?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net zoveel als bakkers, of architecten of willekeurige andere mensen die nut hebben voor de maatschappij wat mij betreft.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is het heel raar dat ik daar hele andere MI bij krijg dan EHBOquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfhulp Kameradenhulp, zeg maar de militaire EHBO, om levensreddende handelingen te verrichten.
14 SHADES OF GREY
En vergeet de patatbakkers niet he!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net zoveel als bakkers, of architecten of willekeurige andere mensen die nut hebben voor de maatschappij wat mij betreft.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik daar hele andere MI bij krijg dan EHBO
Zonder bakker kan ik leven. Zonder patatbakker wordt het al moeilijker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet de patatbakkers niet he!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik draag bij aan de obesitasepidemie, hoezeequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet de patatbakkers niet he!![]()
![]()
De wonden zijn ook iets anders hequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik daar hele andere MI bij krijg dan EHBO, dus ja verschilt wel iets
.
Dit ook trouwens, daar niet van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net zoveel als bakkers, of architecten of willekeurige andere mensen die nut hebben voor de maatschappij wat mij betreft.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik draag bij aan de obesitasepidemie, hoezee![]()
![]()
Ah. Zelfde geldt dan neem ik aan voor stratenmakers, vuilnismannen, winkeliers en doktoren, I assume.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je kiest er idd voor, klopt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net zoveel als bakkers, of architecten of willekeurige andere mensen die nut hebben voor de maatschappij wat mij betreft.
Echter, een bakker vliegen geen kogels om de oren, tenminste, niet dagelijks.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
MEDICquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Combat Life Saver is de functie, voorheen idd Hospik.
Nare shit meegemaakt?Rustig aan.![]()
Dus werkgelegenheid voor doktoren en zusters.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik draag bij aan de obesitasepidemie, hoezee
Ook niet iedere militair.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kiest er idd voor, klopt.
Echter, een bakker vliegen geen kogels om de oren, tenminste, niet dagelijks.
Dus dat argument vind ik best wel onzin eigenlijk. Je kiest er, zoals je zei, idd zelf voor.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maargoed, jij bakte geen brood, tenminste, niet dagelijks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kiest er idd voor, klopt.
Echter, een bakker vliegen geen kogels om de oren, tenminste, niet dagelijks.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nogal ja, lees topic maar wat ik in 2010 eens plaatste op FOKquote:
En vergeet de dietisten en sportschoolwerknemers nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus werkgelegenheid voor doktoren en zusters.![]()
![]()
Ik gok dat ie nu gaat vragen naar een linkjequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nogal ja, lees topic maar wat ik in 2010 eens plaatste op FOK.
Die postte hij netquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gok dat ie nu gaat vragen naar een linkje.
.
Ik wilde altijd marinier worden. Ik ben alleen niet echt sportief genoeg
.
Uhu, maar dan nog, die vraag verwacht ikquote:. Nu misschien niet meer, je hebt het verklapt
.
Ik wou het leger niet in. Gelukkig werd het net op tijd afgeschaftquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde altijd marinier worden. Ik ben alleen niet echt sportief genoeg
.
![]()
![]()
10% van de uitgezonden militairen houd er last van, en dan gaat het meer om wat ze in missiegebied hebben meegemaakt, en dat is soms echt heftig. Dat kan een gewone burger zich echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet iedere militair.
Dus dat argument vind ik best wel onzin eigenlijk. Je kiest er, zoals je zei, idd zelf voor.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nogal ja, lees topic maar wat ik in 2010 eens plaatste op FOK
Nee grapje die link heb ik wel gezien.. Ik ga kijken.Rustig aan.![]()
Voor de niet al té oplettende FOK!er, link welke ik eerder poste
DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaalVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik baal daar dus vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou het leger niet in. Gelukkig werd het net op tijd afgeschaft, dan had ik gemoeten, nu was ik te lam om er voor te trainen
.
Klopt. Toch is het eigen keuze.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
10% van de uitgezonden militairen houd er last van, en dan gaat het meer om wat ze in missiegebied hebben meegemaakt, en dat is soms echt heftig. Dat kan een gewone burger zich echt niet voorstellen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou sowieso afgekeurd worden, achteraf gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik baal daar dus van, dan had ik gemoeten, nu was ik te lam om er voor te trainen
.
![]()
![]()
Een dorpsbewoner van me kwam onder een voertuig terecht.. Ook dood.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de niet al té oplettende FOK!er, link welke ik eerder poste
DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaalRustig aan.![]()
Maar was dat een militair voertuig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een dorpsbewoner van me kwam onder een voertuig terecht.. Ook dood.
En had hij er zelf voor gekozen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
ER weet wat ik van het leger vindquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz heeft het niet zo op het militaire wezen, lees ik zo.
Voor mij is het nieuwquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
ER weet wat ik van het leger vind.
![]()
![]()
Wie wel? Kap svp met oorlog, maarja dat gaat niet zolang er een vijand is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz heeft het niet zo op het militaire wezen, lees ik zoRustig aan.![]()
Ik heb het gevoel dat ik iets gemist hebquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso afgekeurd worden, achteraf gezien.
Ik zit trouwens nog wel te denken aan de NatRes, al is dat natuurlijk niet helemaal hetzelfde.
Militair voertuig, uiteraard niet zelf voor gekozen om daaronder te raken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar was dat een militair voertuig?
En had hij er zelf voor gekozen?
Rustig aan.![]()
Ow! Ik wou effe een opmerking maken, maar ik heb geen zin in een ban lolquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie wel? Kap svp met oorlog, maarja dat gaat niet zolang er een vijand is.![]()
![]()
Hawaii Five-O kijken, tot straks.
Nein, op de computer. De laatste aflevering, vers van de torrent persquote:.
Yay!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nein, op de computer. De laatste aflevering, vers van de torrent pers.
![]()
![]()
Heftig verhaal manquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indien je tijd hebt, lees maar, mijn verhaal: DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal![]()
Respect![]()
![]()
Dit dus, en het is dan niet zo dat andere beroepen geen respect verdienen ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb respect voor (ex-)militairen, vrijwillig of niet...![]()
Als het nog had bestaan had ik uit dienst geweigerd. Ik ben tegen het leger en nog meer tegen dienstplicht in welke vorm dan ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou het leger niet in. Gelukkig werd het net op tijd afgeschaft14 SHADES OF GREY
Ik was denk ik sowieso nooit door de keuring gekomenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het nog had bestaan had ik uit dienst geweigerd. Ik ben tegen het leger en nog meer tegen dienstplicht in welke vorm dan ook.
Mijn vader ook niet, die kwam vrij makkelijk onder dienstplicht uit zo![]()
![]()
Behalve mijn oom van moeders' kant werd iedereen afgekeurd voor dienstplichtquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was denk ik sowieso nooit door de keuring gekomen
Mijn vader ook niet, die kwam vrij makkelijk onder dienstplicht uit zoik waarschijnlijk ook. En anders had ik wss geweigerd, maar omdat in lui ben.
![]()
Ik kom ook niet door de keuring heenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was denk ik sowieso nooit door de keuring gekomen
Mijn vader ook niet, die kwam vrij makkelijk onder dienstplicht uit zomijn rug is al reden genoeg voor afkeuring en dan hebben ze nog niet eens gekeken naar mijn geestelijke gesteldheid
14 SHADES OF GREY
Dat mag hoor, als je er maar niet over praatquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou worden afgekeurd, ik ben gay.![]()
![]()
En als ik er over praat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat mag hoor, als je er maar niet over praatEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig ben ik dan ook geen Amerikaan en wil ik niet het leger in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het Amerikaanse leger zou je een onacceptabel risico vormenNee, er zijn er niet zoveel die eventueel in mijn kontje mogen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hm.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, er zijn er niet zoveel die eventueel in mijn kontje mogen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat maakt bubba geen flikker uit, die houdt wel van ass-rape.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook geen Amerikaan en wil ik niet het leger in.
[..]
Nee, er zijn er niet zoveel die eventueel in mijn kontje mogen.Rustig aan.![]()
Wat is er, WT?quote:Ik kom niet in het gevang. Of in het leger. Dus daar merk ik niks van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat maakt bubba geen flikker uit, die houdt wel van ass-rape.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Achja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom niet in het gevang. Of in het leger. Dus daar merk ik niks van.
Dat scheelt wel ja.Rustig aan.![]()
Waarom moest ik hierom lachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat maakt bubba geen flikker uit, die houdt wel van ass-rape.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn een kennis van mij is overleden aan leukemie. Binnen 3 maanden. Zo raar.14 SHADES OF GREY
Ayquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Damn een kennis van mij is overleden aan leukemie. Binnen 3 maanden. Zo raar.gecondoleerd
![]()
Thnxquote:
14 SHADES OF GREY
Damn man. Gecondoleerdquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Damn een kennis van mij is overleden aan leukemie. Binnen 3 maanden. Zo raar.![]()
![]()
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
Damn een kennis van mij is overleden aan leukemie. Binnen 3 maanden. Zo raar.Rustig aan.![]()
Pff dit is nu al een hele rare week. Gisteren brand op mijn werk, vandaag een kennis overleden. Wat zou er morgen gebeuren?14 SHADES OF GREY
Tijn geraakt door een meteoriet!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
Pff dit is nu al een hele rare week. Gisteren brand op mijn werk, vandaag een kennis overleden. Wat zou er morgen gebeuren?![]()
![]()
Komt wel goed schatje....quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
Pff dit is nu al een hele rare week. Gisteren brand op mijn werk, vandaag een kennis overleden. Wat zou er morgen gebeuren?
Drink even iets wat hij altijd dronk ter ere van hem...Rustig aan.![]()
Jawel, is goed voor je.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef arachide. het volgende:
Twee keer sporten op één dag is niet grappig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb vandaag twee saucijzenbroodjes gegeten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef arachide. het volgende:
Twee keer sporten op één dag is niet grappig.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan liever door een pijl cupido dit weekendquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn geraakt door een meteoriet!
Espressoquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje....
Drink even iets wat hij altijd dronk ter ere van hem...wie weet
morgen op mijn werk
14 SHADES OF GREY
Doe je er drie uur over om thuis te komen.Karma zeker.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heb je weer lopen bitchen op de NS?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hey Feraquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, ik was brutaal tegen de docent vandaag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je weer lopen bitchen op de NS?Hey Vin!quote:![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vertel vertel verteeeeeel!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik was brutaal tegen de docent vandaag.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoe is het?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hey Vin!![]()
![]()
![]()
Dan had hij dat zeker verdientquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik was brutaal tegen de docent vandaag.14 SHADES OF GREY
Tot je kan poepen? Damn gurl.quote:quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hey Vin!![]()
Oooooooowwwwwww
Ik zat in de hoorcollegezaal, helemaal achteraan, op mijn favoriete plekje. Eigenlijk waar ik altijd zit, een beetje alleen zodat ik rustig aantekeningen enz. kan maken zonder dat mensen om me heen kletsen. Maar de docent vroeg iedereen van de achterste rijen om helemaal vooraan te gaan zitten. Nu zit er sowieso nooit iemand vooraan, maar ik had er echt geen zin in. Dus terwijl iedereen verhuist, blijf ik lekker zitten. Op een gegeven moment staat die docent me aan te kijken, maar ik geef geen kik. Na een tijdje komt hij naar me toe lopen:quote:
"Ik had u al twee keer gevraagd om naar voren te komen".
Ik: "Waarom is dat nodig? Ik zit hier prima."
Hij: "Ik vroeg het u vriendelijk".
Ik: "Oké, maar mijn antwoord is 'nee'".
Hij: "Ik heb nu geen zin om de discussie met u aan te gaan, wellicht in de pauze, maar nu verstoort u mijn les. Dus ik vraag u nogmaals om vooraan te gaan zitten, anders kunt u de zaal verlaten".
Ik: "Oké, mij best".
Toen heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weggegaan. Belachelijk gedoe.
Terecht dat je er uit bent gestuurd.
Beetje niet luisteren naar de docent.
Beetje kinderachtig van die docentquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat in de hoorcollegezaal, helemaal achteraan, op mijn favoriete plekje. Eigenlijk waar ik altijd zit, een beetje alleen zodat ik rustig aantekeningen enz. kan maken zonder dat mensen om me heen kletsen. Maar de docent vroeg iedereen van de achterste rijen om helemaal vooraan te gaan zitten. Nu zit er sowieso nooit iemand vooraan, maar ik had er echt geen zin in. Dus terwijl iedereen verhuist, blijf ik lekker zitten. Op een gegeven moment staat die docent me aan te kijken, maar ik geef geen kik. Na een tijdje komt hij naar me toe lopen:
Hij: "Ik heb nu geen zin om de discussie met u aan te gaan, wellicht in de pauze, maar nu verstoort u mijn les. Dus ik vraag u nogmaals om vooraan te gaan zitten, anders kunt u de zaal verlaten".
Toen heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weggegaan. Belachelijk gedoe.![]()
Anders moet ie zijn stem verheffen, snap dat danquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat in de hoorcollegezaal, helemaal achteraan, op mijn favoriete plekje. Eigenlijk waar ik altijd zit, een beetje alleen zodat ik rustig aantekeningen enz. kan maken zonder dat mensen om me heen kletsen. Maar de docent vroeg iedereen van de achterste rijen om helemaal vooraan te gaan zitten. Nu zit er sowieso nooit iemand vooraan, maar ik had er echt geen zin in. Dus terwijl iedereen verhuist, blijf ik lekker zitten. Op een gegeven moment staat die docent me aan te kijken, maar ik geef geen kik. Na een tijdje komt hij naar me toe lopen:
Toen heb ik mijn spullen gepakt en ben ik weggegaan. Belachelijk gedoe.Tenzij hij een microfoon heeft
![]()
![]()
Moet hij maar met een beargumenteerde reden komen. Ik zie de noodzaak niet om te verhuizen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Terecht dat je er uit bent gestuurd.
Beetje niet luisteren naar de docent.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan moet hij dat zeggen. "Omdat ik het zeg!", werkt niet meer als je de zestien gepasseerd bent. Ik ben geen klein kind meer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders moet ie zijn stem verheffen, snap dat danTenzij hij een microfoon heeft
Omdat het verschrikkelijk onbeleefd is naar een docent om allemaal helemaal achteraan te gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet hij maar met een beargumenteerde reden komen. Ik zie de noodzaak niet om te verhuizen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet hij dat zeggen. "Omdat ik het zeg!", werkt niet meer als je de zestien gepasseerd bent. Ik ben geen klein kind meer.![]()
![]()
Het is een hoorcollegezaal, normaal gesproken zitten er altijd mensen achterin. Waarom is er anders überhaupt plek achterin?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het verschrikkelijk onbeleefd is naar een docent om allemaal helemaal achteraan te gaan zitten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: