Ook niet iedere militair.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kiest er idd voor, klopt.
Echter, een bakker vliegen geen kogels om de oren, tenminste, niet dagelijks.
Maargoed, jij bakte geen brood, tenminste, niet dagelijks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kiest er idd voor, klopt.
Echter, een bakker vliegen geen kogels om de oren, tenminste, niet dagelijks.
Nogal ja, lees topic maar wat ik in 2010 eens plaatste op FOKquote:
En vergeet de dietisten en sportschoolwerknemers nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus werkgelegenheid voor doktoren en zusters.
Ik gok dat ie nu gaat vragen naar een linkjequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nogal ja, lees topic maar wat ik in 2010 eens plaatste op FOK
Die postte hij netquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gok dat ie nu gaat vragen naar een linkje.
Uhu, maar dan nog, die vraag verwacht ikquote:
Ik wou het leger niet in. Gelukkig werd het net op tijd afgeschaftquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde altijd marinier worden. Ik ben alleen niet echt sportief genoeg
.
10% van de uitgezonden militairen houd er last van, en dan gaat het meer om wat ze in missiegebied hebben meegemaakt, en dat is soms echt heftig. Dat kan een gewone burger zich echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet iedere militair.
Dus dat argument vind ik best wel onzin eigenlijk. Je kiest er, zoals je zei, idd zelf voor.
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nogal ja, lees topic maar wat ik in 2010 eens plaatste op FOK
Ik baal daar dus vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou het leger niet in. Gelukkig werd het net op tijd afgeschaft
Klopt. Toch is het eigen keuze.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
10% van de uitgezonden militairen houd er last van, en dan gaat het meer om wat ze in missiegebied hebben meegemaakt, en dat is soms echt heftig. Dat kan een gewone burger zich echt niet voorstellen.
Ik zou sowieso afgekeurd worden, achteraf gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik baal daar dus van, dan had ik gemoeten, nu was ik te lam om er voor te trainen
.
Een dorpsbewoner van me kwam onder een voertuig terecht.. Ook dood.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de niet al té oplettende FOK!er, link welke ik eerder poste
DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Maar was dat een militair voertuig?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een dorpsbewoner van me kwam onder een voertuig terecht.. Ook dood.
ER weet wat ik van het leger vindquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz heeft het niet zo op het militaire wezen, lees ik zo
Voor mij is het nieuwquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
ER weet wat ik van het leger vind.
Wie wel? Kap svp met oorlog, maarja dat gaat niet zolang er een vijand is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz heeft het niet zo op het militaire wezen, lees ik zo
Ik heb het gevoel dat ik iets gemist hebquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou sowieso afgekeurd worden, achteraf gezien
Militair voertuig, uiteraard niet zelf voor gekozen om daaronder te raken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar was dat een militair voertuig?
En had hij er zelf voor gekozen?
Ow! Ik wou effe een opmerking maken, maar ik heb geen zin in een ban lolquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie wel? Kap svp met oorlog, maarja dat gaat niet zolang er een vijand is.
Nein, op de computer. De laatste aflevering, vers van de torrent persquote:
Yay!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nein, op de computer. De laatste aflevering, vers van de torrent pers.
Heftig verhaal manquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indien je tijd hebt, lees maar, mijn verhaal: DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Dit dus, en het is dan niet zo dat andere beroepen geen respect verdienen ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb respect voor (ex-)militairen, vrijwillig of niet...
Als het nog had bestaan had ik uit dienst geweigerd. Ik ben tegen het leger en nog meer tegen dienstplicht in welke vorm dan ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou het leger niet in. Gelukkig werd het net op tijd afgeschaft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |