Net zoveel als bakkers, of architecten of willekeurige andere mensen die nut hebben voor de maatschappij wat mij betreft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik vind dat veteranen respect verdienen
Combat Life Saver is de functie, voorheen idd Hospik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig niet CLS of is dat weer een stapje hoger ?
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net zoveel als bakkers, of architecten of willekeurige andere mensen die nut hebben voor de maatschappij wat mij betreft.
Is het heel raar dat ik daar hele andere MI bij krijg dan EHBOquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfhulp Kameradenhulp, zeg maar de militaire EHBO, om levensreddende handelingen te verrichten.
En vergeet de patatbakkers niet he!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net zoveel als bakkers, of architecten of willekeurige andere mensen die nut hebben voor de maatschappij wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik daar hele andere MI bij krijg dan EHBO
Zonder bakker kan ik leven. Zonder patatbakker wordt het al moeilijker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet de patatbakkers niet he!
Ik draag bij aan de obesitasepidemie, hoezeequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet de patatbakkers niet he!
De wonden zijn ook iets anders hequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik daar hele andere MI bij krijg dan EHBO
Dit ook trouwens, daar niet van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik draag bij aan de obesitasepidemie, hoezee
Ah. Zelfde geldt dan neem ik aan voor stratenmakers, vuilnismannen, winkeliers en doktoren, I assume.quote:
Je kiest er idd voor, klopt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
MEDICquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Combat Life Saver is de functie, voorheen idd Hospik.
Dus werkgelegenheid voor doktoren en zusters.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik draag bij aan de obesitasepidemie, hoezee
Ook niet iedere militair.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kiest er idd voor, klopt.
Echter, een bakker vliegen geen kogels om de oren, tenminste, niet dagelijks.
Maargoed, jij bakte geen brood, tenminste, niet dagelijks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kiest er idd voor, klopt.
Echter, een bakker vliegen geen kogels om de oren, tenminste, niet dagelijks.
Nogal ja, lees topic maar wat ik in 2010 eens plaatste op FOKquote:
En vergeet de dietisten en sportschoolwerknemers nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus werkgelegenheid voor doktoren en zusters.
Ik gok dat ie nu gaat vragen naar een linkjequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nogal ja, lees topic maar wat ik in 2010 eens plaatste op FOK
Die postte hij netquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gok dat ie nu gaat vragen naar een linkje.
Uhu, maar dan nog, die vraag verwacht ikquote:
Ik wou het leger niet in. Gelukkig werd het net op tijd afgeschaftquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde altijd marinier worden. Ik ben alleen niet echt sportief genoeg
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |