SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede! Datum nader te bepalen.
- Buurmeisje
- Guitarist
- VinniieeVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ohhhh fuckquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee jij. Ik kan wel een lapo verzinnen, maar geen TT
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Al die afkortingen ook altijd, gek word je ervan
Lapo klinkt als een soort van drugs
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik verstuur het zo wel ff, hold on.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem even een pistoletje mee voor mij, en bezorg 'm.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
'middagquote:Ik wil 'm wel kunnen etenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik verstuur het zo wel ff, hold on.![]()
![]()
Heel simpel, uitprinten en opvreten die meukquote:
Nee dank jequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heel simpel, uitprinten en opvreten die meuk![]()
![]()
Beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn exen zitten niet op fok!![]()
![]()
![]()
Zij mijne jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SMULLEN GEBLAZEN, POHI UITSPITTEN!![]()
![]()
![]()
Beidequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar jouw of naar mijn maatstaven?![]()
![]()
Ik denk dat je haar liever overslaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig, stuur maar langs.![]()
![]()
Alles met een hartslag is doable.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar liever overslaat![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel succes, 500 posts per dag.
Al valt het de laatste paar dagen mee
![]()
![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles met een hartslag is doable.![]()
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzerquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan ooit gegeven?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
Stuur anders een pic want nu ben ik nieuwsgierig...![]()
Toen was een gat nog een gat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzerEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vinniequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzer........
![]()
Je wilde ontmaagd worden en pakte datgene wat toevallig voorbij kwam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzer
Grapje vin, grapje.![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was een gat nog een gat.![]()
![]()
het is beter voor mijn reputatie om dat niet te doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
Stuur anders een pic want nu ben ik nieuwsgierig...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: