SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede! Datum nader te bepalen.
- Buurmeisje
- Guitarist
- VinniieeVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ohhhh fuckquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee jij. Ik kan wel een lapo verzinnen, maar geen TT
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Al die afkortingen ook altijd, gek word je ervan
Lapo klinkt als een soort van drugs
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik verstuur het zo wel ff, hold on.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem even een pistoletje mee voor mij, en bezorg 'm.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
'middagquote:Ik wil 'm wel kunnen etenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik verstuur het zo wel ff, hold on.![]()
![]()
Heel simpel, uitprinten en opvreten die meukquote:
Nee dank jequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heel simpel, uitprinten en opvreten die meuk![]()
![]()
Beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn exen zitten niet op fok!![]()
![]()
![]()
Zij mijne jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SMULLEN GEBLAZEN, POHI UITSPITTEN!![]()
![]()
![]()
Beidequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar jouw of naar mijn maatstaven?![]()
![]()
Ik denk dat je haar liever overslaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kieskeurig, stuur maar langs.![]()
![]()
Alles met een hartslag is doable.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar liever overslaat![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel succes, 500 posts per dag.
Al valt het de laatste paar dagen mee
![]()
![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles met een hartslag is doable.![]()
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzerquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan ooit gegeven?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
Stuur anders een pic want nu ben ik nieuwsgierig...![]()
Toen was een gat nog een gat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzerEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vinniequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzer........
![]()
Je wilde ontmaagd worden en pakte datgene wat toevallig voorbij kwam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen was ik jong en ontwetend, nu ben ik ouder en wijzer
Grapje vin, grapje.![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was een gat nog een gat.![]()
![]()
het is beter voor mijn reputatie om dat niet te doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
Stuur anders een pic want nu ben ik nieuwsgierig...![]()
![]()
Als ik je op je woord moet geloven blijft daar sowieso weinig van overquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
het is beter voor mijn reputatie om dat niet te doen
Dan kan een plaatje er ook wel vanaf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik je op je woord moet geloven blijft daar sowieso weinig van over
![]()
Ik zag alleen de eerste paar postsquote:![]()
Gamen en eten en dan ook nog eens lezen tegelijk wordt wat veel..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vond het wel grappig ergens, die ex helemaal door het slijk gehaald en jij die erachteraan komt en vraagt of ze lekker isquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag alleen de eerste paar posts![]()
Gamen en eten en dan ook nog eens lezen tegelijk wordt wat veel...
![]()
Zo lang ik geen foto post, weten jullie niet wie het isquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik je op je woord moet geloven blijft daar sowieso weinig van over
![]()
Doe ons anders een (fok)naam, dan ben je van ons gezeik afquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ik geen foto post, weten jullie niet wie het is![]()
![]()
Dit heb ik nu in mijn hoofd zitten:quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ik geen foto post, weten jullie niet wie het is![]()
![]()
Volgensmij heb je het weleens gezegd trouwensquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ik geen foto post, weten jullie niet wie het is
Volgensmij een topic dat je ons liet zien...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit heb ik nu in mijn hoofd zitten:
[ afbeelding ].
![]()
Hij heeft het inderdaad eens gemeld.
Weet niet meer wie het was, maar toch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je het weleens gezegd trouwens
Volgensmij een topic dat je ons liet zien...![]()
Sorry, zonder foto kan ik dat niet aanpassen aan de werkelijkheidquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet.
![]()
![]()
Ik weet het weer, tenminste, de topicreeksquote:Sexblunders geloof ik
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, zonder foto kan ik dat niet aanpassen aan de werkelijkheid![]()
N van de vele usernamesdie ze gehad heeftKlopt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet het weer, tenminste, de topicreeksSexblunders geloof ik
![]()
Als Vinnie dat zelf niet wil vertellen, dan doe ik dat ook niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hmm, een kleine muziekcollectie (van haar telefoon) van mijn ex staat nog op mijn pc.
Zulks een emo muziek. Waarom luisterde ik daar vroeger ook naar?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn DM doet de hele dag al raarquote:. Maar ik heb haar naam genoemd als reactie op een link die je postte
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Vinnie dat zelf niet wil vertellen, dan doe ik dat ook niet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Vinnie dat zelf niet wil vertellen, dan doe ik dat ook niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn DM doet de hele dag al raar. Maar ik heb haar naam genoemd als reactie op een link die je postte
.
Ja dat is een van de vele klonen![]()
![]()
Nou ja, dat zou je zelf ook niet leuk vinden, toch?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar die bedoel je dus welquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Ja dat is een van de vele klonen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar het gaat nu helemaal niet om mij!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou je zelf ook niet leuk vinden, toch?![]()
![]()
Zodra ik mijn hoofd onder de dekens vandaan haal heb ik het weer koud
En spierpijn begint weer te komen
FML![]()
![]()
lekkerrrrquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
aah okequote:
ik zit nu al paar dagen met deze in mijn kop
Det Som En Gang Var
hmmm, niet echt mijn stijl, toch liever ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke
ik zit nu al paar dagen met deze in mijn kop![]()
dat is meer muziek wat mijn broertje leuk vindquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, niet echt mijn stijl, toch liever dit![]()
mijn smaak staat er lijnrecht tegenover
Det Som En Gang Var
Volgend jaar naar het Waalkade festival in Tiel, concert van ons Franskequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is meer muziek wat mijn broertje leuk vind
mijn smaak staat er lijnrecht tegenover![]()
Echt gezellig, al zou je dat niet zeggen .Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
oow dat zal bestquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgend jaar naar het Waalkade festival in Tiel, concert van ons Franske![]()
Echt gezellig, al zou je dat niet zeggen .
das toch dezelfde plek als appelpop daar in tiel?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat zal best
das toch dezelfde plek als appelpop daar in tiel?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Waar dus ook appelpop isquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.![]()
Appelpop is een jaarlijks gratis 2 daags festival op de waalkade in tielquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.
is zeer gezellig en over het algemeen ook wel vrij grote namen die daar spelenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat wist ik dus niet, Frans Duijts organiseert daar als het kan elk jaar zijn eigen festival.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
Appelpop is een jaarlijks gratis 2 daags festival op de waalkade in tiel
is zeer gezellig en over het algemeen ook wel vrij grote namen die daar spelenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat hij daar een vergunning voor krijgtquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet, Frans Duijts organiseert daar als het kan elk jaar zijn eigen festival.zijn muziek is een aanslag op het gehoor
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Er is ergere muziek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij daar een vergunning voor krijgtzijn muziek is een aanslag op het gehoor
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En kattegejank van anderen op mijn gehoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: