Ohquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn DM doet de hele dag al raar. Maar ik heb haar naam genoemd als reactie op een link die je postte
.
Nou ja, dat zou je zelf ook niet leuk vinden, toch?quote:
Maar die bedoel je dus welquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Ja dat is een van de vele klonen
Maar het gaat nu helemaal niet om mij!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou je zelf ook niet leuk vinden, toch?
lekkerrrrquote:
aah okequote:
hmmm, niet echt mijn stijl, toch liever ditquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke
ik zit nu al paar dagen met deze in mijn kop
dat is meer muziek wat mijn broertje leuk vindquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, niet echt mijn stijl, toch liever dit![]()
Volgend jaar naar het Waalkade festival in Tiel, concert van ons Franskequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is meer muziek wat mijn broertje leuk vind
mijn smaak staat er lijnrecht tegenover
oow dat zal bestquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgend jaar naar het Waalkade festival in Tiel, concert van ons Franske![]()
Echt gezellig, al zou je dat niet zeggen .
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat zal best
das toch dezelfde plek als appelpop daar in tiel?
Waar dus ook appelpop isquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.
Appelpop is een jaarlijks gratis 2 daags festival op de waalkade in tielquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appelpop nooit van gehoord Waalkade Festival van Frans is altijd daar aan de kade.
Dat wist ik dus niet, Frans Duijts organiseert daar als het kan elk jaar zijn eigen festival.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
Appelpop is een jaarlijks gratis 2 daags festival op de waalkade in tiel
is zeer gezellig en over het algemeen ook wel vrij grote namen die daar spelen
Dat hij daar een vergunning voor krijgtquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet, Frans Duijts organiseert daar als het kan elk jaar zijn eigen festival.
Er is ergere muziek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hij daar een vergunning voor krijgtzijn muziek is een aanslag op het gehoor
En kattegejank van anderen op mijn gehoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |