Sommige nederlandstalige muziek vind ik wel mooi. Boudewijn de Groot bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook wel hoor daar niet van maar nederlands talige muziek zoals wat jij net zei
dat is echt niet mijn ding dat vind ik echt vreselijk
maar goed zoals ik al zei ik luister dan ook wel veel black metal en ik weet wel zeker dat jij dat echt vreselijk vind
Stef Bos, om er nog maar eentje te noemenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige nederlandstalige muziek vind ik wel mooi. Boudewijn de Groot bijvoorbeeld
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige nederlandstalige muziek vind ik wel mooi. Boudewijn de Groot bijvoorbeeld
Herman van veen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
dat luister ik nog wel eens af en toequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie dat Loka een godin is geworden zelfs.quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Nope. Mijn geluk was van korte duur.. Gelukkig is het bij lola wel warm
!
Alles goed hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dat Loka een godin is geworden zelfs.
Hoe is het met je?
Helaas meen ik het welquote:
Beetje frustratie van me af getraind de laatste dagen. Spierpijn overal.quote:
Voor een younby heb jij goede smaakquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
Het Goede Doel. Doe Maar
. Frank Boeijen Groep
. Het Klein Orkest
.
Voorbeelden ik kan mij het haast niet voorstellenquote:
Scheikunde is tofquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje frustratie van me af getraind de laatste dagen. Spierpijn overal.
Last van enorme snotvorming verder. Top dus.
Morgen weer veel scheikunde uitleggen
Een watquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor een younby heb jij goede smaak
Nooquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Helaas meen ik het wel.. tijdens het douchen werd mn water ijzig koud en de cv is wederom stuk
.
De Stoopjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorbeelden ik kan mij het haast niet voorstellen
4 en 5, havo en vwo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheikunde is tof
Welke klas geef je les nu?
Fitness?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje frustratie van me af getraind de laatste dagen. Spierpijn overal.
Last van enorme snotvorming verder. Top dus.
Morgen weer veel scheikunde uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |