SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KONITSIWAAAAquote:
iel lekkere ventquote:
niemand mag jou bedoel jequote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen naar een of ander museum met mijn klas
1. Ik mag de meeste niet.
2. Geen zin, sowieso museum.
3. Reiskosten wordt niet vergoedt.
4. Vroeg opstaan.
Musea zijn saai.quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen naar een of ander museum met mijn klas
1. Ik mag de meeste niet.
2. Geen zin, sowieso museum.
3. Reiskosten wordt niet vergoedt.
4. Vroeg opstaan.
Te lang jáh!quote:
jajaquote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan ook, ik ben nou eenmaal niet zo'n vmbo type zoals de andere.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan ook, ik ben nou eenmaal niet zo'n vmbo type zoals de andere.
Ze zit niet eens op vmbo.quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
waarom zit je dan op het vmbo
vmbo'ers die pretenderen beter te zijn dan de gemiddelde vmbo'er
Ik ben ook geen vmbo'er als je tegen mij had.quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
ik BEN beterquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
Dan nog, zijn ook gewoon normale mensen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het over de kinderen uit mijn klas.
Wie kraakt hier vmbo af dan?quote:
quote:
Da's niet afkraken? Meeste 'typische vmbo' mensen zijn heel anders als je ze leert kennen dus ssst.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie kraakt hier vmbo af dan?
Volgens mij had ik het over de typische vmbo types, en niet vmbo zelf.
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter iquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leeell wist het niet, dus wijs het vingertje niet op mij.
Dat is nogal spastisch dan.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter i
Denk ik ook, daarom gewoon iel.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter i
Mijn beste vriend doet vmbo, dus ik vooroordeel niks.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's niet afkraken? Meeste 'typische vmbo' mensen zijn heel anders als je ze leert kennen dus ssst.
Maar jij doet toch geen vmbo?quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn beste vriend doet vmbo, dus ik vooroordeel niks.
Maar er zijn idd typische vmbo'ers ja. En die zitten bij mij in de klas.
Nee, maar ik zit bij mensen in de klas, die van het vmbo komen, en alleen maar stoer zitten te doen, en ondertussen alleen maar onvoldoendes halen en niet eens weten wie Obama is.quote:
Wiequote:Op maandag 19 november 2012 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit bij mensen in de klas, die van het vmbo komen, en alleen maar stoer zitten te doen, en ondertussen alleen maar onvoldoendes halen en niet eens weten wie Obama is.
Jij mag mijn tekst niet afpakkenquote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik was gewoon te lui om te typen.
Lijkt opquote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bedoelt vast en zeker osama of niet?
Osama?quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bedoelt vast en zeker osama of niet?
Dan komen ze wel dom over in gesprekken, en dat is ook niet echt iets om blij van te worden.quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef leeell het volgende:
denken dat je algemene kennis of wereldwijs moet zijn (of obama zou moeten kennen sowieso) om een succesvol (relatief) leven te kunnen leiden.
ik heb liever dan een vmbo'er leert hoe hij een auto moet onderzoeken dan dat hij de amerikaanse (Amerika) snapt
quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
![]()
ben vmbo weet niet heb geen kennis
Bin laden, die man die grootse plannen had.quote:
Jij bent ook niet echt iets om blij van te worden.quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan komen ze wel dom over in gesprekken, en dat is ook niet echt iets om blij van te worden.
Je hoeft ook niet alles over te weten.quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef leeell het volgende:
denken dat je algemene kennis of wereldwijs moet zijn (of obama zou moeten kennen sowieso) om een succesvol (relatief) leven te kunnen leiden.
ik heb liever dan een vmbo'er leert hoe hij een auto moet onderzoeken dan dat hij de amerikaanse politiek (Amerika) snapt
quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt iets om blij van te worden.
Klopt.quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt iets om blij van te worden.
nee, 0,0.quote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles over te weten.
Maar wie het is, is toch wel nuttig om te weten ja.
JA.quote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb vmbo gedaan en ken Obama, ben ik nu slim?
Patat.quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is wel een betere discussie's van PUB SC dan een patat/friet discussie.
wat een zwaktebod, wat ben je toch een naief kind wat ècht niets snapt van de wereld.quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw mening. Miljoenen andere mensen die het wel vinden.
Friet.quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is wel een van de betere discussie's van PUB SC dan een patat/friet discussie.
Dus in het dagelijkse leven, als mensen onder elkaar even praten over: hey heb jij de verkiezing gezien? En je weet er helemaal niks over en dus niet mee kan praten, is dat normaal?quote:Op maandag 19 november 2012 16:56 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een zwaktebod, wat ben je toch een naief kind wat ècht niets snapt van de wereld.
ga jij me uitleggen hoe een vakman die zijn hele leven met zijn handen gaat werken ook maar IETS heeft aan het feit dat hij weet wie obama is, het kiesstelsel / federale stelsel in de US werkt.
het lijkt mij ook wel handig om te weten wat er in de rest van de wereld om je heen gebeurd, het zou invloed kunnen hebben op Nederlandquote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw mening. Miljoenen andere mensen die het wel vinden.
We leren ook bijna alleen maar aardrijkskunde om wijzer te worden van de wereld en niet dom over te komen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:56 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een zwaktebod, wat ben je toch een naief kind wat ècht niets snapt van de wereld.
ga jij me uitleggen hoe een vakman die zijn hele leven met zijn handen gaat werken ook maar IETS heeft aan het feit dat hij weet wie obama is, het kiesstelsel / federale stelsel in de US werkt.
wat een slap voorbeeld, alsjeblieft.quote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus in het dagelijkse leven, als mensen onder elkaar even praten over: hey heb jij de verkiezing gezien? En je weet er helemaal niks over en dus niet mee kan praten, is dat normaal?
Ik heb het helemaal niet over vakmannen, maar gewoon in het algemeen.
Precies, maar ook op sociale gebied is het beter.quote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het lijkt mij ook wel handig om te weten wat er in de rest van de wereld om je heen gebeurd, het zou invloed kunnen hebben op Nederland
Dus vakmannen praten alleen maar tegen vakmannen in het dagelijkse leven en nooit tegen andere mensen die wel geïnteresseerd zijn in algemene kennis?quote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een slap voorbeeld, alsjeblieft.
alsof mensen perse over politiek gaan praten
nee Angel-Joy, die praten samen (de vakmensen dus) over carburateurs, cilinders, haakfrezen, dremels en slijptollen.
en kan jij daar over mee praten ?
nee ?
jawel, maar èènieder met sociale vaardigheden kan dan best een gesprek sturen naar richtingen waarin hij zich wel thuis voelt.quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus vakmannen praten alleen maar tegen vakmannen in het dagelijkse leven en nooit tegen andere mensen die wel geïnteresseerd zijn in algemene kennis?
Inderdaad, ook vakmannen gaan niet met buitenstaanders over slijptollen praten maar kan de politiek in het buitenland ter sprake komen en als je dan niet weet wie Obama is sta je er maar als een suflul bij en is ook op sociaal gebied niet handig.quote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, maar ook op sociale gebied is het beter.
Dus jij weet ook niet wie Obama is?quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik praat niet met mijn vrienden 24/7 over politiek hoor
Ik geloof er geen kut van dat iemand niet weet wie Obama is.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Niemand had het over 24/7 over politiek praten, maar sommige dingen hoor je gewoon te weten.
Voor wat zie jij mij aan ?quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus jij weet ook niet wie Obama is?
ja want henk uit Woensel-west komt ook veelvuldig in aanraking met andersoortig mens.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ook vakmannen gaan niet met buitenstaanders over slijptollen praten maar kan de politiek in het buitenland ter sprake komen en als je dan niet weet wie Obama is sta je er maar als een suflul bij en is ook op sociaal gebied niet handig.
en dit natuurlijk, compleet overdreven stelling.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van dat iemand niet weet wie Obama is.
tsja je weet maar nooit hequote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ja want henk uit Woensel-west komt ook veelvuldig in aanraking met andersoortig mens.
nee.
Waar is hij?quote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake ik moet van wietparkiet zeggen dat je een incompetente kutkneus bent.
Een vakman kan wel over iets praten waar hij veel over weet, maar zonder een uitgebreide uitleg, snappen de mensen het niet die geen vakmannen zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef leeell het volgende:
[..]
jawel, maar èènieder met sociale vaardigheden kan dan best een gesprek sturen naar richtingen waarin hij zich wel thuis voelt.
Omdat mensen zoals jijquote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom is hij niet meer op FOK! ?
ditquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ook vakmannen gaan niet met buitenstaanders over slijptollen praten maar kan de politiek in het buitenland ter sprake komen en als je dan niet weet wie Obama is sta je er maar als een suflul bij en is ook op sociaal gebied niet handig.
Hij wou jouw gewoon niet meer zien. Nee druk met school.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
jaja, lekker warm hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Dan geloof je het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van dat iemand niet weet wie Obama is.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Maar een meisje uit mijn klas vroeg serieus: wie is Obama? Hij was toch de minister president van NL vroeger?
Geloof er echt niks van.quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Maar een meisje uit mijn klas vroeg serieus: wie is Obama? Hij was toch de minister president van NL vroeger?
quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Wens hem succes.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij wou jouw gewoon niet meer zien. Nee druk met school.
en met dat soort mensen zit jij dus in de klas, schetst wel een beeld, zoveel beter ben je dus niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Niet iedereen die blond is is per definitie dom hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat ze blond?
[..]
Wens hem succes.
Idd, een basis is al genoeg.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
dit
Heb zelf weinig met politiek maar een beetje kennis van zaken is wel zo handig
Ik ben blond.quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet iedereen die blond is is per definitie dom hoor
Ja, want ik bepaal zelf bij wie ik in de klas kom ipv school zelfquote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef leeell het volgende:
[..]
en met dat soort mensen zit jij dus in de klas, schetst wel een beeld, zoveel beter ben je dus niet.
ja, want als jij je zo erudiet (googlen is valsspelen he slimmerdquote:Op maandag 19 november 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want ik bepaal zelf bij wie ik in de klas kom ipv school zelf
quote:
zaterdagquote:
Dat ik zo doe, zegt niks over bij wie ik in de klas zit? Dat heeft de school besloten, niet ik. Als ik mocht kiezen zat ik ook in een ander klas ja.quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, want als jij je zo erudiet (googlen is valsspelen he slimmerd![]()
![]()
) voordoet dan verwacht ik toch dat jij bij allemaal hele slimme mensen zit.
Ben je wel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben blond maar niet dom.. spreek voor jezelf
quote:
een hoger niveau dus, helaas kan je dat blijkbaar toch niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik zo doe, zegt niks over bij wie ik in de klas zit? Dat heeft de school besloten, niet ik. Als ik mocht kiezen zat ik ook in een ander klas ja.
Buskruit is niet hip genoeg meer?quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
[..]en dan zeuren als mensen obama niet kennen , jij heb het licht zo te zien ook niet uitgevonden.
Rot op domme mongool.quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben je wel.
Iedereen in de PUB sc heeft een IQ van minder dan 60.
ik zeur er niet over, ik zei alleen dat het handig is als mensen hem kennen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
[..]en dan zeuren als mensen obama niet kennen , jij heb het licht zo te zien ook niet uitgevonden.
Klopt, ik had vorige jaar gefaald, niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik thuis dingen had, en nu?quote:Op maandag 19 november 2012 17:13 schreef leeell het volgende:
[..]
een hoger niveau dus, helaas kan je dat blijkbaar toch niet.
dus nu hoor je gewoon bij het gepeupel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, ik had vorige jaar gefaald, niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik thuis dingen had, en nu?
En de andere havo klassen zitten ook op een hogere niveau dan mijn klas.
werkt op FOK! vaak zat inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Anders zeg je gewoon dat je autistisch bent en je niks geeft omdat soort zaken en je daarom Obama niet wilt kennen.
En gewoon een uitkering trekkenquote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Anders zeg je gewoon dat je autistisch bent en je niks geeft omdat soort zaken en je daarom Obama niet wilt kennen.
Wat heeft autisme daarmee te maken?quote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Nee hoor, want ik gedraag me niet zo zoals sommige uit mijn klas.quote:Op maandag 19 november 2012 17:16 schreef leeell het volgende:
[..]
dus nu hoor je gewoon bij het gepeupel.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
dus je pretendeert beter te zijn, terwijl je feitelijk, concreet geen stap verder ben.quote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik gedraag me niet zo zoals sommige uit mijn klas.
Dat denk je.quote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik gedraag me niet zo zoals sommige uit mijn klas.
Maar jij bent wel de slimste in je klas of wat want jij doet ook altijd elitair..quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef leeell het volgende:
[..]
dus je pretendeert beter te zijn, terwijl je feitelijk, concreet geen stap verder ben.
dan noemen ze elitair, of decadent, of geveinsde eruditie, of allemaal tegelijk, kan allemaal.
Wat ken je me weer goed joh.quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef leeell het volgende:
[..]
dus je pretendeert beter te zijn, terwijl je feitelijk, concreet geen stap verder ben.
dan noemen ze elitair, of decadent, of geveinsde eruditie, of allemaal tegelijk, kan allemaal.
Die geven over het algemeen minder om algemene kennis en nonsense. Omdat het ze simpel weg niet interesseert.quote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heeft autisme daarmee te maken?
Allesquote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heeft autisme daarmee te maken?
ik vind mijzelf geheel vervangbaar en onbelangrijk in het maatschappelijke plaatje, mensen die een vak meester zijn liggen mijlenver op mij vooruit.quote:Op maandag 19 november 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar jij bent wel de slimste in je klas of wat want jij doet ook altijd elitair..
En jammer dat je zo'n discussie weer zo persoonlijk moet maken.quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ik voel jequote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Taexon het volgende:
Als ik sommige woorden hier lees voel ik me toch wel dommaar ben denk niet de enigste
Serieus?quote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef Ro-ald het volgende:
Sommige woorden moest ik wel even opzoeken ja
Oke, zelfkennis al kom je wel over als iemand die zich beter voelt dan de rest en dat ook maar al te graag wil benadrukken.quote:Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind mijzelf geheel vervangbaar en onbelangrijk in het maatschappelijke plaatje, mensen die een vak meester zijn liggen mijlenver op mij vooruit.
ik doe een nietszeggende hbo-opleiding (al is dat tegenwoordig een pleonasme, zo het schijnt) vol met elitaire idioten.
ik durf enkel te zeggen dat ik eloquent ben.
Dan nog.quote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is even slim als jij
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Het is allemaal te raden maar eloquent moest ik ook opzoeken
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had die woorden niet gekregen op school
ik ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had die woorden niet gekregen op school
niemand, (semi-)archaïsche woorden worden sowieso niet meer behandeld, het is een doodzonde.quote:
Ouders? Omgeving? Tv? Kranten?quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus ik kan er niets aandoen dat ik ze niet kende
lel what you doing...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krant lees ik niet. Alleen mijn pa gebruikt soms wel moeilijke woorden.quote:
Oke. Jammer wel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krant lees ik niet. Alleen mijn pa gebruikt soms wel moeilijke woorden.
En ik kijk het NOS Journaal.
Ik op havo ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
Op het VMBO ook nog nooit van eloquent gehoord
quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krant lees ik niet. Alleen mijn pa gebruikt soms wel moeilijke woorden.
En ik kijk het NOS jeugd Journaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nu autisme.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef leeell het volgende:
krant lees ik nooit, heb geen tv en geen vwo gedaan, wat nu :S
Ben je heel stoer, iel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef leeell het volgende:
Auto monteur worden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef leeell het volgende:
nog zo'n misvatting, opleiding hoeft NIETS maar dan ook NIETS te maken te hebben met je algemene kennis niveau.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een hogere opleiding dan mijn ouders dus dat gaat hem niet worden
quote:Op maandag 19 november 2012 17:31 schreef Taexon het volgende:
[..]JeugdjournaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neuh maar kan er wel mee te maken hebben dat ze die moeilijke woorden niet kennen en ik het daarom niet van ze meekrijg.quote:Op maandag 19 november 2012 17:31 schreef leeell het volgende:
[..]
nog zo'n misvatting, opleiding hoeft NIETS maar dan ook NIETS te maken te hebben met je algemene kennis niveau.
in staat zijn om op het vwo langere lijstjes in je kop te kunnen stampen dan op het vmbo maakt je 0% slimmer op dat vlak
Meh. Ik heb 2.5 jaar in een klas met vmbo gezeten en nu 1.5 jaar alleen vwo. Dat is wel echt een verschil qua algemene kennis.quote:Op maandag 19 november 2012 17:31 schreef leeell het volgende:
[..]
nog zo'n misvatting, opleiding hoeft NIETS maar dan ook NIETS te maken te hebben met je algemene kennis niveau.
in staat zijn om op het vwo langere lijstjes in je kop te kunnen stampen dan op het vmbo maakt je 0% slimmer op dat vlak
FP mag er best bijquote:
best wel jaquote:
Leidsch Dagbladquote:
Denken dat ik een abonnement ga nemen op een krant als ik alleen ga wonenquote:Op maandag 19 november 2012 17:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je die blijven krijgen als je alleen gaat wonen?
Ik wilde ook eenquote:Op maandag 19 november 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denken dat ik een abonnement ga nemen op een krant als ik alleen ga wonen
Ik geef mijn geld dan liever uit aan het OV of drank of zo.quote:Op maandag 19 november 2012 17:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wilde ook eenerachter zetten maar ik wilde geen haat wekken...
leuk toch krantje bij de ochtendkoffiequote:Op maandag 19 november 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denken dat ik een abonnement ga nemen op een krant als ik alleen ga wonen
Nee dan kijk ik het nieuws wel op tv.quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk toch krantje bij de ochtendkoffie
Daar heeft hij een Ipad voor.quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Koffie, croissantje en lekker het nieuws kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
croissantje met kaas uit de ovenquote:Op maandag 19 november 2012 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Koffie, croissantje en lekker het nieuws kijken
Nu krijg ik nog meer hongerquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
croissantje met kaas uit de oven
beetje rare stelling, mag ik je argumenten wetenquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ipad's Iphone's Ipod's
Apple computers en al die andere zooi.![]()
Zo eerst lekker eten dan uurtje wachten en dan ga ik maar nog even hardlopenquote:Op maandag 19 november 2012 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook, dat wordt wat met sporten straks
ik ben nu onderweg om even al mijn frustraties te botvieren op de crosstrainerquote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo eerst lekker eten dan uurtje wachten en dan ga ik maar nog even hardlopenheb ik ook weer sportief gedaan vandaag
Succes en sportze alvast!!quote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nu onderweg om even al mijn frustraties te botvieren op de crosstrainer
quote:
Ga jij ook al roro zeggen?quote:Op maandag 19 november 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey roro
[..]
G4K, hottie
[..]
Snow babe
Wat gaat er mis?quote:Op maandag 19 november 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wel goed, beetje in angst met school of ik het wel haal. Met jou?
Ik heb de beoordelingsweek gemist omdat m'n OV kapot is en ik nu op een nieuwe wacht.quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat gaat er mis?
Bij geslapen van een lange nacht en een flinke kater
De mooiste posts komen hieruit voortquote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
Geo wanneer kom je weer eens dronken op FOK!?
Eensquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mooiste posts komen hieruit voort
Nou.. het is dat het op een gegeven moment wat gezelliger werd anders was ik denk ik op tijd terug voor de UFC maar nu was ik pas heel laat.. of vroeg, net hoe je het bekijkt thuisquote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
Geo wanneer kom je weer eens dronken op FOK!?
*buhuhuhuu ik ben misselijk*.quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mooiste posts komen hieruit voort
Sorry.quote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de beoordelingsweek gemist omdat m'n OV kapot is en ik nu op een nieuwe wacht.
Ach, zolang de nacht maar leuk was
Smack die bitch als ze je laat zakken!quote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de beoordelingsweek gemist omdat m'n OV kapot is en ik nu op een nieuwe wacht.
Ach, zolang de nacht maar leuk was
Hahahaquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. het is dat het op een gegeven moment wat gezelliger werd anders was ik denk ik op tijd terug voor de UFC maar nu was ik pas heel laat.. of vroeg, net hoe je het bekijkt thuis![]()
En geen idee, is niet echt een streven![]()
Doe jij dat maar voor mequote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smack die bitch als ze je laat zakken!
ik zal jou eens smackenquote:
vast niet voor ABOquote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef Rockiejj het volgende:
Straks denk maar even een abo aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |