Meh. Ik heb 2.5 jaar in een klas met vmbo gezeten en nu 1.5 jaar alleen vwo. Dat is wel echt een verschil qua algemene kennis.quote:Op maandag 19 november 2012 17:31 schreef leeell het volgende:
[..]
nog zo'n misvatting, opleiding hoeft NIETS maar dan ook NIETS te maken te hebben met je algemene kennis niveau.
in staat zijn om op het vwo langere lijstjes in je kop te kunnen stampen dan op het vmbo maakt je 0% slimmer op dat vlak
FP mag er best bijquote:
best wel jaquote:
Leidsch Dagbladquote:
Denken dat ik een abonnement ga nemen op een krant als ik alleen ga wonenquote:Op maandag 19 november 2012 17:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je die blijven krijgen als je alleen gaat wonen?
Ik wilde ook eenquote:Op maandag 19 november 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denken dat ik een abonnement ga nemen op een krant als ik alleen ga wonen
Ik geef mijn geld dan liever uit aan het OV of drank of zo.quote:Op maandag 19 november 2012 17:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wilde ook eenerachter zetten maar ik wilde geen haat wekken...
leuk toch krantje bij de ochtendkoffiequote:Op maandag 19 november 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denken dat ik een abonnement ga nemen op een krant als ik alleen ga wonen
Nee dan kijk ik het nieuws wel op tv.quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk toch krantje bij de ochtendkoffie
Daar heeft hij een Ipad voor.quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Koffie, croissantje en lekker het nieuws kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
croissantje met kaas uit de ovenquote:Op maandag 19 november 2012 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Koffie, croissantje en lekker het nieuws kijken
Nu krijg ik nog meer hongerquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
croissantje met kaas uit de oven
beetje rare stelling, mag ik je argumenten wetenquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ipad's Iphone's Ipod's
Apple computers en al die andere zooi.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |