Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Het is allemaal te raden maar eloquent moest ik ook opzoeken
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had die woorden niet gekregen op school
ik ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had die woorden niet gekregen op school
niemand, (semi-)archaïsche woorden worden sowieso niet meer behandeld, het is een doodzonde.quote:
Ouders? Omgeving? Tv? Kranten?quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus ik kan er niets aandoen dat ik ze niet kende
lel what you doing...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krant lees ik niet. Alleen mijn pa gebruikt soms wel moeilijke woorden.quote:
Oke. Jammer wel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krant lees ik niet. Alleen mijn pa gebruikt soms wel moeilijke woorden.
En ik kijk het NOS Journaal.
Ik op havo ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
Op het VMBO ook nog nooit van eloquent gehoord
quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krant lees ik niet. Alleen mijn pa gebruikt soms wel moeilijke woorden.
En ik kijk het NOS jeugd Journaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nu autisme.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef leeell het volgende:
krant lees ik nooit, heb geen tv en geen vwo gedaan, wat nu :S
Ben je heel stoer, iel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef leeell het volgende:
Auto monteur worden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef leeell het volgende:
nog zo'n misvatting, opleiding hoeft NIETS maar dan ook NIETS te maken te hebben met je algemene kennis niveau.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een hogere opleiding dan mijn ouders dus dat gaat hem niet worden
quote:Op maandag 19 november 2012 17:31 schreef Taexon het volgende:
[..]JeugdjournaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neuh maar kan er wel mee te maken hebben dat ze die moeilijke woorden niet kennen en ik het daarom niet van ze meekrijg.quote:Op maandag 19 november 2012 17:31 schreef leeell het volgende:
[..]
nog zo'n misvatting, opleiding hoeft NIETS maar dan ook NIETS te maken te hebben met je algemene kennis niveau.
in staat zijn om op het vwo langere lijstjes in je kop te kunnen stampen dan op het vmbo maakt je 0% slimmer op dat vlak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |