ja, want als jij je zo erudiet (googlen is valsspelen he slimmerdquote:Op maandag 19 november 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want ik bepaal zelf bij wie ik in de klas kom ipv school zelf
quote:
zaterdagquote:
Dat ik zo doe, zegt niks over bij wie ik in de klas zit? Dat heeft de school besloten, niet ik. Als ik mocht kiezen zat ik ook in een ander klas ja.quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, want als jij je zo erudiet (googlen is valsspelen he slimmerd![]()
![]()
) voordoet dan verwacht ik toch dat jij bij allemaal hele slimme mensen zit.
Ben je wel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben blond maar niet dom.. spreek voor jezelf
quote:
een hoger niveau dus, helaas kan je dat blijkbaar toch niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik zo doe, zegt niks over bij wie ik in de klas zit? Dat heeft de school besloten, niet ik. Als ik mocht kiezen zat ik ook in een ander klas ja.
Buskruit is niet hip genoeg meer?quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
[..]en dan zeuren als mensen obama niet kennen , jij heb het licht zo te zien ook niet uitgevonden.
Rot op domme mongool.quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben je wel.
Iedereen in de PUB sc heeft een IQ van minder dan 60.
ik zeur er niet over, ik zei alleen dat het handig is als mensen hem kennen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
[..]en dan zeuren als mensen obama niet kennen , jij heb het licht zo te zien ook niet uitgevonden.
Klopt, ik had vorige jaar gefaald, niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik thuis dingen had, en nu?quote:Op maandag 19 november 2012 17:13 schreef leeell het volgende:
[..]
een hoger niveau dus, helaas kan je dat blijkbaar toch niet.
dus nu hoor je gewoon bij het gepeupel.quote:Op maandag 19 november 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, ik had vorige jaar gefaald, niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik thuis dingen had, en nu?
En de andere havo klassen zitten ook op een hogere niveau dan mijn klas.
werkt op FOK! vaak zat inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Anders zeg je gewoon dat je autistisch bent en je niks geeft omdat soort zaken en je daarom Obama niet wilt kennen.
En gewoon een uitkering trekkenquote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Anders zeg je gewoon dat je autistisch bent en je niks geeft omdat soort zaken en je daarom Obama niet wilt kennen.
Wat heeft autisme daarmee te maken?quote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Nee hoor, want ik gedraag me niet zo zoals sommige uit mijn klas.quote:Op maandag 19 november 2012 17:16 schreef leeell het volgende:
[..]
dus nu hoor je gewoon bij het gepeupel.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
dus je pretendeert beter te zijn, terwijl je feitelijk, concreet geen stap verder ben.quote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik gedraag me niet zo zoals sommige uit mijn klas.
Dat denk je.quote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik gedraag me niet zo zoals sommige uit mijn klas.
Maar jij bent wel de slimste in je klas of wat want jij doet ook altijd elitair..quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef leeell het volgende:
[..]
dus je pretendeert beter te zijn, terwijl je feitelijk, concreet geen stap verder ben.
dan noemen ze elitair, of decadent, of geveinsde eruditie, of allemaal tegelijk, kan allemaal.
Wat ken je me weer goed joh.quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef leeell het volgende:
[..]
dus je pretendeert beter te zijn, terwijl je feitelijk, concreet geen stap verder ben.
dan noemen ze elitair, of decadent, of geveinsde eruditie, of allemaal tegelijk, kan allemaal.
Die geven over het algemeen minder om algemene kennis en nonsense. Omdat het ze simpel weg niet interesseert.quote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heeft autisme daarmee te maken?
Allesquote:Op maandag 19 november 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heeft autisme daarmee te maken?
ik vind mijzelf geheel vervangbaar en onbelangrijk in het maatschappelijke plaatje, mensen die een vak meester zijn liggen mijlenver op mij vooruit.quote:Op maandag 19 november 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar jij bent wel de slimste in je klas of wat want jij doet ook altijd elitair..
En jammer dat je zo'n discussie weer zo persoonlijk moet maken.quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ik voel jequote:Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef Taexon het volgende:
Als ik sommige woorden hier lees voel ik me toch wel dommaar ben denk niet de enigste
Serieus?quote:Op maandag 19 november 2012 17:23 schreef Ro-ald het volgende:
Sommige woorden moest ik wel even opzoeken ja
Oke, zelfkennis al kom je wel over als iemand die zich beter voelt dan de rest en dat ook maar al te graag wil benadrukken.quote:Op maandag 19 november 2012 17:21 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind mijzelf geheel vervangbaar en onbelangrijk in het maatschappelijke plaatje, mensen die een vak meester zijn liggen mijlenver op mij vooruit.
ik doe een nietszeggende hbo-opleiding (al is dat tegenwoordig een pleonasme, zo het schijnt) vol met elitaire idioten.
ik durf enkel te zeggen dat ik eloquent ben.
Dan nog.quote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is even slim als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |