quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Maar een meisje uit mijn klas vroeg serieus: wie is Obama? Hij was toch de minister president van NL vroeger?
Geloof er echt niks van.quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Maar een meisje uit mijn klas vroeg serieus: wie is Obama? Hij was toch de minister president van NL vroeger?
quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Wens hem succes.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij wou jouw gewoon niet meer zien. Nee druk met school.
en met dat soort mensen zit jij dus in de klas, schetst wel een beeld, zoveel beter ben je dus niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Niet iedereen die blond is is per definitie dom hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat ze blond?
[..]
Wens hem succes.
Idd, een basis is al genoeg.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
dit
Heb zelf weinig met politiek maar een beetje kennis van zaken is wel zo handig
Ik ben blond.quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet iedereen die blond is is per definitie dom hoor
Ja, want ik bepaal zelf bij wie ik in de klas kom ipv school zelfquote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef leeell het volgende:
[..]
en met dat soort mensen zit jij dus in de klas, schetst wel een beeld, zoveel beter ben je dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |