jawel, maar èènieder met sociale vaardigheden kan dan best een gesprek sturen naar richtingen waarin hij zich wel thuis voelt.quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus vakmannen praten alleen maar tegen vakmannen in het dagelijkse leven en nooit tegen andere mensen die wel geïnteresseerd zijn in algemene kennis?
Inderdaad, ook vakmannen gaan niet met buitenstaanders over slijptollen praten maar kan de politiek in het buitenland ter sprake komen en als je dan niet weet wie Obama is sta je er maar als een suflul bij en is ook op sociaal gebied niet handig.quote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, maar ook op sociale gebied is het beter.
Dus jij weet ook niet wie Obama is?quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik praat niet met mijn vrienden 24/7 over politiek hoor
Ik geloof er geen kut van dat iemand niet weet wie Obama is.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Niemand had het over 24/7 over politiek praten, maar sommige dingen hoor je gewoon te weten.
Voor wat zie jij mij aan ?quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus jij weet ook niet wie Obama is?
ja want henk uit Woensel-west komt ook veelvuldig in aanraking met andersoortig mens.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ook vakmannen gaan niet met buitenstaanders over slijptollen praten maar kan de politiek in het buitenland ter sprake komen en als je dan niet weet wie Obama is sta je er maar als een suflul bij en is ook op sociaal gebied niet handig.
en dit natuurlijk, compleet overdreven stelling.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van dat iemand niet weet wie Obama is.
tsja je weet maar nooit hequote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ja want henk uit Woensel-west komt ook veelvuldig in aanraking met andersoortig mens.
nee.
Waar is hij?quote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake ik moet van wietparkiet zeggen dat je een incompetente kutkneus bent.
Een vakman kan wel over iets praten waar hij veel over weet, maar zonder een uitgebreide uitleg, snappen de mensen het niet die geen vakmannen zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef leeell het volgende:
[..]
jawel, maar èènieder met sociale vaardigheden kan dan best een gesprek sturen naar richtingen waarin hij zich wel thuis voelt.
Omdat mensen zoals jijquote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom is hij niet meer op FOK! ?
ditquote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ook vakmannen gaan niet met buitenstaanders over slijptollen praten maar kan de politiek in het buitenland ter sprake komen en als je dan niet weet wie Obama is sta je er maar als een suflul bij en is ook op sociaal gebied niet handig.
Hij wou jouw gewoon niet meer zien. Nee druk met school.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
jaja, lekker warm hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Dan geloof je het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van dat iemand niet weet wie Obama is.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Maar een meisje uit mijn klas vroeg serieus: wie is Obama? Hij was toch de minister president van NL vroeger?
Geloof er echt niks van.quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Maar een meisje uit mijn klas vroeg serieus: wie is Obama? Hij was toch de minister president van NL vroeger?
quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Wens hem succes.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij wou jouw gewoon niet meer zien. Nee druk met school.
en met dat soort mensen zit jij dus in de klas, schetst wel een beeld, zoveel beter ben je dus niet.quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.
Niet iedereen die blond is is per definitie dom hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat ze blond?
[..]
Wens hem succes.
Idd, een basis is al genoeg.quote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
dit
Heb zelf weinig met politiek maar een beetje kennis van zaken is wel zo handig
Ik ben blond.quote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet iedereen die blond is is per definitie dom hoor
Ja, want ik bepaal zelf bij wie ik in de klas kom ipv school zelfquote:Op maandag 19 november 2012 17:07 schreef leeell het volgende:
[..]
en met dat soort mensen zit jij dus in de klas, schetst wel een beeld, zoveel beter ben je dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |