Wiequote:Op maandag 19 november 2012 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit bij mensen in de klas, die van het vmbo komen, en alleen maar stoer zitten te doen, en ondertussen alleen maar onvoldoendes halen en niet eens weten wie Obama is.
Jij mag mijn tekst niet afpakkenquote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik was gewoon te lui om te typen.
Lijkt opquote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bedoelt vast en zeker osama of niet?
Osama?quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bedoelt vast en zeker osama of niet?
Dan komen ze wel dom over in gesprekken, en dat is ook niet echt iets om blij van te worden.quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef leeell het volgende:
denken dat je algemene kennis of wereldwijs moet zijn (of obama zou moeten kennen sowieso) om een succesvol (relatief) leven te kunnen leiden.
ik heb liever dan een vmbo'er leert hoe hij een auto moet onderzoeken dan dat hij de amerikaanse (Amerika) snapt
quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
![]()
ben vmbo weet niet heb geen kennis
Bin laden, die man die grootse plannen had.quote:
Jij bent ook niet echt iets om blij van te worden.quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan komen ze wel dom over in gesprekken, en dat is ook niet echt iets om blij van te worden.
Je hoeft ook niet alles over te weten.quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef leeell het volgende:
denken dat je algemene kennis of wereldwijs moet zijn (of obama zou moeten kennen sowieso) om een succesvol (relatief) leven te kunnen leiden.
ik heb liever dan een vmbo'er leert hoe hij een auto moet onderzoeken dan dat hij de amerikaanse politiek (Amerika) snapt
quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt iets om blij van te worden.
Klopt.quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt iets om blij van te worden.
nee, 0,0.quote:Op maandag 19 november 2012 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles over te weten.
Maar wie het is, is toch wel nuttig om te weten ja.
JA.quote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb vmbo gedaan en ken Obama, ben ik nu slim?
Patat.quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is wel een betere discussie's van PUB SC dan een patat/friet discussie.
wat een zwaktebod, wat ben je toch een naief kind wat ècht niets snapt van de wereld.quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw mening. Miljoenen andere mensen die het wel vinden.
Friet.quote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is wel een van de betere discussie's van PUB SC dan een patat/friet discussie.
Dus in het dagelijkse leven, als mensen onder elkaar even praten over: hey heb jij de verkiezing gezien? En je weet er helemaal niks over en dus niet mee kan praten, is dat normaal?quote:Op maandag 19 november 2012 16:56 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een zwaktebod, wat ben je toch een naief kind wat ècht niets snapt van de wereld.
ga jij me uitleggen hoe een vakman die zijn hele leven met zijn handen gaat werken ook maar IETS heeft aan het feit dat hij weet wie obama is, het kiesstelsel / federale stelsel in de US werkt.
het lijkt mij ook wel handig om te weten wat er in de rest van de wereld om je heen gebeurd, het zou invloed kunnen hebben op Nederlandquote:Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw mening. Miljoenen andere mensen die het wel vinden.
We leren ook bijna alleen maar aardrijkskunde om wijzer te worden van de wereld en niet dom over te komen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:56 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een zwaktebod, wat ben je toch een naief kind wat ècht niets snapt van de wereld.
ga jij me uitleggen hoe een vakman die zijn hele leven met zijn handen gaat werken ook maar IETS heeft aan het feit dat hij weet wie obama is, het kiesstelsel / federale stelsel in de US werkt.
wat een slap voorbeeld, alsjeblieft.quote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus in het dagelijkse leven, als mensen onder elkaar even praten over: hey heb jij de verkiezing gezien? En je weet er helemaal niks over en dus niet mee kan praten, is dat normaal?
Ik heb het helemaal niet over vakmannen, maar gewoon in het algemeen.
Precies, maar ook op sociale gebied is het beter.quote:Op maandag 19 november 2012 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het lijkt mij ook wel handig om te weten wat er in de rest van de wereld om je heen gebeurd, het zou invloed kunnen hebben op Nederland
Dus vakmannen praten alleen maar tegen vakmannen in het dagelijkse leven en nooit tegen andere mensen die wel geïnteresseerd zijn in algemene kennis?quote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een slap voorbeeld, alsjeblieft.
alsof mensen perse over politiek gaan praten
nee Angel-Joy, die praten samen (de vakmensen dus) over carburateurs, cilinders, haakfrezen, dremels en slijptollen.
en kan jij daar over mee praten ?
nee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |