Ze zit niet eens op vmbo.quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
waarom zit je dan op het vmbo
vmbo'ers die pretenderen beter te zijn dan de gemiddelde vmbo'er
Ik ben ook geen vmbo'er als je tegen mij had.quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
ik BEN beterquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
Dan nog, zijn ook gewoon normale mensen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het over de kinderen uit mijn klas.
Wie kraakt hier vmbo af dan?quote:
quote:
Da's niet afkraken? Meeste 'typische vmbo' mensen zijn heel anders als je ze leert kennen dus ssst.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie kraakt hier vmbo af dan?
Volgens mij had ik het over de typische vmbo types, en niet vmbo zelf.
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter iquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leeell wist het niet, dus wijs het vingertje niet op mij.
Dat is nogal spastisch dan.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter i
Denk ik ook, daarom gewoon iel.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter i
Mijn beste vriend doet vmbo, dus ik vooroordeel niks.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's niet afkraken? Meeste 'typische vmbo' mensen zijn heel anders als je ze leert kennen dus ssst.
Maar jij doet toch geen vmbo?quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn beste vriend doet vmbo, dus ik vooroordeel niks.
Maar er zijn idd typische vmbo'ers ja. En die zitten bij mij in de klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |