SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KONITSIWAAAAquote:
iel lekkere ventquote:
niemand mag jou bedoel jequote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen naar een of ander museum met mijn klas
1. Ik mag de meeste niet.
2. Geen zin, sowieso museum.
3. Reiskosten wordt niet vergoedt.
4. Vroeg opstaan.
Musea zijn saai.quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen naar een of ander museum met mijn klas
1. Ik mag de meeste niet.
2. Geen zin, sowieso museum.
3. Reiskosten wordt niet vergoedt.
4. Vroeg opstaan.
Te lang jáh!quote:
jajaquote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan ook, ik ben nou eenmaal niet zo'n vmbo type zoals de andere.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan ook, ik ben nou eenmaal niet zo'n vmbo type zoals de andere.
Ze zit niet eens op vmbo.quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
waarom zit je dan op het vmbo
vmbo'ers die pretenderen beter te zijn dan de gemiddelde vmbo'er
Ik ben ook geen vmbo'er als je tegen mij had.quote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
ik BEN beterquote:Op maandag 19 november 2012 16:41 schreef leeell het volgende:
Dan nog, zijn ook gewoon normale mensen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het over de kinderen uit mijn klas.
Wie kraakt hier vmbo af dan?quote:
quote:
Da's niet afkraken? Meeste 'typische vmbo' mensen zijn heel anders als je ze leert kennen dus ssst.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie kraakt hier vmbo af dan?
Volgens mij had ik het over de typische vmbo types, en niet vmbo zelf.
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter iquote:Op maandag 19 november 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leeell wist het niet, dus wijs het vingertje niet op mij.
Dat is nogal spastisch dan.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter i
Denk ik ook, daarom gewoon iel.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk steeds dat er ieeell staat met hoofdletter i
Mijn beste vriend doet vmbo, dus ik vooroordeel niks.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's niet afkraken? Meeste 'typische vmbo' mensen zijn heel anders als je ze leert kennen dus ssst.
Maar jij doet toch geen vmbo?quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn beste vriend doet vmbo, dus ik vooroordeel niks.
Maar er zijn idd typische vmbo'ers ja. En die zitten bij mij in de klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |