Wat gaat er mis?quote:Op maandag 19 november 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wel goed, beetje in angst met school of ik het wel haal. Met jou?
Ik heb de beoordelingsweek gemist omdat m'n OV kapot is en ik nu op een nieuwe wacht.quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat gaat er mis?
Bij geslapen van een lange nacht en een flinke kater
De mooiste posts komen hieruit voortquote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
Geo wanneer kom je weer eens dronken op FOK!?
Eensquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mooiste posts komen hieruit voort
Nou.. het is dat het op een gegeven moment wat gezelliger werd anders was ik denk ik op tijd terug voor de UFC maar nu was ik pas heel laat.. of vroeg, net hoe je het bekijkt thuisquote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
Geo wanneer kom je weer eens dronken op FOK!?
*buhuhuhuu ik ben misselijk*.quote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mooiste posts komen hieruit voort
Sorry.quote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de beoordelingsweek gemist omdat m'n OV kapot is en ik nu op een nieuwe wacht.
Ach, zolang de nacht maar leuk was
Smack die bitch als ze je laat zakken!quote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de beoordelingsweek gemist omdat m'n OV kapot is en ik nu op een nieuwe wacht.
Ach, zolang de nacht maar leuk was
Hahahaquote:Op maandag 19 november 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. het is dat het op een gegeven moment wat gezelliger werd anders was ik denk ik op tijd terug voor de UFC maar nu was ik pas heel laat.. of vroeg, net hoe je het bekijkt thuis![]()
En geen idee, is niet echt een streven![]()
Doe jij dat maar voor mequote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smack die bitch als ze je laat zakken!
ik zal jou eens smackenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |