oja, verdachten worden nooit gearresteerd, dus dit moet wel de dader zijnquote:Op maandag 19 november 2012 10:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er zijn in de afgelopen 13 jaar al heel veel verdachten geweest.
Dit keer, na het DNA onderzoek, is er wel meer dan een verdachte.
Nog sterker: hij is gearresteerd.
Goeiequote:Op maandag 19 november 2012 10:29 schreef Doodloper het volgende:
[..]
oja, verdachten worden nooit gearresteerd, dus dit moet wel de dader zijn
Eigenlijk bedoelen ze identiek.quote:Op maandag 19 november 2012 10:31 schreef Psy-freak het volgende:
Wat hebben mensen met 100%, zo hoog is het niet. Alles moet 100%.
Snap ik, daarom noemde ik daarna ook hot reading. Die paragnosten doen van te voren natuurlijk ook wel hun huiswerk (ook al doen die programma's het anders voorkomen).quote:Op maandag 19 november 2012 10:27 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Die paragnosten kunnen het verhaal best van Dankbaar, Kat, de Hond of Vergeer hebben. Ze zochten contact met iedereen, zelfs met politieke partijen.
De zaak lijkt wel een beetje op de Deventer Moordzaak. Veel van de complotters zijn dezelfde mensen.
Ja maar dat klinkt niet zo spectulair.quote:
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Die paragnosten zijn gewoon oplichters, maar willen helpen vanuit een eigen gecreëerde fantasie dat ze helderziend zijn. Dankbaar et al. hebben sinistere motieven met hun proposities.quote:Op maandag 19 november 2012 10:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Snap ik, daarom noemde ik daarna ook hot reading. Die paragnosten doen van te voren natuurlijk ook wel hun huiswerk (ook al doen die programma's het anders voorkomen).
Het pijnlijke is dat dit soort mensen de familie wel veel valse hoop geven, zoals ook te zien is in die uitzending van het zesde zintuig waarin Bauke Vaatstra zelf ook bij betrokken was. Dat vind ik nog een stuk erger dan wat Dankbaar et al. doen.
Dubbelcheck, driedubbele-check.quote:Op maandag 19 november 2012 10:32 schreef Psy-freak het volgende:
Whahaha, de TR doet nog onderzoek terwijl ze de moordenaar al hebbendombo's
Nou eigenlijk wel, want dat beschrijft het beter. Ik denk dat de labrat bij het nfi die dit voor het eerst voor ogen kreeg bijna een hartverzakking kreeg...quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt niet zo spectulair.
Nee man hij is hetquote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dubbelcheck, driedubbele-check.
Beschuldigd, achtervolgd en gestalkt worden door een stel randdebielen is ook niet leuk hoor. Ook best griezelig soms. Je weet immers nooit waar gestoorden toe in staat zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 10:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Snap ik, daarom noemde ik daarna ook hot reading. Die paragnosten doen van te voren natuurlijk ook wel hun huiswerk (ook al doen die programma's het anders voorkomen).
Het pijnlijke is dat dit soort mensen de familie wel veel valse hoop geven, zoals ook te zien is in die uitzending van het zesde zintuig waarin Bauke Vaatstra zelf ook bij betrokken was. Dat vind ik nog een stuk erger dan wat Dankbaar et al. doen.
Ja, het is ook verschrikkelijk dit idd, want de misdaad liegt er voor de drommel niet om... en dan te bedenken dat je man of vader dit misschien wel of niet op zijn geweten heeft en dit zoveel jaar heeft verzwegen... Mèn...quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef JohnDDD het volgende:
Waar ik wel meteen aan moet denken: die verdachte heeft ook kinderen en wellicht een vrouw. Wat moet dat wel niet voor een klap zijn voor die mensen. Dat je vader een zieke pervert blijkt.
Ben ook erg benieuwd of de verdachte gaat bekennen en wat zijn motieven waren en zijn uitleg is.
En dat je terugdenkt als vrouw aan al die keren dat hij anale seks met je wilde en je wilde wurgen met je BH en je dat al een beetje vreemd vond...quote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is ook verschrikkelijk dit idd, want de misdaad liegt er voor de drommel niet om... en dan te bedenken dat je man of vader dit misschien wel of niet op zijn geweten heeft en dit zoveel jaar heeft verzwegen... Mèn....
Ja, onwillekeurig denk je eraan dat een dergelijke misdaad door zo iemand gepleegd niet op zichzelf kan staan...quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En dat je terugdenkt als vrouw aan al die keren dat hij anale seks met je wilde en je wilde wurgen met je BH en je dat al een beetje vreemd vond...
Ik ben benieuwd of hij nog steeds getrouwd is met de moeder van zijn kinderen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, onwillekeurig denk je eraan dat een dergelijke misdaad door zo iemand gepleegd niet op zichzelf kan staan...
Dat vooral lijkt me ja, als je als dader weet dat je verwanten ervan walgen en misschien dingen hebben gezegd als "die dader moeten ze ook aan de hoogste boom opknopen" e.d., en dat zij naar dat onderzoek zijn gegaan en dat het gewoon een kwestie van tijd was voor je gevonden wordt.quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als hij zelf gegaan is om zijn familie de ellende te besparen die erbij komt kijken als zij een verwanten-match zouden hebben.
En dat 'ie al een paar maanden slecht sliep.quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En dat je terugdenkt als vrouw aan al die keren dat hij anale seks met je wilde en je wilde wurgen met je BH en je dat al een beetje vreemd vond...
Heeft je pa je niets over ons rechtssysteem geleerd?quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn pa zit in het onderzoeksteam (3D team). Echt heel mooi dat het nu klaar is. Ook zij waren verbaasd dat ie zelf z'n DNA heeft afgestaan. Waarschijnlijk voelde hij de bui al hangen.
Tja, als gepatenteerde amateur-criminologen, na honderden documentaires over dergelijke misdadigers, kunnen we nu van alles zeggen. Maar vooralsnog is dat er een slag naar slaan, vrees ik.quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog steeds getrouwd is met de moeder van zijn kinderen.
Oh ja, hij moet eerst nog schuldig worden bevonden.quote:Op maandag 19 november 2012 10:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heeft je pa je niets over ons rechtssysteem geleerd?
Als je vader ook zo denkt heb ik er weinig sjoege in.quote:Op maandag 19 november 2012 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh ja, hij moet eerst nog schuldig worden bevonden.
Ja.quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog steeds getrouwd is met de moeder van zijn kinderen.
Nou ja, als de zoon zelf twittert dan zou het kunnen zijn dat dat wel bekend isquote:Op maandag 19 november 2012 10:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, als gepatenteerde amateur-criminologen, na honderden documentaires over dergelijke misdadigers, kunnen we nu van alles zeggen. Maar vooralsnog is dat er een slag naar slaan, vrees ik.
Tja, er zijn altijd meer slachtoffers dan degene die het direkte slachtoffer is.quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef JohnDDD het volgende:
Waar ik wel meteen aan moet denken: die verdachte heeft ook kinderen en wellicht een vrouw. Wat moet dat wel niet voor een klap zijn voor die mensen. Dat je vader een zieke pervert blijkt.
Ben ook erg benieuwd of de verdachte gaat bekennen en wat zijn motieven waren en zijn uitleg is.
Mm, getuige de misdaad en het zwijgen daarna zou je zeggen dat-ie geen medegevoel kan opbrengen voor medemensen en dus ook zijn familie niet. Ik bedoel de aard van zijn misdaad, indien bewezen, sluit dat zelfs uit. Dit is niet zomaar even een jeugdzondetje (en volgens mij was hij toen sws al 31 en dus niet eens jeugdig meer).quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als hij zelf gegaan is om zijn familie de ellende te besparen die erbij komt kijken als zij een verwanten-match zouden hebben.
Twittert die zoon zelf dan, hierover?quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als de zoon zelf twittert dan zou het kunnen zijn dat dat wel bekend is
Je zit zelf te verkondigen dat hij het is, dat de TR dombo's zijn omdat ze nog zo nodig dingen moeten onderzoeken, hoor. Het is nu gewoon een kwestie om te achterhalen hoe en wat er precies gebeurd is. Daarna kan ie vervolgd worden.quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je vader ook zo denkt heb ik er weinig sjoege in.
Wat bedoel je? Toen in 1999?quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef DeParo het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat er precies is gebeurd.
Bijzonder, in de huidige tijd sowieso al, maar dan ook nog eens met de kans dat hij gewoontes had waar je als echtgenote niet heel blij van wordt.quote:
Uiteraard. Iedereen roept hier van alles en nog wat maar het is totaal niet duidelijk onder welke omstandigheden en waarom dit voorval dus heeft kunnen gebeuren.quote:
Een moord plegen is één ding. Dat schuldgevoel jarenlang stil met je meedragen is een tweede. Je leeft jarenlang een dubbelleven. Je moet al een volleerd psychopaat zijn als je dat volhoudt. En als je nog geen psychopaat was, dan WORDT je het wel door zoiets.quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn pa zit in het onderzoeksteam (3D team). Echt heel mooi dat het nu klaar is. Ook zij waren verbaasd dat ie zelf z'n DNA heeft afgestaan. Waarschijnlijk voelde hij de bui al hangen.
Dat is wel uitgezocht hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 10:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedereen roept hier van alles en nog wat maar het is totaal niet duidelijk onder welke omstandigheden en waarom dit voorval dus heeft kunnen gebeuren.
Sarcasme, man, sarcasme. Jezus.quote:Op maandag 19 november 2012 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je zit zelf te verkondigen dat hij het is, dat de TR dombo's zijn omdat ze nog zo nodig dingen moeten onderzoeken, hoor. Het is nu gewoon een kwestie om te achterhalen hoe en wat er precies gebeurd is. Daarna kan ie vervolgd worden.
Dat weet ik niet, ik kreeg alleen maar een berichtje met de naam van de verdachte en dat de zoon twittert.quote:Op maandag 19 november 2012 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Twittert die zoon zelf dan, hierover?
Dus hij was een liefhebbende vader en echtgenoot voor al meer dan 20 jaar...quote:
Identiek is identiek, lijkt me.quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef Zjakkie het volgende:
Als ze de vader om 11 uur op zondagavond bellen, dan moeten ze toch wel vrij zeker van hun zaak zijn.
Ze weten wat tot haar dood heeft geleid en of zich daarvoor wat heeft voorgevallen maar de exacte omstandigheden en zijn motieven zijn nog steeds niet duidelijk.quote:
Wrs heeft ze the wrong guy on the wrong time ontmoet, denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 10:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze weten wat tot haar dood heeft geleid en of zich daarvoor wat heeft voorgevallen maar de exacte omstandigheden en zijn motieven zijn nog steeds niet duidelijk.
Dat ze dood is, is wel duidelijk, en het lijkt me sterk dat het een gevalletje noodweer exces was.quote:Op maandag 19 november 2012 10:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze weten wat tot haar dood heeft geleid en of zich daarvoor wat heeft voorgevallen maar de exacte omstandigheden en zijn motieven zijn nog steeds niet duidelijk.
Ik stel slechts dat hier allerlei dingen worden geroepen, als zieke pervert en weet ik veel wat, zonder dat exact duidelijk is wat is gebeurd en ik ga iemand niet van alles verwijten voor dat duidelijk is.quote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs heeft ze the wrong guy on the wrong time ontmoet, denk ik.
Of denk je dat een 16-jarig meisje een geheime liefdesrelatie had met een 31-jarige boer? En dat hun geheime rendez-vous een beetje mis is gegaan?
Ik weet niet waar je op aan stuurt.
Dingen zijn soms heel simpel hoor.
Meestal trouwens.
Ja vanochtend weer heel wat onbegrip over DNA matching tentoongespreid door de media.quote:Op maandag 19 november 2012 10:31 schreef Psy-freak het volgende:
Wat hebben mensen met 100%, zo hoog is het niet. Alles moet 100%.
Waar staat dat hij 'liefhebbend' was? Er zijn zat gezinnen waar de vader de kost verdient, daardoor vindt dat hij alle rechten in huis heeft, de hand op de knip houdt, en moeder-de-vrouw aan zich bindt door haar angst aan te jagen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus hij was een liefhebbende vader en echtgenoot voor al meer dan 20 jaar...
En toch zou hij dit gedaan hebben... onvoorstelbaar dus.
Het is toch duidelijk wat er is gebeurd?quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat hier allerlei dingen worden geroepen, als zieke pervert en weet ik veel wat, zonder dat exact duidelijk is wat is gebeurd en ik ga iemand niet van alles verwijten voor dat duidelijk is.
Dat klopt maar misschien heeft deze man wel een psychische aandoening waardoor hij zich dit hele voorval niet eens herinnert.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze dood is, is wel duidelijk, en het lijkt of sterk dat het een gevalletje noodweer exces was.
Beide is mogelijk toch? Ik ken genoeg pubermeisjes en oudere kerels die het met elkaar deden. Dat zou misschien ook die playboyaansteker van de dader in haar ebzit verklaren?quote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of denk je dat een 16-jarig meisje een geheime liefdesrelatie had met een 31-jarige boer? En dat hun geheime rendez-vous een beetje mis is gegaan?
Ik doel op de gehele context inclusief motieven en achtergrond.quote:Op maandag 19 november 2012 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk wat er is gebeurd?
Ja, je hebt gelijk, dat kan ook nog. Hij kan ook een psychopathische dictator geweest zijn voor zijn gezin.quote:Op maandag 19 november 2012 11:03 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waar staat dat hij 'liefhebbend' was? Er zijn zat gezinnen waar de vader de kost verdient, daardoor vindt dat hij alle rechten in huis heeft, de hand op de knip houdt, en moeder-de-vrouw aan zich bindt door haar angst aan te jagen.
Dan zal het wel TBS worden...quote:Op maandag 19 november 2012 11:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat klopt maar misschien heeft deze man wel een psychische aandoening waardoor hij zich dit hele voorval niet eens herinnert.
Linkje naar de tweet?quote:Op maandag 19 november 2012 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kreeg alleen maar een berichtje met de naam van de verdachte en dat de zoon twittert.
Welke aandoening is dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 11:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat klopt maar misschien heeft deze man wel een psychische aandoening waardoor hij zich dit hele voorval niet eens herinnert.
Inderdaad, hij heeft hier toch gigantisch veel energie en tijd ingestoken tijdens zijn carrière.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
Fantastisch nieuws.
En wmb totaal begrijpelijk dat Peter R. daar euforisch over is. Die mag dat best even van de daken schreeuwen na al die jaren dat hij zich hier mee bezig heeft gehouden.
Idd Peter R. heeft goed werk verzet.quote:Op maandag 19 november 2012 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze dood is, is wel duidelijk, en het lijkt me sterk dat het een gevalletje noodweer exces was.
Maar de vorige keer niet?quote:Op maandag 19 november 2012 11:08 schreef Co_OL het volgende:
Misschien was de dader wel zo dronken dat hij niks meer wist van de moord en daarom ook zijn DNA heeft afgestaan...
Nouja die aansteker kan ze ook hebben gekregen toen ze in het café met hem stond te praten en een vuurtje moest hebben. Misschien is hij haar daarna achterna gegaan oid. Dat is allemaal speculeren.quote:Op maandag 19 november 2012 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beide is mogelijk toch? Ik ken genoeg pubermeisjes en oudere kerels die het met elkaar deden. Dat zou misschien ook die playboyaansteker van de dader in haar ebzit verklaren?
Maar misschien is dat ook niet het geval - laten we niet te veel speculeren.
Ik ebn blij voor haar ouders dat er opheldering is. En vind het heel erg voor de familie van de dader.
Wat is de naam van de verdachte?quote:
Misschien wel maar men dient op te passen met beschuldigingen zonder dat men ook maar enig inzicht heeft in de hele zaak.quote:
Die jongen die z'n broer, een honkballer, doodstak zat in een psychose en kon zich volgens mij bijna niets meer herinneren van het hele voorval. Je hoort vaak genoeg dat mensen een rode waas krijgen, dat is dan weer iets anders natuurlijk, maar hij kan om een of andere reden volledig in paniek zijn geraakt bijvoorbeeld (misschien dreigde ze zijn daden openbaar te maken).quote:Op maandag 19 november 2012 11:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welke aandoening is dat dan?
Hij kan wel het 1 en ander verdrongen hebben iig. Dat zal ook wel. Als je nuchter nadenkt is zo'n misdaad natuurlijk te gek voor woorden. Als je daarvoor verantwoordelijk bent dan verdring je dat...
Ik vergeet ook wel een hoop als ik compleet sicker rondloop in de kroeg, maar zo iets zou toch wel zijn blijven hangen denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 11:08 schreef Co_OL het volgende:
Misschien was de dader wel zo dronken dat hij niks meer wist van de moord en daarom ook zijn DNA heeft afgestaan...
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 11:09 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat is de naam van de verdachte?
Daarom zeg ik ook niet dat het waar is en dat beide zou kunnen toch?quote:Op maandag 19 november 2012 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja die aansteker kan ze ook hebben gekregen toen ze in het café met hem stond te praten en een vuurtje moest hebben. Misschien is hij haar daarna achterna gegaan oid. Dat is allemaal speculeren.
In de uitzending bij Peter R. werd verteld dat ze aanvankelijk met 2 jongens mee fietste, en dat ze pas na herhaaldelijk verzoek alleen verder ging. Daarnaast stond haar fiets rechtop aan de kant van het weiland, en zat de aansteker van de verdachte in haar tas. Al met al doet dit toch vermoeden dat het inderdaad een geheime relatie/afspraak was.quote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meestal trouwens.
Mensen in een psychose plegen niet lustmoorden, volgens mij...quote:Op maandag 19 november 2012 11:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien wel maar men dient op te passen met beschuldigingen zonder dat men ook maar enig inzicht heeft in de hele zaak.
[..]
Die jongen die z'n broer, een honkballer, doodstak zat in een psychose en kon zich volgens mij bijna niets meer herinneren van het hele voorval. Je hoort vaak genoeg dat mensen een rode waas krijgen, dat is dan weer iets anders natuurlijk, maar hij kan om een of andere reden volledig in paniek zijn geraakt bijvoorbeeld (misschien dreigde ze zijn daden openbaar te maken).
Jij claimt dat het een lustmoord is kennelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen in een psychose plegen niet lustmoorden, volgens mij...
Daderkennis! Schuldig! Naam!quote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij claimt dat het een lustmoord is kennelijk.
Dat lijkt jou aannemelijk een meisje van 16 en een locale boer?quote:Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
In de uitzending bij Peter R. werd verteld dat ze aanvankelijk met 2 jongens mee fietste, en dat ze pas na herhaaldelijk verzoek alleen verder ging. Daarnaast stond haar fiets rechtop aan de kant van het weiland, en zat de aansteker van de verdachte in haar tas. Al met al doet dit toch vermoeden dat het inderdaad een geheime relatie/afspraak was.
16-jarige meisjes hebben erg last van hun hormonen. Dat hoort bij 16-jaar zijn. Ze zal hem wel hebben proberen te verleiden.quote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er werd sperma gevonden op de pd, en het meisje heeft zich tegen haar verkrachting verzet zoals blijkt uit de pd. Dus ze is verkracht met geweld, vanuit het lustprincipe bij degene die verkracht. Daarna doodde de verkrachter haar. Ja, lustmoord zou ik zeggen idd.quote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij claimt dat het een lustmoord is kennelijk.
Waarom niet? Ik ken de boer nietquote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat lijkt jou aannemelijk een meisje van 16 en een locale boer?
Je snapt het echt niet he?quote:
Moraalridder.quote:
Dan hoeft het nog steeds geen lustmoord te zijn, zij konden een relatie hebben en ze wilde niet verder en dreigde alles openbaar te maken, de man denkt dat hij verliefd is in paniek wil haar niet kwijtraken en slaat door, verkracht haar eerst terwijl hij denkt dat dit uit liefde is, om haar vervolgens in een vlaag van waanzin te vermoorden. Dat noem ik zeker geen lustmoord.quote:Op maandag 19 november 2012 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er werd sperma gevonden op de pd, en het meisje heeft zich tegen haar verkrachting verzet zoals blijkt uit de pd.
Ik ben de enige die het snapt, dat is wat anders.quote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moraalridder.
Ik snap niet waarom je er zoveel energie in steekt om het hele topic bij te houden en het min of meer voor de verdachte op te nemen.
Eigenlijk wel ja. Of het nou een geheime relatie was, of dat ze ter plekke in het café een afspraak hebben gemaakt. 31 jaar is nou ook weer niet zo oud. En het zou verklaren waarom de fiets netjes recht geparkeerd stond, en waarom ze zijn aansteker in haar tas had.quote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Al te vaak gedaan in dit topic.quote:
Hij had gewoon weg kunnen lopen, wat jij beschrijft gaat niet op...quote:Op maandag 19 november 2012 11:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
16-jarige meisjes hebben erg last van hun hormonen. Dat hoort bij 16-jaar zijn. Ze zal hem wel hebben proberen te verleiden.
Maar als 31-jarige en zelf vader van kinderen, had hij dat moeten begrijpen en er niet op moeten ingaan. Hij had er als volwassene op moeten ingaan, dat hij een vrouw en kinderen had en dat hij het niet kan maken om vreemd te gaan, al is het een meisje. Dan zou hij haar gevoelens misschien pijn hebben gedaan, maar had ze ook iets geleerd over verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik gok dat ze al een tijdje met elkaar bezig waren en dat ze hem onder druk heeft gezet met dat ze alles zou vertellen. Hij zal wel in paniek zijn geraakt. Zij had niks te verliezen (behalve haar leven), terwijl hij alles te verliezen had.
Dat doen er wel meer hier.quote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moraalridder.
Ik snap niet waarom je er zoveel energie in steekt om het hele topic bij te houden en het min of meer voor de verdachte op te nemen.
Mwah, het is niet eens heel onaannemelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan kan je het ook nog wel even quoten zo.quote:Op maandag 19 november 2012 11:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Al te vaak gedaan in dit topic.
Nee, lees maar terug.quote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan kan je het ook nog wel even quoten zo.
god waarom tweeten mensen dit... echt een relevantie van 0,0twitter:kleun13 twitterde op maandag 19-11-2012 om 11:11:47#Vaatstra [naam weggehaald] has received ¤31,382 in payments from the European Union . http://t.co/GzyUEOIb reageer retweet
quote:Op maandag 19 november 2012 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meestal trouwens.
Het maakt niet uit of het aannemelijk is voor jou, het is wel wat de verdediging kan aanvoeren. En dan is het aan de rechter of dat aannemelijk genoeg is.quote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar kan het OM dus veel tegenover zetten lijkt me. Als je ziet welk een geweld tegen Marianne is gebruikt.quote:Op maandag 19 november 2012 11:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Het maakt niet uit of het aannemelijk is voor jou, het is wel wat de verdediging kan aanvoeren. En dan is het aan de rechter of dat aannemelijk genoeg is.
Ja, want jij bent veel slimmer dan de anderenquote:Op maandag 19 november 2012 11:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het snapt, dat is wat anders.
Blijkt.quote:Op maandag 19 november 2012 11:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, want jij bent veel slimmer dan de anderen
Jawel, tenzij Marianne van een boerenfamilie afkomstig is.quote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het is niet eens heel onaannemelijk.
Dat ze elkaar kennen kan ook op zoveel manieren; hij hé kleine kinderen, zij was 16, misschien wel eens met een vriendinnetje meegeweest om op te passen?
Dit dus.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens nog nooit een lab een resultaat van 100% zien geven, dat impliceert namelijk dat er 0% fout is gegaan met het testen en 0% variatie mogelijk is (+ dat je ongetwijfeld wel puntmutaties zou moeten hebben)
Dat je het niet vertelt kan ik heel goed begrijpen, maar dat je de schijn kan ophouden dat er niks aan de hand is (lijkt me dat hij zelf gewoon over de zaak mee heeft gepraat) en de eeuwige angst voor ontdekking, dát lijkt me pas slopend.quote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan moet er wel een aardige steek loszitten wil je daar 13, bijna 14, jaar je mond over houden.
Niks triest, moet veel vaker gebeuren. In Belgie is dit heel normaal.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef DeParo het volgende:
Echt triest dat ze met die naam smijten.
Want date rapen bestaat niet?quote:Op maandag 19 november 2012 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar kan het OM dus veel tegenover zetten lijkt me. Als je ziet welk een geweld tegen Marianne is gebruikt.
Mafkees.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks triest, moet veel vaker gebeuren. In Belgie is dit heel normaal.
98% hadden ze het over, daar maakte politie en pers 100% match van.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens nog nooit een lab een resultaat van 100% zien geven, dat impliceert namelijk dat er 0% fout is gegaan met het testen en 0% variatie mogelijk is (+ dat je ongetwijfeld wel puntmutaties zou moeten hebben)
totdat je zelf een keer verdachte bent en uiteindelijk onschuldig blijkt te zijnquote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zit het nu weer even te kijken, maar niet massaal, 1 van de 4 wees naar een duitser.quote:Op maandag 19 november 2012 10:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die wezen toch massaal naar Duitser die in een camper oid woonde? Was volgensmij in het zesde zintuig, heeft in een van deze topics ooit een youtube filmpje over gestaan.
Fijn voor Belgie maar dat is dan ook een misdadig en corrupt land.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar hoeveel 14 tot 18 jarige kent de gemiddelde begin dertiger? Niet zoveel hequote:Op maandag 19 november 2012 09:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
16 en 31-jarige mensen kunnen elkaar niet kennen?
Klopt maar niet 100%.quote:Op maandag 19 november 2012 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want date rapen bestaat niet?
let wel - ik zeg niet dat het zo is, maar in veel gevallen worden moorden en verkrachtingen gepleegd door bekenden en zelfs geliefden.
Ik vind de term "triest" niet toepasselijk. Iets anders in deze zaak is triest.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef DeParo het volgende:
Want dan, gewoon na een biertje in de kroeg een geheime afspraak?quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef DeParo het volgende:
Er wordt hier overigens een relatie gesuggereerd maar ook dat is bepaald niet duidelijk te noemen.
Wat is daar triest aan?quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef DeParo het volgende:
zoals wie?quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niet volgens de meeste mensen hier.
Jupquote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Helemaal niks over te vinden.
Daarom ben ik, en zijn vele anderen, erg blij. Ik kon het niet uitstaan dat er iemand vrij rondliep, die had gedaan.quote:
Ja want bij een 100% dna-match bestaat er nog wel twijfel of hij het is geweestquote:Op maandag 19 november 2012 11:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
totdat je zelf een keer verdachte bent en uiteindelijk onschuldig blijkt te zijn
Zou wel ''leuk'' zijn als dat zo is, al die opgewondenheid bij meneer peter r de vries voor niets.''quote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
zoals wie?
het is nog niet eens 100% duidelijk dat hij het gedaan heeft joh, ga toch in noord korea wonen ofzo met je domme wereldbeeld
net zoals al die andere boeren die landbouwsubsidies opstrijkenquote:Op maandag 19 november 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een boer die EU subsidies krijgt... Je verwacht het niet hè...
Tuurlijk niet 100%. Het is nu gewoon afwachten wat het onderzoek uitwijst. Alleen kun je niet veel dingen direct uitsluiten.quote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt maar niet 100%.
Maar we zullen gewoon nog even moeten afwachten.
Het is of haar geheime liefde die ze onder druk wilde zetten (om wat te doen? met haar te trouwen? zijn vrouw en kinderen te verlaten?) Of hij heeft het niet gedaan. Of het is een verkrachting en moord door een onbekende.
Uiteraard, maar dat betekent niet dat mensen opeens voor eigen rechter moeten spelen, dat ze maar vinden dat dit op internet en dergelijke wordt gesmeten zonder dat er iets aan gedaan wordt, hoe je het wendt of keert, ook de mogelijke dader heeft recht op privacy en ook op verdediging.quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind de term "triest" niet toepasselijk. Iets anders in deze zaak is triest.
Weet jij het?quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Want dan, gewoon na een biertje in de kroeg een geheime afspraak?
dat. Ondanks dat ze zeggen dat het een 100% DNA-match is vind ik dat hij een eerlijk proces moet krijgen en dat kan nu mogelijk niet als ze nu al met namen smijten.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef DeParo het volgende:
nog zon domme, het is geen 100%, lees het topic is ofzo voordat je die dikke onderbuik op je toetsenbord legtquote:Op maandag 19 november 2012 11:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja want bij een 100% dna-match bestaat er nog wel twijfel of hij het is geweest
Inclusief dat zijn familieleden ook nu veel sneller er op worden aangekeken die er vervolgens al helemaal niets mee te maken hebben waarschijnlijk dus.quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat. Ondanks dat ze zeggen dat het een 100% DNA-match is vind ik dat hij een eerlijk proces moet krijgen en dat kan nu mogelijk niet als ze nu al met namen smijten.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat. Ondanks dat ze zeggen dat het een 100% DNA-match is vind ik dat hij een eerlijk proces moet krijgen en dat kan nu mogelijk niet als ze nu al met namen smijten.
Nah een verdachte wel ja. Als hij straks veroordeelt wordt mag die naam toch gewoon bekend worden lijkt me?quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op privacy en recht op verdediging.
wie doet dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 11:31 schreef Robijn48 het volgende:
Belachelijke, werkelijk belachelijke mensen die aan DNA onderzoek twijfelen.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:31 schreef Robijn48 het volgende:
Belachelijke, werkelijk belachelijke mensen die aan DNA onderzoek twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |