Als je kijkt naar de berichten op internet, staat er: de zaak Vaatstra lijkt opgelost.quote:
Boeren snijden ook wel eens kelen door, dus óf boer óf buitenlanderquote:Op maandag 19 november 2012 08:26 schreef MaGNeT het volgende:
"Het is een buitenlander want haar keel was doorgesneden" heb ik zo'n 100x gelezen of gehoord.
Nou, die kan de kast ook weer in, samen met "Joris Demmink" en andere theorieën.
Je hebt geen 100%, tenzij hij zelf gaat. Dat is ook vreemd waarom hij is geweest. Het moet nu blijken of het een false postief is of hij dacht er doorheen te glippen, of hij wilde gepakt worden...dat moeten ze nu uitzoeken.quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef June. het volgende:
[..]
Bij een aanverwant heb je nooit een 100% dna match, dus dat kan niet. Dus dan moet hij zelf zijn getest en dat vind ik vreemd. Als je het gedaan hebt, waarom dan toch melden? Dat is mijn punt.
Voor die waaroms zijn hier al wat daaroms geopperd en wellicht zijn er nog wel meer te bedenken. Wat maakt het uit? Hij heeft zichzelf gemeld, maar als het via aanverwantschap gegaan zou zijn ook prima.quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef June. het volgende:
[..]
Bij een aanverwant heb je nooit een 100% dna match, dus dat kan niet. Dus dan moet hij zelf zijn getest en dat vind ik vreemd. Als je het gedaan hebt, waarom dan toch melden? Dat is mijn punt.
Ik bedoel het ook anders als ik het zegquote:Op maandag 19 november 2012 09:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de berichten op internet, staat er: de zaak Vaatstra lijkt opgelost.
Zo bedoelt Peter R. dat ook. Idem iedereen die hier reageert.
Dit is iig een doorbraak, heel iets anders dan het geneuzel van de complotteurs de afgelopen 10 jaar.
zo komen we ergensquote:Op maandag 19 november 2012 09:13 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook anders als ik het zeg
Schuldgevoel maar het niet durven vertellen?quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef June. het volgende:
[..]
Bij een aanverwant heb je nooit een 100% dna match, dus dat kan niet. Dus dan moet hij zelf zijn getest en dat vind ik vreemd. Als je het gedaan hebt, waarom dan toch melden? Dat is mijn punt. Heeft niks met inlezen te maken.
Hoe bedoel je het dan?quote:Op maandag 19 november 2012 09:13 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook anders als ik het zeg
quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef June. het volgende:
[..]
Bij een aanverwant heb je nooit een 100% dna match, dus dat kan niet. Dus dan moet hij zelf zijn getest en dat vind ik vreemd. Als je het gedaan hebt, waarom dan toch melden? Dat is mijn punt. Heeft niks met inlezen te maken.
Zo lastig is het toch niet?quote:Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hebt geen 100%, tenzij hij zelf gaat. Dat is ook vreemd waarom hij is geweest. Het moet nu blijken of het een false postief is of hij dacht er doorheen te glippen, of hij wilde gepakt worden...dat moeten ze nu uitzoeken.
Dat er een verdachte is en dat we nog even rustig aan moeten doen.quote:
Ja, dus ik roep niet zomaar wat hoorquote:Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hebt geen 100%, tenzij hij zelf gaat. Dat is ook vreemd waarom hij is geweest. Het moet nu blijken of het een false postief is of hij dacht er doorheen te glippen, of hij wilde gepakt worden...dat moeten ze nu uitzoeken.
Het was meer een reactie op Patroon, die zei dat ik zomaar wat riep. Het maakt ook niks uit, ik ben gewoon nieuwsgierig. Goed dat hij gepakt is, maar het is nog steeds een verdachte natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor die waaroms zijn hier al wat daaroms geopperd en wellicht zijn er nog wel meer te bedenken. Wat maakt het uit? Hij heeft zichzelf gemeld, maar als het via aanverwantschap gegaan zou zijn ook prima.
jubelen mag, lynchen nietquote:Op maandag 19 november 2012 09:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat er een verdachte is en dat we nog even rustig aan moeten doen.
Er is wel meer dan een verdachte (die zijn er al tig geweest, de afgelopen 13 jaar)quote:Op maandag 19 november 2012 09:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen ook en ik denk dat iedereen ook een slag om de arm neemt, echter een 100% match is natuurlijk de eerste echte doorbraak in deze moordzaak, en daar zijn de mensen blij om... dat mag toch wel, en dus klinkt het allemaal wat euforischer dan gerechtvaardigd is op dit moment...quote:Op maandag 19 november 2012 09:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% afgaan op DNA onderzoek, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er is wel meer dan een verdachte (die zijn er al tig geweest, de afgelopen 13 jaar)
Er is nu een 100 procent DNA match, en dat is wel wat anders.
Ik zal wel te nuchter zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 09:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat weet iedereen ook en ik denk dat iedereen ook een slag om de arm neemt, echter een 100% match is natuurlijk de eerste echte doorbraak in deze moordzaak, en daar zijn de mensen blij om... dat mag toch wel, en dus klinkt het allemaal wat euforischer dan gerechtvaardigd is op dit moment...
Ook dat klopt, maar men doet toch verder onderzoek?quote:Op maandag 19 november 2012 09:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% afgaan op DNA onderzoek, dat bedoel ik te zeggen.
100% kun je dat nooit.quote:Op maandag 19 november 2012 09:17 schreef Psy-freak het volgende:
Het is blijkbaar een 100% match met het haar en het sperma, lijkt me toch redelijk sterk. Het plaatst de man in elk geval bij Marianne, zulk sterk bewijs is er nog niet geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 09:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, even afwachten nog.quote:Op maandag 19 november 2012 09:21 schreef Psy-freak het volgende:
Integrale reactie dan maar:
Geen fries, wel nuchter. En ja, de kans is vrij groot, maar het zal niet de eerste keer zijn dat een DNA-onderzoek niet blijkt te kloppen,
Echt een creepy tijdperk..quote:Op maandag 19 november 2012 09:24 schreef Psy-freak het volgende:
Bah, op twitter denkt men de moordenaar te hebben en z'n naam en foto van z'n boerderij staan erop.
Mag wat mij betreft ook een straf op staan.
Oppakken voor smaad. Nu zit z'n naam wel in m'n hoofd.quote:Op maandag 19 november 2012 09:26 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Echt een creepy tijdperk..
Ik weet het niet, ik dacht dat ieder mens op deze aardbol een uniek DNA heeft, dus dat betekent dat het gewoon een match is.quote:Op maandag 19 november 2012 09:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen als je je inleest. En een onderzoek is ook niet sluitend.quote:Op maandag 19 november 2012 09:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik dacht dat ieder mens op deze aardbol een uniek DNA heeft, dus dat betekent dat het gewoon een match is.
Ja, dat zijn kanten idd die voor betrokkenen minder zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 09:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, even afwachten nog.
Maar ik begrijp alle blijdschap wel, eindelijk eens positief nieuws in deze zaak.
Hoewel ik, zoetsappig als ik ben, ook meteen moet denken aan de hel die het gezin van die kerel doorgaat. De kinderen van de verdachte fietsten naar school met de kinderen van vaatstra... Die kinderen hebben een vader die dus net is opgepakt voor één van de grootste media zaken van NL.
?quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ik lees dingen als dat de dader een bekende van haar was. In hoeverre kan dat want zij was 16 en hij toen dus 31 jaar oud (44 - 13 jaar geleden)
quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ik lees dingen als dat de dader een bekende van haar was. In hoeverre kan dat want zij was 16 en hij toen dus 31 jaar oud (44 - 13 jaar geleden)
16 en 31-jarige mensen kunnen elkaar niet kennen?quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ze woonde in dorp, waar iedereen elkaar kent.quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef opgebaarde het volgende:
Dus een 16-jarige kan een 31-jarige niet kennen?quote:Op maandag 19 november 2012 09:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De vader zei op de radio dat het een bekende van z'n kinderen was.
Nee hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 09:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De vader zei op de radio dat het een bekende van z'n kinderen was.
Nee er zijn wel gelijkwaardige zegt men, maar dat is iets van 1 op de miljard of zo.quote:Op maandag 19 november 2012 09:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik dacht dat ieder mens op deze aardbol een uniek DNA heeft, dus dat betekent dat het gewoon een match is.
Ja, dat percentage is dan te verwaarlozen, maar ik ga er even over lezen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee er zijn wel gelijkwaardige zegt men, maar dat is iets van 1 op de miljard of zo.
Hier staan fotos http://112nederland.nl/20(...)tstra-na-dna-match/#quote:Op maandag 19 november 2012 09:24 schreef Psy-freak het volgende:
Bah, op twitter denkt men de moordenaar te hebben en z'n naam en foto van z'n boerderij staan erop.
Mag wat mij betreft ook een straf op staan.
Lijkt me meer dat de kleinkinderen van Bouke Vaatstra met de kinderen van deze man o.a. op gym zaten.quote:Op maandag 19 november 2012 09:33 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Het is toch de vader van kinderen waar Marianne mee naar school fietste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |