Die wezen toch massaal naar Duitser die in een camper oid woonde? Was volgensmij in het zesde zintuig, heeft in een van deze topics ooit een youtube filmpje over gestaan.quote:Op maandag 19 november 2012 10:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe vaak hebben paragnosten zich wel niet in programma's over deze zaak gebogen? En, wie had er gelijk...?
Schei uit joh, dat verhaal is van Dankbaar...quote:Op maandag 19 november 2012 10:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die wezen toch massaal naar Duitser die in een camper oid woonde?
Nou, het lijkt anders wel vrij duidelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet duidelijk.
Nee, mensen maken fouten.quote:Op maandag 19 november 2012 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en?
Hebben die allemaal een belang bij deze zaak?
In deze wordt de kans zo goed als 100 procent geacht. Zie nogmaals DNA onderzoek en kansberekeningen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik twijfel niet hoor, ben er alleen voorstander van dat mensen pas worden veroordeeld als de kans dat zij de dader zijn 100% wordt geacht, en niet bij 'de kans is klein dat het een ander was'.
En dat deden die paragnosten dus ook. Kijk zelf dan die uitzending terug ipv zo te reageren...quote:Op maandag 19 november 2012 10:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schei uit joh, dat verhaal is van Dankbaar....
V E R D A C H T Equote:Op maandag 19 november 2012 10:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
In deze wordt de kans zo goed als 100 procent geacht. Zie nogmaals DNA onderzoek en kansberekeningen.
Maar goed. Dit is slechts internet met al hun meningen, en de dader is ontdekt. En dat is het enige waar het om gaat.
De dader is heul niet bekend, er is een verdachte bekend. En ja, dat is een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 19 november 2012 10:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
In deze wordt de kans zo goed als 100 procent geacht. Zie nogmaals DNA onderzoek en kansberekeningen.
Maar goed. Dit is slechts internet met al hun meningen, en de dader is ontdekt. En dat is het enige waar het om gaat.
Ja, die gasten spelen leentjebuur bij Dankbaar dan, of andersom...quote:Op maandag 19 november 2012 10:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat deden die paragnosten dus ook. Kijk zelf dan die uitzending terug ipv zo te reageren...
Dan ben je het er niet mee eens johquote:Op maandag 19 november 2012 10:24 schreef Doodloper het volgende:
[..]
De dader is heul niet bekend, er is een verdachte bekend. En ja, dat is een wezenlijk verschil.
En dat 98% bij jou 'zo goed als 100 procent' is dat is voor jou heel fijn maar ik ben toch blij dat niet iedereen het daarmee eens is.
Haha, het debiele kinderargument is er ook weerquote:Op maandag 19 november 2012 10:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan ben je het er niet mee eens johI don't care. Veel plezier ermee.
Ik denk idd ook dat ze leuk wat aan leentjebuur hebben gedaan, een beetje hot-readingquote:Op maandag 19 november 2012 10:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die gasten spelen leentjebuur bij Dankbaar dan, of andersom...
Kortom het kan zo maar eens zijn dat dus allemaal gewoon geneuzel is geweest met deze match...
Ben benieuwd hoe ze reageren... en ik denk dat ze dit ook weer zien als een complot...
Voordat iemand daadwerkelijk veroodeeld is spreken we toch gewoon over verdachte, of wat?quote:Op maandag 19 november 2012 10:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je mening doet er nl. totaal niet toe.
Ik pak je nu op omdat ik je verdenk, sorry beschuldig van domheid, even je naam posten zo.quote:Op maandag 19 november 2012 10:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je mening doet er nl. totaal niet toe.
Oplichters zijn het ook hè...quote:Op maandag 19 november 2012 10:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat ze leuk wat aan leentjebuur hebben gedaan, een beetje hot-reading
Precies. Peter R schreeuwt al snel dat hij de zaak opgelost heeft, kijk maar Joran destijds. En de zaak is pas echt opgelost als de rechter de verdachte daadwerkelijk veroordeelt heeft. Tot nu is het niet meer dan een verdachte.quote:Op maandag 19 november 2012 10:24 schreef Doodloper het volgende:
[..]
De dader is heul niet bekend, er is een verdachte bekend. En ja, dat is een wezenlijk verschil.
En dat 98% bij jou 'zo goed als 100 procent' is dat is voor jou heel fijn maar ik ben toch blij dat niet iedereen het daarmee eens is.
neejoh als de kans 1 op 10 is dan ben je gewoon dader, dat dure gedoe met rechters enzo schiet je niks mee opquote:Op maandag 19 november 2012 10:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voordat iemand daadwerkelijk veroodeeld is spreken we toch gewoon over verdachte, of wat?
Die paragnosten kunnen het verhaal best van Dankbaar, Kat, de Hond of Vergeer hebben. Ze zochten contact met iedereen, zelfs met politieke partijen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat deden die paragnosten dus ook. Kijk zelf dan die uitzending terug ipv zo te reageren...
Er zijn in de afgelopen 13 jaar al heel veel verdachten geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 10:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voordat iemand daadwerkelijk veroodeeld is spreken we toch gewoon over verdachte, of wat?
Jij bent 12?quote:Op maandag 19 november 2012 10:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er zijn in de afgelopen 13 jaar al heel veel verdachten geweest.
Dit keer, na het DNA onderzoek, is er wel meer dan een verdachte.
Nog sterker: hij is gearresteerd.
Of advocatenquote:Op maandag 19 november 2012 10:27 schreef Doodloper het volgende:
[..]
neejoh als de kans 1 op 10 is dan ben je gewoon dader, dat dure gedoe met rechters enzo schiet je niks mee op
Sterker nog de Deventermoordzaak is verwant aan de Vaatstrazaak en die is weer verwant aan de zaak Demmink en prins Friso speelde ook al een rol...quote:Op maandag 19 november 2012 10:27 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Die paragnosten kunnen het verhaal best van Dankbaar, Kat, de Hond of Vergeer hebben. Ze zochten contact met iedereen, zelfs met politieke partijen.
De zaak lijkt wel een beetje op de Deventer Moordzaak. Veel van de complotters zijn dezelfde mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |