Oh ja, hij moet eerst nog schuldig worden bevonden.quote:Op maandag 19 november 2012 10:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heeft je pa je niets over ons rechtssysteem geleerd?
Als je vader ook zo denkt heb ik er weinig sjoege in.quote:Op maandag 19 november 2012 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh ja, hij moet eerst nog schuldig worden bevonden.
Ja.quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog steeds getrouwd is met de moeder van zijn kinderen.
Nou ja, als de zoon zelf twittert dan zou het kunnen zijn dat dat wel bekend isquote:Op maandag 19 november 2012 10:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, als gepatenteerde amateur-criminologen, na honderden documentaires over dergelijke misdadigers, kunnen we nu van alles zeggen. Maar vooralsnog is dat er een slag naar slaan, vrees ik.
Tja, er zijn altijd meer slachtoffers dan degene die het direkte slachtoffer is.quote:Op maandag 19 november 2012 10:37 schreef JohnDDD het volgende:
Waar ik wel meteen aan moet denken: die verdachte heeft ook kinderen en wellicht een vrouw. Wat moet dat wel niet voor een klap zijn voor die mensen. Dat je vader een zieke pervert blijkt.
Ben ook erg benieuwd of de verdachte gaat bekennen en wat zijn motieven waren en zijn uitleg is.
Mm, getuige de misdaad en het zwijgen daarna zou je zeggen dat-ie geen medegevoel kan opbrengen voor medemensen en dus ook zijn familie niet. Ik bedoel de aard van zijn misdaad, indien bewezen, sluit dat zelfs uit. Dit is niet zomaar even een jeugdzondetje (en volgens mij was hij toen sws al 31 en dus niet eens jeugdig meer).quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als hij zelf gegaan is om zijn familie de ellende te besparen die erbij komt kijken als zij een verwanten-match zouden hebben.
Twittert die zoon zelf dan, hierover?quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als de zoon zelf twittert dan zou het kunnen zijn dat dat wel bekend is
Je zit zelf te verkondigen dat hij het is, dat de TR dombo's zijn omdat ze nog zo nodig dingen moeten onderzoeken, hoor. Het is nu gewoon een kwestie om te achterhalen hoe en wat er precies gebeurd is. Daarna kan ie vervolgd worden.quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je vader ook zo denkt heb ik er weinig sjoege in.
Wat bedoel je? Toen in 1999?quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef DeParo het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat er precies is gebeurd.
Bijzonder, in de huidige tijd sowieso al, maar dan ook nog eens met de kans dat hij gewoontes had waar je als echtgenote niet heel blij van wordt.quote:
Uiteraard. Iedereen roept hier van alles en nog wat maar het is totaal niet duidelijk onder welke omstandigheden en waarom dit voorval dus heeft kunnen gebeuren.quote:
Een moord plegen is één ding. Dat schuldgevoel jarenlang stil met je meedragen is een tweede. Je leeft jarenlang een dubbelleven. Je moet al een volleerd psychopaat zijn als je dat volhoudt. En als je nog geen psychopaat was, dan WORDT je het wel door zoiets.quote:Op maandag 19 november 2012 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn pa zit in het onderzoeksteam (3D team). Echt heel mooi dat het nu klaar is. Ook zij waren verbaasd dat ie zelf z'n DNA heeft afgestaan. Waarschijnlijk voelde hij de bui al hangen.
Dat is wel uitgezocht hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 10:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedereen roept hier van alles en nog wat maar het is totaal niet duidelijk onder welke omstandigheden en waarom dit voorval dus heeft kunnen gebeuren.
Sarcasme, man, sarcasme. Jezus.quote:Op maandag 19 november 2012 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je zit zelf te verkondigen dat hij het is, dat de TR dombo's zijn omdat ze nog zo nodig dingen moeten onderzoeken, hoor. Het is nu gewoon een kwestie om te achterhalen hoe en wat er precies gebeurd is. Daarna kan ie vervolgd worden.
Dat weet ik niet, ik kreeg alleen maar een berichtje met de naam van de verdachte en dat de zoon twittert.quote:Op maandag 19 november 2012 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Twittert die zoon zelf dan, hierover?
Dus hij was een liefhebbende vader en echtgenoot voor al meer dan 20 jaar...quote:
Identiek is identiek, lijkt me.quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef Zjakkie het volgende:
Als ze de vader om 11 uur op zondagavond bellen, dan moeten ze toch wel vrij zeker van hun zaak zijn.
Ze weten wat tot haar dood heeft geleid en of zich daarvoor wat heeft voorgevallen maar de exacte omstandigheden en zijn motieven zijn nog steeds niet duidelijk.quote:
Wrs heeft ze the wrong guy on the wrong time ontmoet, denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 10:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze weten wat tot haar dood heeft geleid en of zich daarvoor wat heeft voorgevallen maar de exacte omstandigheden en zijn motieven zijn nog steeds niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |