Ik vind de term "triest" niet toepasselijk. Iets anders in deze zaak is triest.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef DeParo het volgende:
Echt triest dat ze met die naam smijten.
Want dan, gewoon na een biertje in de kroeg een geheime afspraak?quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef DeParo het volgende:
Er wordt hier overigens een relatie gesuggereerd maar ook dat is bepaald niet duidelijk te noemen.
Wat is daar triest aan?quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef DeParo het volgende:
zoals wie?quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niet volgens de meeste mensen hier.
Jupquote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Helemaal niks over te vinden.
Daarom ben ik, en zijn vele anderen, erg blij. Ik kon het niet uitstaan dat er iemand vrij rondliep, die had gedaan.quote:
Ja want bij een 100% dna-match bestaat er nog wel twijfel of hij het is geweestquote:Op maandag 19 november 2012 11:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
totdat je zelf een keer verdachte bent en uiteindelijk onschuldig blijkt te zijn
Zou wel ''leuk'' zijn als dat zo is, al die opgewondenheid bij meneer peter r de vries voor niets.''quote:Op maandag 19 november 2012 11:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
zoals wie?
het is nog niet eens 100% duidelijk dat hij het gedaan heeft joh, ga toch in noord korea wonen ofzo met je domme wereldbeeld
net zoals al die andere boeren die landbouwsubsidies opstrijkenquote:Op maandag 19 november 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een boer die EU subsidies krijgt... Je verwacht het niet hè...
Tuurlijk niet 100%. Het is nu gewoon afwachten wat het onderzoek uitwijst. Alleen kun je niet veel dingen direct uitsluiten.quote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt maar niet 100%.
Maar we zullen gewoon nog even moeten afwachten.
Het is of haar geheime liefde die ze onder druk wilde zetten (om wat te doen? met haar te trouwen? zijn vrouw en kinderen te verlaten?) Of hij heeft het niet gedaan. Of het is een verkrachting en moord door een onbekende.
Uiteraard, maar dat betekent niet dat mensen opeens voor eigen rechter moeten spelen, dat ze maar vinden dat dit op internet en dergelijke wordt gesmeten zonder dat er iets aan gedaan wordt, hoe je het wendt of keert, ook de mogelijke dader heeft recht op privacy en ook op verdediging.quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind de term "triest" niet toepasselijk. Iets anders in deze zaak is triest.
Weet jij het?quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Want dan, gewoon na een biertje in de kroeg een geheime afspraak?
dat. Ondanks dat ze zeggen dat het een 100% DNA-match is vind ik dat hij een eerlijk proces moet krijgen en dat kan nu mogelijk niet als ze nu al met namen smijten.quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef DeParo het volgende:
nog zon domme, het is geen 100%, lees het topic is ofzo voordat je die dikke onderbuik op je toetsenbord legtquote:Op maandag 19 november 2012 11:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja want bij een 100% dna-match bestaat er nog wel twijfel of hij het is geweest
Inclusief dat zijn familieleden ook nu veel sneller er op worden aangekeken die er vervolgens al helemaal niets mee te maken hebben waarschijnlijk dus.quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat. Ondanks dat ze zeggen dat het een 100% DNA-match is vind ik dat hij een eerlijk proces moet krijgen en dat kan nu mogelijk niet als ze nu al met namen smijten.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat. Ondanks dat ze zeggen dat het een 100% DNA-match is vind ik dat hij een eerlijk proces moet krijgen en dat kan nu mogelijk niet als ze nu al met namen smijten.
Nah een verdachte wel ja. Als hij straks veroordeelt wordt mag die naam toch gewoon bekend worden lijkt me?quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op privacy en recht op verdediging.
wie doet dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 11:31 schreef Robijn48 het volgende:
Belachelijke, werkelijk belachelijke mensen die aan DNA onderzoek twijfelen.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:31 schreef Robijn48 het volgende:
Belachelijke, werkelijk belachelijke mensen die aan DNA onderzoek twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |