Niet goed opgelet. Ze wil een leuke koeienboer en kindertjes.quote:Blodymary1 19-11-2012
Ja misschien ook wel. Yoni wil toch alleen een boerderij, maakt niet uit welke vent daarbij hoort en Marcel wil gewoon een broedse vrouw, daar heeft Yoni nog volop tijd voor. Alleen Marcel heeft geen boederij met dieren, misschien is dat niet goed genoeg voor haar, alleen die aardappelen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef OProg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er heeft toch nog iemand om gelachen.quote:BzV-Henrieke gierde om persiflage
De Boer zoekt Vrouw-persiflage in De Wereld Draait Door veroorzaakte maandagavond een storm van kritiek. Boerin Henrieke, die meedeed aan het populaire KRO-programma, kon er smakelijk om lachen.
Henrieke vertelt aan RTV Oost dat ze met veel plezier naar haar persiflage heeft gekeken. "Ik heb er zelf echt krom om gelegen. Ik vind het heel knap gedaan. Het is precies zoals ik ben."
De boerin wist naar eigen zeggen waar ze aan begon; een paar boeren uit voorgaande seizoenen waren ook regelmatig het mikpunt van spot. "Daar heb ik van geleerd. Ik zet het van me af en kan er om lachen."
Maandagavond leidde de Boer zoekt Vrouw-persiflage in De Wereld Draait Door tot hevige kritiek op Twitter. Het publiek lachte tijdens de tien minuten durende sketch niet een keer. Cabaratier Sanne Wallis de Vries, die presentatrice Yvon Jaspers persifleerde, bood de volgende dag zelfs haar excuses aan via Twitter.
Logischquote:Wanneer het stroef liep tussen Henrieke en jou, gaf je steeds aan dat je niks ging ondernemen, omdat je vond dat het vanzelf moest gaan. Maar als je merkt dat je het niet zo makkelijk spontaan gezellig maakt, is het dan niet juist een heel goed idee om even extra je best te doen?
‘Natuurlijk is dat een goed idee. Maar als het gevoel van echte verliefdheid er dan ook niet is, wordt het toch een stuk moeilijker.
Daar heb je hem weer, de settingquote:Op donderdag 22 november 2012 11:20 schreef Maja het volgende:
Bert benadert het zakelijk:
Ik zoek geen vrouw die een negen-tot-vijf mentaliteit heeft.
http://boerzoektvrouw.kro(...)2/interview_met_bert
Verder geeft ie zoals verwacht aan dat hij veel moeite had met de setting.
Ze doet me zo denken aan die vriendin van zanger Rinus. Uit dat filmpje waar ze 'zwoel' danst. Ze heeft ook eenzelfde soort outfit aan.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef OProg het volgende:
Whahaha zie nu pas dat ze allemaal het gezicht van die prop hebben gekregen, wat een horror!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou dat niet kunnen daquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef Starlie het volgende:
Boerin Henrieke valt op spruitjesboer
AMSTERDAM - VIDEO - Boer Zoekt Vrouw-boerin Henieke heeft onthuld dat spuitjesboer Johan uit seizoen 6 helemaal haar type is.
http://www.telegraaf.nl/p(...)spruitjesboer__.html
Wat een kut ook die Nanninga met haar: HenriekA en een boer uit vorig seizoen, doe je huiswerkt muts..
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef Starlie het volgende:
AMSTERDAM - VIDEO - Boer Zoekt Vrouw-boerin Henieke heeft onthuld dat spuitjesboer Johan uit seizoen 6 helemaal haar type is.
Wat een kut ook die Nanninga met haar: HenriekA en een boer uit vorig seizoen, doe je huiswerkt muts..
Omdat ze HenriekE heet en omdat er dit seizoen een spruitjesboer was die Johan heet, en bij vorige seizoen kan ik geen spruitjesboer vinden die Johan heet... Uberhaubt geen boer die Johan heet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen da
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
Afgelopen seizoen idd:quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:46 schreef Starlie het volgende:
Omdat ze HenriekE heet en omdat er dit seizoen een spruitjesboer was die Johan heet, en bij vorige seizoen kan ik geen spruitjesboer vinden die Johan heet... Uberhaubt geen boer die Johan heet.
Oh, ik dacht dat dit juist seizoen 6 was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat ze HenriekE heet en omdat er dit seizoen een spruitjesboer was die Johan heet, en bij vorige seizoen kan ik geen spruitjesboer vinden die Johan heet... Uberhaubt geen boer die Johan heet.
Ik zie het al voor me dat ze heeft gevraagd: bloedlul of vleeslul?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef alors het volgende:
Ik kon alleen maar dit denken toen ik hoorde van Annemarie![]()
Keizersnee of natuurlijke bevalling?
Borstvoeding of fles?
Speen of duim?
Katoenen of wegwerpluiers?
Volgens de OP wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit juist seizoen 6 was.
Henrieke moet misschien eerst maar eens een flinke duik nemen in wie ze nu eigenlijk is. En pas als ze dat duidelijk heeft, op zoek gaan naar een bijpassende man. Want die spruitjesboer is juist van het type dat ze massaal gedumpt heeft tijdens het voortraject.. Wegens 'best aardig, maar te druk voor mij'.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef Starlie het volgende:
Volgend jaar met het nieuwe seizoen weerquote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn zondagavond zal nooit meer hetzelfde zijn.
Welk nieuw seizoen? 21 december vergaat de wereld!quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar met het nieuwe seizoen weer.
Ik denk dat het nog langer duurt dan een jaar. In 2010 was het vorige seizoen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar met het nieuwe seizoen weer.
Zo lang geleden alweer?quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog langer duurt dan een jaar. In 2010 was het vorige seizoen.
Dat was omdat ze van winterafleveringen weer terug wilden naar zomerafleveringen. Dus als ze nu bij de zomer blijven, dan gaat het goed.quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog langer duurt dan een jaar. In 2010 was het vorige seizoen.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Welk nieuw seizoen? 21 december vergaat de wereld!
Volgens mij is dat Yoni niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef Lief17 het volgende:
Volgens mij staat op foto 9 op de site van BZV ook nog Yoni in de menigte.
Rechts onderin... in het zwart wit. Ik heb hem even uitgeknipt, hier staat ze in het midden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:18 schreef Gorraay het volgende:
Ik heb de afgelopen week het vorige BZV-seizoen bekeken (Gijsbert / Frank / Richard / Marcel / Annemarie), waar ik destijds het grootste deel van heb gemist. Iets beter dan dit jaar, maar ik vond het al met al ook tegenvallen. Het interessantst vond ik de karakters van Richard en Marcel.
Wat vonden jullie de highlights?
Ongelooflijk dat je geinteresseerd in Rick Jan raakt na de uitzendingen van BZV.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:39 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/info/bzv-afterparty
Rick Jan heeft een vriendin - zij zocht hem op op Facebook n.a.v. BZV.
[ afbeelding ]
'Homo' Maurits zoek nog steeds een vrouw.
[ afbeelding ]
Aad en Sjenet zie ik niet in het filmpje of op de foto's, maar zo uitgebreid is dat nu ook weer niet.
Ik vind het ook wonderlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je geinteresseerd in Rick Jan raakt na de uitzendingen van BZV.
"Meer van jezelf laten zien" is, net als "groeien", een van de populairste clichés in BZV.quote:
Wat een tenenkrommend filmpjequote:Op dinsdag 27 november 2012 14:39 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/info/bzv-afterparty
Penozaquote:Op zondag 25 november 2012 20:21 schreef Pino112 het volgende:
BZV-tijd![]()
Oh wacht...
Wat gaan jullie als vervanger kijken?
Ik denk aan de Reunie..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:54 schreef Silenus het volgende:
Niet alleen dat he, hij kijkt ook alsof iemand met een bouwlamp van 1 meter afstand in z'n ogen schijnt en/of hij nodig moet poepen maar het komt er effe niet zo lekker uit allemaal.
Bert had wel een net jasje aan daar!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend filmpjeheerlijk
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:09 schreef Starlie het volgende:
"Wat zeg je? Je bent niet als meisje geboren??"![]()
[ afbeelding ]
Ze is bezwangerd?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef kvd het volgende:
Zo zijn Henk en Fiona bij Boulevard. En ze zouden nieuws hebben. Zal ze haar koffers hebben gepakt en bij hem zijn ingetrokken?
Ik denk dat die volgende zomer ook flink knocked up isquote:
Niemand?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef Burdie het volgende:
Volgen jullie de webserie van de tweeling ook nog?
Wanneer komt dat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:52 schreef Droathoah het volgende:
De speld in de Hooiberg is natuurlijk niet gejat!
Dit stond er onder dus komt goed:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niemand?
Vanavond was de laatste aflevering, jammer dat we nu niet weten of het wat wordt...
quote:Martin maakt zich op voor zijn date met Miranda. Dit is de laatste aflevering! Wil je weten of Miranda de ware is voor Martin, je leest er binnenkort meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |