quote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef OProg het volgende:
Whahaha zie nu pas dat ze allemaal het gezicht van die prop hebben gekregen, wat een horror!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou dat niet kunnen daquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef Starlie het volgende:
Boerin Henrieke valt op spruitjesboer
AMSTERDAM - VIDEO - Boer Zoekt Vrouw-boerin Henieke heeft onthuld dat spuitjesboer Johan uit seizoen 6 helemaal haar type is.
http://www.telegraaf.nl/p(...)spruitjesboer__.html
Wat een kut ook die Nanninga met haar: HenriekA en een boer uit vorig seizoen, doe je huiswerkt muts..
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef Starlie het volgende:
AMSTERDAM - VIDEO - Boer Zoekt Vrouw-boerin Henieke heeft onthuld dat spuitjesboer Johan uit seizoen 6 helemaal haar type is.
Wat een kut ook die Nanninga met haar: HenriekA en een boer uit vorig seizoen, doe je huiswerkt muts..
Omdat ze HenriekE heet en omdat er dit seizoen een spruitjesboer was die Johan heet, en bij vorige seizoen kan ik geen spruitjesboer vinden die Johan heet... Uberhaubt geen boer die Johan heet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen da
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
Afgelopen seizoen idd:quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:46 schreef Starlie het volgende:
Omdat ze HenriekE heet en omdat er dit seizoen een spruitjesboer was die Johan heet, en bij vorige seizoen kan ik geen spruitjesboer vinden die Johan heet... Uberhaubt geen boer die Johan heet.
Oh, ik dacht dat dit juist seizoen 6 was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat ze HenriekE heet en omdat er dit seizoen een spruitjesboer was die Johan heet, en bij vorige seizoen kan ik geen spruitjesboer vinden die Johan heet... Uberhaubt geen boer die Johan heet.
Ik zie het al voor me dat ze heeft gevraagd: bloedlul of vleeslul?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef alors het volgende:
Ik kon alleen maar dit denken toen ik hoorde van Annemarie![]()
Keizersnee of natuurlijke bevalling?
Borstvoeding of fles?
Speen of duim?
Katoenen of wegwerpluiers?
Volgens de OP wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit juist seizoen 6 was.
Henrieke moet misschien eerst maar eens een flinke duik nemen in wie ze nu eigenlijk is. En pas als ze dat duidelijk heeft, op zoek gaan naar een bijpassende man. Want die spruitjesboer is juist van het type dat ze massaal gedumpt heeft tijdens het voortraject.. Wegens 'best aardig, maar te druk voor mij'.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef Starlie het volgende:
Volgend jaar met het nieuwe seizoen weerquote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn zondagavond zal nooit meer hetzelfde zijn.
Welk nieuw seizoen? 21 december vergaat de wereld!quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar met het nieuwe seizoen weer.
Ik denk dat het nog langer duurt dan een jaar. In 2010 was het vorige seizoen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar met het nieuwe seizoen weer.
Zo lang geleden alweer?quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog langer duurt dan een jaar. In 2010 was het vorige seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |