Volgend jaar met het nieuwe seizoen weerquote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn zondagavond zal nooit meer hetzelfde zijn.
Welk nieuw seizoen? 21 december vergaat de wereld!quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar met het nieuwe seizoen weer.
Ik denk dat het nog langer duurt dan een jaar. In 2010 was het vorige seizoen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar met het nieuwe seizoen weer.
Zo lang geleden alweer?quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog langer duurt dan een jaar. In 2010 was het vorige seizoen.
Dat was omdat ze van winterafleveringen weer terug wilden naar zomerafleveringen. Dus als ze nu bij de zomer blijven, dan gaat het goed.quote:Op zondag 25 november 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog langer duurt dan een jaar. In 2010 was het vorige seizoen.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Welk nieuw seizoen? 21 december vergaat de wereld!
Volgens mij is dat Yoni niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef Lief17 het volgende:
Volgens mij staat op foto 9 op de site van BZV ook nog Yoni in de menigte.
Rechts onderin... in het zwart wit. Ik heb hem even uitgeknipt, hier staat ze in het midden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:18 schreef Gorraay het volgende:
Ik heb de afgelopen week het vorige BZV-seizoen bekeken (Gijsbert / Frank / Richard / Marcel / Annemarie), waar ik destijds het grootste deel van heb gemist. Iets beter dan dit jaar, maar ik vond het al met al ook tegenvallen. Het interessantst vond ik de karakters van Richard en Marcel.
Wat vonden jullie de highlights?
Ongelooflijk dat je geinteresseerd in Rick Jan raakt na de uitzendingen van BZV.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:39 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/info/bzv-afterparty
Rick Jan heeft een vriendin - zij zocht hem op op Facebook n.a.v. BZV.
[ afbeelding ]
'Homo' Maurits zoek nog steeds een vrouw.
[ afbeelding ]
Aad en Sjenet zie ik niet in het filmpje of op de foto's, maar zo uitgebreid is dat nu ook weer niet.
Ik vind het ook wonderlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je geinteresseerd in Rick Jan raakt na de uitzendingen van BZV.
"Meer van jezelf laten zien" is, net als "groeien", een van de populairste clichés in BZV.quote:
Wat een tenenkrommend filmpjequote:Op dinsdag 27 november 2012 14:39 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/info/bzv-afterparty
Penozaquote:Op zondag 25 november 2012 20:21 schreef Pino112 het volgende:
BZV-tijd![]()
Oh wacht...
Wat gaan jullie als vervanger kijken?
Ik denk aan de Reunie..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:54 schreef Silenus het volgende:
Niet alleen dat he, hij kijkt ook alsof iemand met een bouwlamp van 1 meter afstand in z'n ogen schijnt en/of hij nodig moet poepen maar het komt er effe niet zo lekker uit allemaal.
Bert had wel een net jasje aan daar!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend filmpjeheerlijk
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:09 schreef Starlie het volgende:
"Wat zeg je? Je bent niet als meisje geboren??"![]()
[ afbeelding ]
Ze is bezwangerd?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef kvd het volgende:
Zo zijn Henk en Fiona bij Boulevard. En ze zouden nieuws hebben. Zal ze haar koffers hebben gepakt en bij hem zijn ingetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |