SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 18-11-2012 21:48:25 ]
Hangt er vanaf wat voor bal, dames bal, mannen bal, jeugd bal, allemaal verschillende groottes en gripquote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: [..] Ik weet zeker dat de helft hier dat wel kan
![]()
Kan ik vandaag wel doen, twaalf uur maar doen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef Mender het volgende:
hey aldie, zet jij de servert uit of ik? en hoe laat?
ja doe maar, als jij dat dan wil doen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan ik vandaag wel doen, twaalf uur maar doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef vogelkooi het volgende:
Je linkerhand als foto was wel en leuke tc.
Maak het plaatje nog kleinerquote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Ons strijdplan overigens
Vandaar de naam ook wss.quote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Groter kon niet man, das minimap.
Jullie ingang was onzichtbaarquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
neen, julie zijn niet eens op zoek gegaan naar ons
quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb 50 km gelopen gelopen door de map mang... en andere van ons team zelfs meerquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Daar hebben we mender ook gedoodquote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef mar456 het volgende:
Ons team heeft de hele map overgelopen op zoek naar jullie base die boven de grond moest zijn, wij vermoedde zelfs een tijdje dat jullie in the nether zaten
ja ok. Maar even om duidelijk te maken dat wat flodder zegt niet klopt. Dat wij niet gezocht hebbenquote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Wij ook, en wij hebben jullie ook nu pas gevonden dus dat zegt niets.
Hebben jullie screens die het bewijzen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Mender het volgende:
[..]
ja ok. Maar even om duidelijk te maken dat wat flodder zegt niet klopt. Dat wij niet gezocht hebben
har har die is kapot ondertussenquote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef TJV het volgende:
Ik met piek bij de archery range
[ afbeelding ]
Waren we mee bezig. Maar het zoeken ging voor. Als jullie volgens de regels ook een base bovengronds hadden dan waren jullie al 10x gevonden.quote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef TJV het volgende:
Wel stom dat jullie lava op jullie eigen spawn deden. Wij hadden geen armor, waren alleen onzichtbaar. Flauw hoor.
En oja, die gebouwen beetje inrichten volgende keer want nu was het zo gesloopt.
Ja idd waarom zou je dat doenquote:Op zondag 18 november 2012 23:28 schreef TJV het volgende:
Wel stom dat jullie lava op jullie eigen spawn deden. Wij hadden geen armor, waren alleen onzichtbaar. Flauw hoor.
En oja, die gebouwen beetje inrichten volgende keer want nu was het zo gesloopt.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:31 schreef TJV het volgende:
Onze base was gewoon boven zeeniveau hoor.
Dus? Wij waren ook bezig met hem van buiten zichtbaar maken maar toen zagen wij de portal en zijn we gewoon gegaan.quote:Op zondag 18 november 2012 23:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waren we mee bezig. Maar het zoeken ging voor. Als jullie volgens de regels ook een base bovengronds hadden dan waren jullie al 10x gevonden.
Als je dat net als ons direct had gedaan. Maar neequote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dus? Wij waren ook bezig met hem van buiten zichtbaar maken maar toen zagen wij de portal en zijn we gewoon gegaan.
Redstone tower is misschien ver weg, maar goed te bereiken middels tunnelquote:Op zondag 18 november 2012 23:33 schreef shaderon het volgende:
Dat je het even weet, jullie hebben dus niet gewonnen he
quote:Op zondag 18 november 2012 23:33 schreef shaderon het volgende:
Dat je het even weet, jullie hebben dus niet gewonnen he
Wij zaten vlak onder het oppervlakte, als je er langs was geweest moest je al namen hebben gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef shaderon het volgende:
Wij hadden jullie basis dus al lang gevonden als die zichtbaar was. Punt. .
Ja en ik zou bevelhebber van de Star Fleet zijn als die bestondquote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef shaderon het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef shaderon het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Netherspul tower is misschien ver weg, maar goed te bereiken middels tunnel
Jij snapt het niet he? Wij zaten op de berg, je kon met een hoge renderdistance onze basis zien vanaf jullie basis zowatquote:Op zondag 18 november 2012 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wij zaten vlak onder het oppervlakte, als je er langs was geweest moest je al namen hebben gezien.
En hoe ga je dat doen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een leuk idee voor de volgende PVP. Het is zonder slopen maar meer conquest achtig. Dus veroveren van basissen en terugveroveren.
Mag ik je een tip geven? Je hebt niets aan kasteelmuren als je er overheen kunt.quote:Op zondag 18 november 2012 23:38 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jij snapt het niet he? Wij zaten op de berg, je kon met een hoge renderdistance onze basis zien vanaf jullie basis zowatEn wij waren dus niet opzoek naar een paar pistons met wat planken
Ja, daar kies je zelf voor. Als je iets hoogs bouwt dan zie je dat van ver.quote:Op zondag 18 november 2012 23:38 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jij snapt het niet he? Wij zaten op de berg, je kon met een hoge renderdistance onze basis zien vanaf jullie basis zowatEn wij waren dus niet opzoek naar een paar pistons met wat planken
Genoeg geraid, maar niet alles meegenomen. Daarom vonden jullie ons niet. Sukkels.quote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens, jullie hebben echt weinig villages en tempels geraid zeg.
Gewoon als je tot het punt komt dat je spawn omsingeld moet je je overgeven en je biezen pakken voor een nieuwe hq.quote:
Maar het was een duidelijke regel om op de oppervlakte te zitten. Of dat nou op een berg was, of op een eiland. Hij moet makkelijk zichtbaar zijn? Want de map was 10000x10000 en om dan naar een 2x4 pistondeur te gaan zoeken, is zoeken naar een naald in een hooiberg.quote:Op zondag 18 november 2012 23:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, daar kies je zelf voor. Als je iets hoogs bouwt dan zie je dat van ver.
Minecraft is hier ook niet voor ontworpenquote:Op zondag 18 november 2012 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
Het is wel jammer dat je in mc zo slecht kan verdedigen. dirt toren hop over je muur.
Daarom hebben we ook een soort mod nodig.quote:Op zondag 18 november 2012 23:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Minecraft is hier ook niet voor ontworpen
Hallo zag je onze boom niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Maar het was een duidelijke regel om op de oppervlakte te zitten. Of dat nou op een berg was, of op een eiland. Hij moet makkelijk zichtbaar zijn? Want de map was 10000x10000 en om dan naar een 2x4 pistondeur te gaan zoeken, is zoeken naar een naald in een hooiberg.
Tja.quote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook een soort mod nodig.
DE FUCK man ik heb van onze basis tot aan de pilaren bij spawn alle temples, villages etc allemaal geraidquote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens, jullie hebben echt weinig villages en tempels geraid zeg.
Worldguard regio's instellen? ene helft is van A andere helft is van B..quote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook een soort mod nodig.
Dat gebied is wel een beetje groot om te bewaken.quote:Op zondag 18 november 2012 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
Worldguard regio's instellen? ene helft is van A andere helft is van B..
moet je, om het spannend te houden wel voor zowel groep a als b een veld van 1.000.000 x 1.000.000 blokjes hebben
ja morgenquote:Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef -Datdus- het volgende:
Krijgen we nog een wereld render. Ik ben wel benieuwd!
Of misschien echt werken met vestingenquote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat gebied is wel een beetje groot om te bewaken.
Een kingdom idee hahaquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Of misschien echt werken met vestingen
je hoeft toch niet het hele gebied te bewaken.. ergens in dat gebied heb je je basis...quote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat gebied is wel een beetje groot om te bewaken.
zoals ik zei: dat kan toch met worldguard regio's?quote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Eigenlijk moet je een soort protectie hebben dat de vijand niet kan bouwen rond je kasteel
Ja, dat las ik pas later.quote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik zei: dat kan toch met worldguard regio's?
groepen defineeren en dan verbieden dat de vijand blocks plaatst (breken mag weer wel)
zwevende base iddquote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef Ame_thyst het volgende:
ja en dan kan je dus oninneembare dingen bouwen
Nee, gewoon een soort blokje hebben (Endstone bijv) dat je moet protecten. Zolang het vijandelijk team die niet heeft gepakt kan je wel 20 basissen bouwen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:01 schreef Topiek het volgende:
We kunnen ook doen dat er 2 basissen per team zijn. Een ondergrondse en een boven de grond. Wordt de ondergrondse gevonden? Heeft het team dat het vond een makkelijkere klus de bovengrondse te vinden en is het spel niet direct over
Zou wel handig zijn, als de leider op dat moment niet online is dan ben je sowieso de lul als je dan de spawn moet verzetten.quote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef Ame_thyst het volgende:
kan je dat blokje niet de spawnpoint laten zijn misschien? dat je het spawnpoint mee moet nemen
nee schapen is zuigquote:Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef drumstickNL het volgende:
Terug naar mijn idee met de 10 schapen? :d
Maar inderdaad, dit potje verliep een beetje stroef.
Invisibility potionsquote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Topiek het volgende:
Hebben we onze lavatrap niet kunnen gebruikenIk had dispensers geplaatst die met een druk op de knop, het hele pad vol met lava zouden latens stromen
quote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Invisibility potions![]()
![]()
![]()
Ik was al eerder op de avond rond jullie basis gelopen onzichtbaar, ff scouten
Dat is tot nu toe in elke BvB gebeurd waar ik aan heb meegedaan (Niet dat ik het steeds deed) hoort erbij hoorquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Mender het volgende:
[..]
ja ok. Maar even om duidelijk te maken dat wat flodder zegt niet klopt. Dat wij niet gezocht hebben
ja, zal morgen wel eens posten als t nog nodig is?quote:Op zondag 18 november 2012 23:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hebben jullie screens die het bewijzen?
Er mist een blokjequote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef Flodder450 het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom maar opquote:Op maandag 19 november 2012 00:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
CORRECT, je gaat door voor de koelkast!
ah hij was nog niet klaar met uploaden, nu welquote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Mender het volgende:
De map:
https://dl.dropbox.com/u/19760363/BVB/world.rar
Als iemand evt een render wil maken morgen?
Ja idd. En volgend potje idd mischien de regels wat aanpassen.quote:Op maandag 19 november 2012 07:41 schreef drumstickNL het volgende:
morgen,
ik denk dat wij misschien onze basis teveel in een berg hebben gebouwd en team rood iets teveel óp een berg.
Misschien moeten we voor een volgend potje de regels wat bijstellen; dat was momenteel: "we doen het wel zo en als er aanpassingen nodig zijn dan doen we dat" maar het potje was al over voordat we die konden toepassen.
Beetje lullig wel voor team rood maar ook voor team blauw, gezien wij onze basis ook niet meer kunnen gebruiken nu.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, gewoon een soort blokje hebben (Endstone bijv) dat je moet protecten. Zolang het vijandelijk team die niet heeft gepakt kan je wel 20 basissen bouwen.
Wel een goed idee. Ieder team krijgt een speciaal blok dat meteen het spawnpoint is als je het neerzet. Als je het blok/spawnpoint sloopt win je. Ik zal kijken of daar een plugin voor is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef Ame_thyst het volgende:
kan je dat blokje niet de spawnpoint laten zijn misschien? dat je het spawnpoint mee moet nemen
Ook niet zaligmakend trouwens, dan pak je je block en ren je meteen weg naar de volgende base zodra de eerste tegenstander in de buurt is.quote:Op maandag 19 november 2012 07:56 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja idd. En volgend potje idd mischien de regels wat aanpassen.
[..]
[..]
Wel een goed idee. Ieder team krijgt een speciaal blok dat meteen het spawnpoint is als je het neerzet. Als je het blok/spawnpoint sloopt win je. Ik zal kijken of daar een plugin voor is.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef Remqo het volgende:
Het is een ver van mijn bed show, en die kwestie intereseert me niet zo veel.
Toch zie Israel wel aan als een Gallisch dorpje wat we allemaal zo onderhand wel kennen, wat tegenstand bied tegen de omringende Palestijnse/Islamitische overheersers.
Volgens mij hebben ze toverdrank
zie het dikgedrukte stuk, ik moest lachenquote:Op maandag 19 november 2012 09:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is daar quotewaardig aan?
Ja maar dat kan het andere team ook doen. Die kan het blokje meenemen tijdens een aanval om dicht bij het gevecht te spawnen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 november 2012 08:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook niet zaligmakend trouwens, dan pak je je block en ren je meteen weg naar de volgende base zodra de eerste tegenstander in de buurt is.
Ja dat zou ook wel leuk zijn, kan je iets maken waar je trots op kan zijn en niet gesloopt kan worden.quote:Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We kunnen ook met World Guard een tweetal regio's voor elkaar afschermen, waar je vervolgens je "hoofdbase" neer tieft. Die kan dan zo mooi worden als je zelf wilt.
Vervolgens een aantal kleinere bases met verschillende blocks die je moet beschermen.
Wut!?quote:
ligt lekker op zijn gatquote:Op maandag 19 november 2012 10:09 schreef MineraalWater het volgende:
* [Borderlands] http://uk.gamesplanet.com(...)erlands-1588-38.html
* [Max Payne 1 + 2] http://uk.gamesplanet.com(...)ne-Pack-2039-13.html
* [Midnight Club 2] http://uk.gamesplanet.com(...)-Club-2-1997-13.html
* [Bioshock 2] http://uk.gamesplanet.com(...)Shock-2-1756-38.html
Ja maar je heb altijd wel wat. Ieder idee heeft z'n voor en nadelen.quote:Op maandag 19 november 2012 08:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook niet zaligmakend trouwens, dan pak je je block en ren je meteen weg naar de volgende base zodra de eerste tegenstander in de buurt is.
Idd, er zijn verschillende tactieken die je kan toepassen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja maar dat kan het andere team ook doen. Die kan het blokje meenemen tijdens een aanval om dicht bij het gevecht te spawnen bijvoorbeeld.
Ook wel een optie. Of dat je rechten krijgt om zelf een gebied te protecten (je base). En dat je het speciale blok (of blokken) ergens buiten dat gebied moet neerzetten en verdedigen.quote:Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We kunnen ook met World Guard een tweetal regio's voor elkaar afschermen, waar je vervolgens je "hoofdbase" neer tieft. Die kan dan zo mooi worden als je zelf wilt.
Vervolgens een aantal kleinere bases met verschillende blocks die je moet beschermen.
volgens mij loopt er een heel pad van onze base met een bocht hier en daar naar de originele spawn toequote:Op maandag 19 november 2012 10:31 schreef Ame_thyst het volgende:
die map is groot zeg, render pas op 16% ben benieuwd of ik dat ooit geupload krijg
mensen die trouwens zeggen "we hebben de hele map doorgelopen" die lullen, grootste gedeelte is nog niet ontdekt lol
quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef Ame_thyst het volgende:
kut deze texture pack is wel erg oud, lets do that again
ik heb een keer gehad dat grassplains veranderden in jungle biomes toen ik mijn allereerste SSP wereld laadde een paar maand terugquote:Op maandag 19 november 2012 11:04 schreef Ame_thyst het volgende:
had er volgens mij één uit 2010/2011Het begon op te vallen toen de jungles eruit zagen als grassplanes
wat je ziet is klaar ja, die paden zijn ontdekt, de rest niet. Dus bestaat het nietquote:Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is die al klaar dan? Of nog bezig? Ziet er redelijk verneukt uit
En die aparte "hap" uit de render rechts en onderin? Waar de gebaande paden ineens ophouden?quote:Op maandag 19 november 2012 11:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wat je ziet is klaar ja, die paden zijn ontdekt, de rest niet. Dus bestaat het niet
Kun je voor het renderen wijzigen héquote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Ame_thyst het volgende:
voor mijn gevoel is de render altijd anders gedraaid dan wanneer je ingame zit, heb het noorden rechtsboven maar blijft vaag.
I knowquote:Op maandag 19 november 2012 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je voor het renderen wijzigen hé
Dat is m ;Dquote:Op maandag 19 november 2012 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
I know
Kan de blauw basis met de render niet eens vinden
daar?
[ afbeelding ]
Mowah, het is zo'n balletje van zestien die denkt dat kleding van twintigduizend keer de kostprijs te verantwoorden valt.quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef Ame_thyst het volgende:
zo je hebt je moraarridder™ broek maar eens uit de kast gehaald?
Wat was er dan? Wat verkocht hij ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mowah, het is zo'n balletje van zestien die denkt dat kleding van twintigduizend keer de kostprijs te verantwoorden valt.
A la, ik snap dat kleding van dure materialen of bijzondere fabricagemethodes/-methoden duur is, maar 290 euro voor een schijtsimpele kutpolo kan toch niet verantwoord worden?
Uitstekend, en met jou?quote:Op maandag 19 november 2012 09:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
oh, okey
Hoe is het nu eigenlijk met mordecai?
Nee, iemand vroeg als centrale vraag voor het topic welke limit er aan de kledingprijzen zit.quote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat was er dan? Wat verkocht hij ofzo?
Thanks voor de TL;DR.quote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, iemand vroeg als centrale vraag voor het topic welke limit er aan de kledingprijzen zit.
Hij hemelt de plaatjes die hij van internet plukt met dure kleding erop aan.
Ik post commentaal op een simpele polo van 290 euro.
Hij probeert dit te verdedigen.
Hij lult zichzelf klem.
Hij blijkt een dom ventje te zijn.
Wacht maar tot je bij de 1900 euro voor de simpele damespantalon komtquote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef MineraalWater het volgende:
350 euro voor schoenen
600 voor jas
Hebben we in dit dorp trouwens niet eensquote:
Wtf manquote:Op maandag 19 november 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de 1900 euro voor de simpele damespantalon komt
Net alsof de spijkerstof voor broeken van 300 euro van andere planten komt. Komt van dezelfde rolquote:Op maandag 19 november 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hebben we in dit dorp trouwens niet eens
C&A hebben trouwens prima broeken en atm 40% korting op een aantal geselecteerde stukken, da's wel handig. Gewoon vier gehaald voor naar het werk. Waarom moeilijk doen?
Maar da's m.i. sowieso veel te duur. Honderd-honderddertig kan ik nog volgen, daar heb ik er zelf volgens mij nog wat liggen (al ben ik er klaar mee omdat ze bij mij te snel slijten).quote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net alsof de spijkerstof voor broeken van 300 euro van andere planten komt. Komt van dezelfde rolStiksel is misschien beter maar daar houd het meestal wel mee op
40 verzamelbare blokjes (emerald ore b.v) in een redelijke wereld , als je >50% gevonden hebt heb je gewonnen?quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
wat misschien ook kan is om gewoon een aantal bedden uit te delen (als spawnpoints) en dat bedden niet gemaakt kunnen worden (essentials)
sloop de bedden = game over
1 chest op bedrock zetten en tunnel dichtbouwenquote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
40 verzamelbare blokjes (emerald ore b.v) in een redelijke wereld , als je >50% gevonden hebt heb je gewonnen?
Dat ook, ja. Mijn opa heeft best wel wat geld (precieze bedragen noemt hij ofc. niet, maar hij verkocht ooit het succesvolste schildersbedrijf uit de randstad met zeventig man personeel, da's niet peanuts).quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
mja dat figuur snapt niet dat er verschil zit tussen rijke mensen die je op tv zit (lees b acteurs) en rijke mensen met eigen bedrijven.
Ja precies, financieel directeur bij een bedrijf waar ik tijdje heb gewerkt ging ook naar de outlet voor overhemden. Natuurlijk had hij ook een paar nette pakken maar dat was niet het type mens dat één fuck geeft om een merk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Mijn opa heeft best wel wat geld (precieze bedragen noemt hij ofc. niet, maar hij verkocht ooit het succesvolste schildersbedrijf uit de randstad met zeventig man personeel, da's niet peanuts).
Hij kent ook veel andere vrij vermogende mensen, o.a. uitvinders, grotere handelaars etc.
Dus af en toe ga ik mee als ze samen jagen, dan leer je e.e.a. (leuke verhalen ook, die post ik nog eens).
Maar die zijn allemaal self-made en ik hoor ze hun vrouwen nog stijfvloeken als die een keertje niet twee dagen wachten tot de gezochte kleren in de aanbieding bij de C&A of V&D komen![]()
Dan doe je moeilijk over twee tientjes![]()
eens met deze stelling, liever potje van een paar wekenquote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft dus welgeteld 3,5 dag geduurd. Wat mij betreft graven mensen zich helemaal in. Je komt elkaar toch een keer tegen met zoeken.
jah... gewoon geen regels met bouwen is ook wel een optie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft dus welgeteld 3,5 dag geduurd. Wat mij betreft graven mensen zich helemaal in. Je komt elkaar toch een keer tegen met zoeken.
ghe ghe he he dikke titte make xD lekker pimmels bauwe en dan daarin wonequote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef Mender het volgende:
[..]
jah... gewoon geen regels met bouwen is ook wel een optie.
Ja is goed maar dan niet 10000 meter diep in de grond gaan zitten wel zoals wij bijvoorbeeld in een berg zodat je de namen nog kunt zien.quote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef Mender het volgende:
[..]
jah... gewoon geen regels met bouwen is ook wel een optie.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Inschrijvingen voor Team Auti zijn geopend
Skypen was trouwens wel geinig.quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef MineraalWater het volgende:
JUW ZELFDE TEAMS ALLAAAAF ALLAAAAF ALLAAAAF
Hoelang duurt dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef Ame_thyst het volgende:
indexing 114.000 filesdear fucking god
Ja was wel gezelligquote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Skypen was trouwens wel geinig.
Ik lach mijzelf in slaap met de stemmen van Tom en Loon
Nee, als je de goede tools hebt is het toch geen probleem?quote:Op maandag 19 november 2012 13:11 schreef -Datdus- het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat er heel weinig diamanten in de grond zaten?
Nee, vond ik wel meevallen. Had natuurlijk die tunnel van 350 lang twee breed gegraven, toch 20 diamant in gevonden. Vrij redelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 13:11 schreef -Datdus- het volgende:
Vonden jullie trouwens ook dat er heel weinig diamanten in de grond zaten?
ja mensen gaan zich daaraan houdenquote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we afspreken muren en deuren mogen alleen met TNT gebreached worden? Over een muur heen mag alleen met een ladder en zonder te hakken. Goed idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
We schakelden de spawnplek toch ook uit, of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef -Datdus- het volgende:
En het doel moet niet zijn vernietigen van de base maar het uitschakelen van de spawnplek die in de base moet zijn.
Niet leuk imho en daar is het ook niet het spel. Maak dan ingenieuze vallen enzoquote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef -Datdus- het volgende:
Zullen we afspreken muren en deuren mogen alleen met TNT gebreached worden? Over een muur heen mag alleen met een ladder en zonder te hakken. Goed idee? Graven mag wel trouwens.
Ik bedoel dat mensen niet meer kunnen spawnen bij de hq.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
We schakelden de spawnplek toch ook uit, of zie ik dat verkeerd?
Dat werkt voor geen ene pleuris.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet leuk imho en daar is het ook niet het spel. Maak dan ingenieuze vallen enzo
Bij jullie niet, nee. Maar zo'n regel dat je niet door muren heen mag hakken is imho vrij stom. 'T is minecraft, niet Counter Strikequote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat werkt voor geen ene pleuris.
Het punt is dan dat wanneer je dat mag je je gewoon niet kan verdedigen. Als je gevonden bent is het spel over. Nou leuk zeg.quote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bij jullie niet, nee. Maar zo'n regel dat je niet door muren heen mag hakken is imho vrij stom. 'T is minecraft, niet Counter Strike
Nou dan maak je toch dubbele muren en tief je die vol lava ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het punt is dan dat wanneer je dat mag je je gewoon niet kan verdedigen. Als je gevonden bent is het spel over. Nou leuk zeg.
Dan graven ze eronder... al die shit aanpassen duurt al 3 dagen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou dan maak je toch dubbele muren en tief je die vol lava ofzo?
Of wat mschol al zei; je zorgt ervoor dat binnen een bepaald gebied niet gesloopt kan worden door aanvallers, alleen gebouwd.
Waar slaat dat op?quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Skypen was trouwens wel geinig.
Ik lach mijzelf in slaap met de stemmen van Tom en Loon
lijkt me nogal wat veel voor zo'n kleine map, relatiefquote:
Tsja, gebruik dan mijn programma om er gewoon een .pgn van te makenquote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
lijkt me nogal wat veel voor zo'n kleine map, relatief
quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, klonk wat anders dan verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |