Ik neem aan dat het je niks boeit dat je nu wel de Nederlandse taal spreekt, waarschijnlijk in Nederland woont, en dan toch zegt dat je het leuk vindt als Nederlanders dood gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Daarom juichen als Taliban weer een NL-er kapotmaakt
ingaan op die trollquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het je niks boeit dat je nu wel de Nederlandse taal spreekt, waarschijnlijk in Nederland woont, en dan toch zegt dat je het leuk vindt als Nederlanders dood gaan.
Ze hebben een staat opgericht omdat het zo erg uit de hand liep dat ze zichzelf wel moesten organiseren. En door oorlogen die gestart zijn door Arabische landen hebben ze stukken land moeten bewaken en bezetten voor tactische, strategische et cetera reden. Als ze dat niet hadden gedaan waren ''de joden nu waarschijnlijk de zee in gedreven''.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Die Joden zijn anders ook gewoon in golven gekomen en zijn net zo goed immigranten, hetzelfde geldt voor een deel van de Arabieren daar. Verschil is dat zij niet op veroveringstocht zijn gegaan.
de indoctrinatie is goed geslaagd bij deze de zionisten kunnen trots zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze hebben een staat opgericht omdat het zo erg uit de hand liep dat ze zichzelf wel moesten organiseren. En door oorlogen die gestart zijn door Arabische landen hebben ze stukken land moeten bewaken en bezetten voor tactische, strategische et cetera reden. Als ze dat niet hadden gedaan waren ''de joden nu waarschijnlijk de zee in gedreven''.
trieste uitspraak altijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef Remqo het volgende:
Het is een ver van mijn bed show, en die kwestie intereseert me niet zo veel.
Toch zie Israel wel aan als een Gallisch dorpje wat we allemaal zo onderhand wel kennen, wat tegenstand bied tegen de omringende Palestijnse/Islamitische overheersers.
Volgens mij hebben ze toverdrank
Wat moet je erover zeggen, Israël probeert uitsluitend terroristische doelen te raken en dat terroristen zich nu verschuilen achter burgers is niet Israël's fout? In tegenstelling tot de terroristen die wel expres burgers proberen te doden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef Confetti het volgende:
Die gore Zionisten bij de NOS beginnen ook constant over de raketinslagen in Israël maar negeren compleet de civiele doden bij de Palestijnen.
Hoe is het dan gegaan volgens jouw?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:58 schreef qtip het volgende:
[..]
de indoctrinatie is goed geslaagd bij deze de zionisten kunnen trots zijn [ afbeelding ]
Zou hier ook moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:32 schreef WH141 het volgende:
Gewoon beide partijen elkaar laten afmaken. Hoe minder religie, hoe beter.
Dat mag je vinden, ik heb er verder niets mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef qtip het volgende:
[..]
trieste uitspraak altijdom over de rest van je post maar helemaal niet te spreken
het is altijd al overal op de wereld "een potje"quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik heb er verder niets mee.
De rest van de post is ook sarcastisch bedoeld, beide partijen lijken mij er een potje van te maken.
Het was 5000 jaar terug al een potje in die regio, dat zal het over 5000 jaar nog wezen
De terroristen zouden op moeten rotten en in plaats van de vechten zou Israël moeten praten en de Palestijnen in de goede richting moeten helpen voor goed eigen bestuur. Jammer dat ze niet samen kunnen leven eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef LXIV het volgende:
Als ik Israel was dan deelde ik nu eens zo'n harde tik uit dat die Palestijnen het de komende 30 jaar wel uit hun hoofd lieten om nog een raket richting mijn grondgebied te sturen.
Gewoon, omdat het kan.
En net als of het Westen Israel daar echt voor op z'n zak gaat geven....
Als beide partijen bereid waren om samen te werken, dan was die regio nu veruit de rijkste van het MO. Zowel voor de jodden als de Palestijnen. Maar ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De terroristen zouden op moeten rotten en in plaats van de vechten zou Israël moeten praten en de Palestijnen in de goede richting moeten helpen voor goed eigen bestuur. Jammer dat ze niet samen kunnen leven eigenlijk.
hoe kom je erbij dat Palestina israël nodig zou hebben om "in de goede richting" geholpen te worden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De terroristen zouden op moeten rotten en in plaats van de vechten zou Israël moeten praten en de Palestijnen in de goede richting moeten helpen voor goed eigen bestuur. Jammer dat ze niet samen kunnen leven eigenlijk.
Men will be men. We (het westen) have evolved into sir's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik heb er verder niets mee.
De rest van de post is ook sarcastisch bedoeld, beide partijen lijken mij er een potje van te maken.
Het was 5000 jaar terug al een potje in die regio, dat zal het over 5000 jaar nog wezen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Men will be men. We (het westen) have evolved into sir's.
Je ziet het toch? Ze gaan ten onder en het word alsmaar erger. Sowieso is er teveel haat aan beide kanten..quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef qtip het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat Palestina israël nodig zou hebben om "in de goede richting" geholpen te worden?
Idd, had het graag zo gezien, jammerquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als beide partijen bereid waren om samen te werken, dan was die regio nu veruit de rijkste van het MO. Zowel voor de jodden als de Palestijnen. Maar ja.
ik hoop echt maar voor je dat je een troll bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je ziet het toch? Ze gaan ten onder en het word alsmaar erger. Sowieso is er teveel haat aan beide kanten..
Want?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:13 schreef qtip het volgende:
[..]
ik hoop echt maar voor je dat je een troll bent.
nee ik voel niet de behoefte om anderen, vooral hier op FOK! en al helemaal in nws, proberen te overtuigen van mijn meningen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Want?
Als je dit zo interessant vind kan je ook gewoon inhoudelijk en zinnig reageren in dit topic: NWS / Palestijnen & Israël #97 - Mogelijke incursie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |