dit dusquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door ze hun gang te laten gaan en een groep op te richten om nog meer Joden te vangen genaamd de NSB
Idd die joden zijn net zo extreem in hun opvattingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die een keer ruzie hebben met een mocro en dan meteen pro-Israël worden
Eindelijk een verstandig iemand op FOK.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met TS, enorm buitensporige reacties altijd van Israël. 3 soldaten gewond, oh we werpen er wel wat bommen op waardoor er 20 vrouwen en kinderen omkomen.
En iedereen in het westen altijd maar aan de kant van de joden staan want "ze waren zo zielig in WO II" of "ja ik haat moslims, dus ik ben voor Israël, die klote Marokkanen en Turken hier". Stel rechte zionisten die niet normaal kunnen nadenken.
Israël heeft ze ook hoor. Er gaat een wapenwedloop plaats vinden tussen Israël en Iran.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Confetti het volgende:
Hopelijk schiet Iran een beetje op met die atoombom.
De Zionisten moeten op hun plek gezet worden anders gaat die barbaarse Netanyahu binnenkort genocide plegen.
Matige troll 2/10quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Confetti het volgende:
Hopelijk schiet Iran een beetje op met die atoombom.
De Zionisten moeten op hun plek gezet worden anders gaat die barbaarse Netanyahu binnenkort genocide plegen.
wat is deze?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:23 schreef kleine-pooier het volgende:
Iedereen die ook maar een beetje trots is op zijn thuis moet gewoon toegeven dat het pijnlijk is als dat je word afgenomen.
En tuurlijk 'verdienen' de israeliers dat stuk land ook wel gezien de historie daar.
Maar het is jammer dat er conflicten zijn.
Misschien de de schuld van de palesteinen(ik vind van niet)
Maar het is niet normaal om een weerloze tegenstander aan te vallen.ze hebben wel wapens, maar dat stelt niks voor vergeleken israel.
Is het zelfde als dat je een kleine scharminkel tegen mike tyson laat vechten. Zielig... Ook al zou die scharminkel het uitlokken.
vat anders nog een paar lijnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:23 schreef kleine-pooier het volgende:
Iedereen die ook maar een beetje trots is op zijn thuis moet gewoon toegeven dat het pijnlijk is als dat je word afgenomen.
En tuurlijk 'verdienen' de israeliers dat stuk land ook wel gezien de historie daar.
Maar het is jammer dat er conflicten zijn.
Misschien de de schuld van de palesteinen(ik vind van niet)
Maar het is niet normaal om een weerloze tegenstander aan te vallen.ze hebben wel wapens, maar dat stelt niks voor vergeleken israel.
Is het zelfde als dat je een kleine scharminkel tegen mike tyson laat vechten. Zielig... Ook al zou die scharminkel het uitlokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |