Daarom juichen als Taliban weer een NL-er kapotmaaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
Wacht even.. Dus palestijnen gooien dit jaar eerst 1000 raketten (en dat is echt geen vuurwerk) op israel, en als je dan vervolgens 100 keer waarschuwt en dan eindelijk een keer terugslaat ben je de schurk? Hoe zouden wij reageren als Belgie al het hele jaar explosieven over de grens heen flikkert?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Daarom juichen als Taliban weer een NL-er kapotmaakt
Wacht even.. Dus Israeliers bezetten Palestijns grondgebied, verjagen de Palestijnen, en dan mogen de Palestijnen niet de indringers met alle mogelijkheden bestrijden ? Hoe reageerden wij toen de Duitsers binnenvielen in 1940 ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
Wacht even.. Dus palestijnen gooien dit jaar eerst 1000 raketten (en dat is echt geen vuurwerk) op israel, en als je dan vervolgens 100 keer waarschuwt en dan eindelijk een keer terugslaat ben je de schurk? Hoe zouden wij reageren als Belgie al het hele jaar explosieven over de grens heen flikkert?
Door ze hun gang te laten gaan en een groep op te richten om nog meer Joden te vangen genaamd de NSBquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wacht even.. Dus Israeliers bezetten Palestijns grondgebied, verjagen de Palestijnen, en dan mogen de Palestijnen niet de indringers met alle mogelijkheden bestrijden ? Hoe reageerden wij toen de Duitsers binnenvielen in 1940 ?
Israel laat bijna niks Palestinië in. Zelfs de import van muziekinstrumenten is verboden door israel. En dan niet te vergeten dat Israel al dat land heeft afgepakt, duizenden palestijnen het huis uit heeft uitgezet, palestijnen hun land niet meer uit laat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien moet je je iets beter inlezen![]()
Israël
Niks indringers. Al voor 1948 leefden er tal van Joden in die omgeving, het enige wat veranderd is is dat ze een internationaal erkende staat hebben opgericht. De mensen uit de gazastrook zijn overigens veelal Egyptische haatbaarden die daar na '48 naartoe verhuisd zijn om Israel te porren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wacht even.. Dus Israeliers bezetten Palestijns grondgebied, verjagen de Palestijnen, en dan mogen de Palestijnen niet de indringers met alle mogelijkheden bestrijden ? Hoe reageerden wij toen de Duitsers binnenvielen in 1940 ?
Jij snapt er echt geen hol van he. Er is zijn verschillen tussen joden en israeliers:quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niks indringers. Al voor 1948 leefden er tal van Joden in die omgeving, het enige wat veranderd is is dat ze een internationaal erkende staat hebben opgericht. De mensen uit de gazastrook zijn overigens veelal Egyptische haatbaarden die daar na '48 naartoe verhuisd zijn om Israel te porren.
Ga jij eens gauw putjescheppen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef freeeman het volgende:
kijk eens hoe moslims zich overal gedragen.
Israel durft dat tuig wel aan te pakken zoals dat hoort.
Mijn zolder in Israel bedoel je waar ik ongeveer de helft van het jaar woon? Ik sta denk ik iets dichter bij het verhaal als jij. Toegegeven, ik bestond ook nog niet in '48, en ik weet ook de complete historie niet, maar jij evenmin.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:36 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen hol van he. Er is zijn verschillen tussen joden en israeliers:
http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=PWvMJuHJ1fI
Nu snel weer je zolder in aub.
Get your facts straight. Bijna 1000 raketten dit jaar uit Gaza en ongeveer een half miljoen mensen wiens leven gedereguleerd is en om de haverklap een schuilkelder moeten opzoeken. Daarnaast mikken de Gazanen bewust op zoveel mogelijk burgerdoelen en probeert de IDF slechts terroristische doelwitten te raken, maar als je raketinstallies in een school, moskee of appartementengebouw plaatst dan lok je het natuurlijk ook wel een beetje uit. En maar huilen dat er bewust burgerslachtoffers vallen. Ja doeg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met TS, enorm buitensporige reacties altijd van Israël. 3 soldaten gewond, oh we werpen er wel wat bommen op waardoor er 20 vrouwen en kinderen omkomen.
Mijn hele leven lang heb ik minstens een maand per jaar mijn familie opgezocht in zowel israel (haifa, netanya) als de bezette gebieden. Ik heb van beide kanten veel gezien en ik kan je vertellen dat ik meer gezien heb van de problemen in die gebieden dan jij ooit zal zien vanuit jouw met bewapend beton gebouwde veilige appartement.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn zolder in Israel bedoel je waar ik ongeveer de helft van het jaar woon? Ik sta denk ik iets dichter bij het verhaal als jij. Toegegeven, ik bestond ook nog niet in '48, en ik weet ook de complete historie niet, maar jij evenmin.
Toegegeven heb ik geen drol te zoeken in de palestijnse gebieden, en ik weet dan ook weinig van de problematiek aldaar. Van gewapend beton is echter ook weer geen sprake, ook in niet betwiste gebieden is er zat problematiek. Daar van afgezien is Gaza gewoon een grote terroristenbende en het het vookomen van nog meer aanvallen op sderot, be'er sheva en omgeving gewoon een goede zaak. Aanpakken die handel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef RodeNek het volgende:
minn
[..]
Mijn hele leven lang heb ik minstens een maand per jaar mijn familie opgezocht in zowel israel (haifa, netanya) als de bezette gebieden. Ik heb van beide kanten veel gezien en ik kan je vertellen dat ik meer gezien heb van de problemen in die gebieden dan jij ooit zal zien vanuit jouw met bewapend beton gebouwde veilige appartement.
Gedereguleerd als in het dereguleren van de samenleving wanneer iemand hier in NL voor de trein springt en dusdanig zo de dag van honderden passagiers verpest? Nou nou want een fuckig drama, echt bloedbaden die aangericht worden poepoehquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Get your facts straight. Bijna 1000 raketten dit jaar uit Gaza en ongeveer een half miljoen mensen wiens leven gedereguleerd is en om de haverklap een schuilkelder moeten opzoeken. Daarnaast mikken de Gazanen bewust op zoveel mogelijk burgerdoelen en probeert de IDF slechts terroristische doelwitten te raken, maar als je raketinstallies in een school, moskee of appartementengebouw plaatst dan lok je het natuurlijk ook wel een beetje uit. En maar huilen dat er bewust burgerslachtoffers vallen. Ja doeg.
Overdrijven kan vanuit beide kanten blijkbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Gedereguleerd als in het dereguleren van de samenleving wanneer iemand hier in NL voor de trein springt en dusdanig zo de dag van honderden passagiers verpest? Nou nou want een fuckig drama, echt bloedbaden die aangericht worden poepoeh. Zeik toch niet zo man:
[ afbeelding ]
Die Joden zijn anders ook gewoon in golven gekomen en zijn net zo goed immigranten, hetzelfde geldt voor een deel van de Arabieren daar. Verschil is dat zij niet op veroveringstocht zijn gegaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niks indringers. Al voor 1948 leefden er tal van Joden in die omgeving, het enige wat veranderd is is dat ze een internationaal erkende staat hebben opgericht. De mensen uit de gazastrook zijn overigens veelal Egyptische haatbaarden die daar na '48 naartoe verhuisd zijn om Israel te porren.
De NSB bestond al voor de Duitsers Nederland bezetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door ze hun gang te laten gaan en een groep op te richten om nog meer Joden te vangen genaamd de NSB
Moet jij niet op Geenstijl trollen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mijn zolder in Israel bedoel je waar ik ongeveer de helft van het jaar woon? Ik sta denk ik iets dichter bij het verhaal als jij. Toegegeven, ik bestond ook nog niet in '48, en ik weet ook de complete historie niet, maar jij evenmin.
Ik troll niet, ik geef mijn mening. Dat is hoe een discussie werkt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef corehype het volgende:
[..]
Moet jij niet op Geenstijl trollen?
Tja overdrijven is altijd aanwezig. Echter slaat het nergens op om eenzijdig je mening te uiten over een issue wat dringend om een tweezijdig perspectief vraagt. Ik had altijd een grote vraagteken om de geloofwaardigheid van beide kanten, maar een beetje diepgang zoeken kan geen kwaad en kan veel ophelderen. Sowieso zou ik je aanraden om eens die bezette gebieden te bezoeken om te zie wat voor contrast er heerst, maar ik weet dat je dat idee toch niets zal vinden omdat je daar "niets te zoeken hebt" en liever de kop in het zand steekt, want immers je bent toch veilig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Overdrijven kan vanuit beide kanten blijkbaarHoe dan ook is het bewust richten op burgerdoelen een slechte zaak en moet worden tegengegaan. Dat je het verschil in taktiek tussen Hamas en de IDF niet begrijpt is niet bepaald mijn probleem.
Helemaal mee eens hoor, maar ik kan emotioneel gezien onmogelijk onpartijdig zijn, daarvoor heb ik teveel binding met e.e.a., dat geef ik graag toe. Wat mij betreft dan ook beter dat ik m'n muil hou in dit topic want het is ook niet alsof we een issue wat al 60+ jaar bestaat hier gaan oplossenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:16 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tja overdrijven is altijd aanwezig. Echter slaat het nergens op om eenzijdig je mening te uiten over een issue wat dringend om een tweezijdig perspectief vraagt
Er is een verschil tussen Hamas als in de regering en Hamas als in de leger-tak van het hele verhaal. In de meeste gevallen wordt alleen het bewapende gedeelte als terroristenorganisatie gezien. Overigens probeert de Hamas-regering ook regelmatig een staakt het vuren af te dwingen, dit kun je van de terroristen binnen Hamas niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:24 schreef RodeNek het volgende:
Trouwens het feit dat het IDF (het leger) met Hamas (een democratish gekozen partij) wordt vergeleken zegt al genoeg over hoe vertekend het beeld is t.o.v van israel en de palestijnen. Het feit dat hamas als terreurgroep wordt gezien door het westen terwijl de verkiezingen totaal genegeerd worden, draagt alleen maar bij aan het probleem.
Mee eens. Ik kon me ook weer gruwelijk ergeren aan het feit dat Frans Timmers meteen de Palestijnen de schuld van het conflict gaf.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:24 schreef RodeNek het volgende:
Trouwens het feit dat het IDF (het leger) met Hamas (een democratish gekozen partij) wordt vergeleken zegt al genoeg over hoe vertekend het beeld is t.o.v van israel en de palestijnen. Het feit dat hamas als terreurgroep wordt gezien door het westen terwijl de verkiezingen totaal genegeerd worden, draagt alleen maar bij aan het probleem.
Klopt, daarom is het ook een autonoom gebied waar Israeliers normaalgesproken niet komen. Maar als er continue explosieven over de grens heen geflikkerd worden houdt het een keer op natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mee eens. Ik kon me ook weer gruwelijk ergeren aan het feit dat Frans Timmers meteen de Palestijnen de schuld van het conflict gaf.
En laten we heel eerlijk wezen, de afgelopen tijd is Israël gewoon onverstandig bezig geweest, ze hebben niets op die Gaza strook te zoeken.
Niet geheel mee eens. Kijk, toen er in het mandaat gebied werd vrijgemaakt voor de joden - laten we niet vergeten dat een hoop joden na WO II per direct op de boot werden gezet door Engeland, veel kwamen daar aan in kleding van het concentratiekamp en verder hadden ze niets - de grenzen nooit duidelijk waren gesteld. Vandaar ook dat er oorlog kwam en laat ik andere religieuze factoren even buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het ook een autonoom gebied waar Israeliers normaalgesproken niet komen. Maar als er continue explosieven over de grens heen geflikkerd worden houdt het een keer op natuurlijk..
Dat is ook weer een beetje een vertekend beeld. De grenzen potdicht stoppen en de economie actief de soep in helpen roept ook frustraties op natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap niet hoe je als Palestijn zijnde nog steeds door blijft gaan met het afschieten van raketjes als je elke keer weer zo keihard op je sodemieter krijgt van een superieur Israel. En dan maar blijven huilenje doet het toch echt zelf. Kap gewoon met die stompzinnige acties, dan doet Israel ook niks.
Behalve als je van de een op de andere dag uit je huis gezet wordt en verdreven wordt van je land, ik weet niet of jij dat normaal zou vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap niet hoe je als Palestijn zijnde nog steeds door blijft gaan met het afschieten van raketjes als je elke keer weer zo keihard op je sodemieter krijgt van een superieur Israel. En dan maar blijven huilenje doet het toch echt zelf. Kap gewoon met die stompzinnige acties, dan doet Israel ook niks.
Ik denk dat je de bebouwing op de westelijke jordaanoever bedoelt, in de gazastrook komt al jaren niemand meer (sinds de terugtrekking in 2005).quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Kijk, toen er in het mandaat gebied werd vrijgemaakt voor de joden - laten we niet vergeten dat een hoop joden na WO II per direct op de boot werden gezet door Engeland, veel kwamen daar aan in kleding van het concentratiekamp en verder hadden ze niets - de grenzen nooit duidelijk waren gesteld. Vandaar ook dat er oorlog kwam en laat ik andere religieuze factoren even buiten beschouwing.
Maar Israel heeft al die tijd zelf ook niet tactisch gehandeld maar zich agressief en expansief gedragen. Zelfs recent; die bebouwing van de Gaza strook. Ik geef Europa de schuld van het conflict maar ik persoonlijk vind dat Israël ook olie op het vuur heeft gegooid.
Ja, dat haal ik nog weleens door de war. Maar goed buiten die slordigheid is het gewoon zo dat Israël weinig moeite doet om tactisch te handelen daar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik denk dat je de bebouwing op de westelijke jordaanoever bedoelt, in de gazastrook komt al jaren niemand meer (sinds de terugtrekking in 2005).
dit dusquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door ze hun gang te laten gaan en een groep op te richten om nog meer Joden te vangen genaamd de NSB
Idd die joden zijn net zo extreem in hun opvattingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die een keer ruzie hebben met een mocro en dan meteen pro-Israël worden
Eindelijk een verstandig iemand op FOK.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met TS, enorm buitensporige reacties altijd van Israël. 3 soldaten gewond, oh we werpen er wel wat bommen op waardoor er 20 vrouwen en kinderen omkomen.
En iedereen in het westen altijd maar aan de kant van de joden staan want "ze waren zo zielig in WO II" of "ja ik haat moslims, dus ik ben voor Israël, die klote Marokkanen en Turken hier". Stel rechte zionisten die niet normaal kunnen nadenken.
Israël heeft ze ook hoor. Er gaat een wapenwedloop plaats vinden tussen Israël en Iran.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Confetti het volgende:
Hopelijk schiet Iran een beetje op met die atoombom.
De Zionisten moeten op hun plek gezet worden anders gaat die barbaarse Netanyahu binnenkort genocide plegen.
Matige troll 2/10quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Confetti het volgende:
Hopelijk schiet Iran een beetje op met die atoombom.
De Zionisten moeten op hun plek gezet worden anders gaat die barbaarse Netanyahu binnenkort genocide plegen.
wat is deze?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:23 schreef kleine-pooier het volgende:
Iedereen die ook maar een beetje trots is op zijn thuis moet gewoon toegeven dat het pijnlijk is als dat je word afgenomen.
En tuurlijk 'verdienen' de israeliers dat stuk land ook wel gezien de historie daar.
Maar het is jammer dat er conflicten zijn.
Misschien de de schuld van de palesteinen(ik vind van niet)
Maar het is niet normaal om een weerloze tegenstander aan te vallen.ze hebben wel wapens, maar dat stelt niks voor vergeleken israel.
Is het zelfde als dat je een kleine scharminkel tegen mike tyson laat vechten. Zielig... Ook al zou die scharminkel het uitlokken.
vat anders nog een paar lijnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:23 schreef kleine-pooier het volgende:
Iedereen die ook maar een beetje trots is op zijn thuis moet gewoon toegeven dat het pijnlijk is als dat je word afgenomen.
En tuurlijk 'verdienen' de israeliers dat stuk land ook wel gezien de historie daar.
Maar het is jammer dat er conflicten zijn.
Misschien de de schuld van de palesteinen(ik vind van niet)
Maar het is niet normaal om een weerloze tegenstander aan te vallen.ze hebben wel wapens, maar dat stelt niks voor vergeleken israel.
Is het zelfde als dat je een kleine scharminkel tegen mike tyson laat vechten. Zielig... Ook al zou die scharminkel het uitlokken.
Ik neem aan dat het je niks boeit dat je nu wel de Nederlandse taal spreekt, waarschijnlijk in Nederland woont, en dan toch zegt dat je het leuk vindt als Nederlanders dood gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Daarom juichen als Taliban weer een NL-er kapotmaakt
ingaan op die trollquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het je niks boeit dat je nu wel de Nederlandse taal spreekt, waarschijnlijk in Nederland woont, en dan toch zegt dat je het leuk vindt als Nederlanders dood gaan.
Ze hebben een staat opgericht omdat het zo erg uit de hand liep dat ze zichzelf wel moesten organiseren. En door oorlogen die gestart zijn door Arabische landen hebben ze stukken land moeten bewaken en bezetten voor tactische, strategische et cetera reden. Als ze dat niet hadden gedaan waren ''de joden nu waarschijnlijk de zee in gedreven''.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Die Joden zijn anders ook gewoon in golven gekomen en zijn net zo goed immigranten, hetzelfde geldt voor een deel van de Arabieren daar. Verschil is dat zij niet op veroveringstocht zijn gegaan.
de indoctrinatie is goed geslaagd bij deze de zionisten kunnen trots zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze hebben een staat opgericht omdat het zo erg uit de hand liep dat ze zichzelf wel moesten organiseren. En door oorlogen die gestart zijn door Arabische landen hebben ze stukken land moeten bewaken en bezetten voor tactische, strategische et cetera reden. Als ze dat niet hadden gedaan waren ''de joden nu waarschijnlijk de zee in gedreven''.
trieste uitspraak altijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef Remqo het volgende:
Het is een ver van mijn bed show, en die kwestie intereseert me niet zo veel.
Toch zie Israel wel aan als een Gallisch dorpje wat we allemaal zo onderhand wel kennen, wat tegenstand bied tegen de omringende Palestijnse/Islamitische overheersers.
Volgens mij hebben ze toverdrank
Wat moet je erover zeggen, Israël probeert uitsluitend terroristische doelen te raken en dat terroristen zich nu verschuilen achter burgers is niet Israël's fout? In tegenstelling tot de terroristen die wel expres burgers proberen te doden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef Confetti het volgende:
Die gore Zionisten bij de NOS beginnen ook constant over de raketinslagen in Israël maar negeren compleet de civiele doden bij de Palestijnen.
Hoe is het dan gegaan volgens jouw?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:58 schreef qtip het volgende:
[..]
de indoctrinatie is goed geslaagd bij deze de zionisten kunnen trots zijn [ afbeelding ]
Zou hier ook moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:32 schreef WH141 het volgende:
Gewoon beide partijen elkaar laten afmaken. Hoe minder religie, hoe beter.
Dat mag je vinden, ik heb er verder niets mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef qtip het volgende:
[..]
trieste uitspraak altijdom over de rest van je post maar helemaal niet te spreken
het is altijd al overal op de wereld "een potje"quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik heb er verder niets mee.
De rest van de post is ook sarcastisch bedoeld, beide partijen lijken mij er een potje van te maken.
Het was 5000 jaar terug al een potje in die regio, dat zal het over 5000 jaar nog wezen
De terroristen zouden op moeten rotten en in plaats van de vechten zou Israël moeten praten en de Palestijnen in de goede richting moeten helpen voor goed eigen bestuur. Jammer dat ze niet samen kunnen leven eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:05 schreef LXIV het volgende:
Als ik Israel was dan deelde ik nu eens zo'n harde tik uit dat die Palestijnen het de komende 30 jaar wel uit hun hoofd lieten om nog een raket richting mijn grondgebied te sturen.
Gewoon, omdat het kan.
En net als of het Westen Israel daar echt voor op z'n zak gaat geven....
Als beide partijen bereid waren om samen te werken, dan was die regio nu veruit de rijkste van het MO. Zowel voor de jodden als de Palestijnen. Maar ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De terroristen zouden op moeten rotten en in plaats van de vechten zou Israël moeten praten en de Palestijnen in de goede richting moeten helpen voor goed eigen bestuur. Jammer dat ze niet samen kunnen leven eigenlijk.
hoe kom je erbij dat Palestina israël nodig zou hebben om "in de goede richting" geholpen te worden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De terroristen zouden op moeten rotten en in plaats van de vechten zou Israël moeten praten en de Palestijnen in de goede richting moeten helpen voor goed eigen bestuur. Jammer dat ze niet samen kunnen leven eigenlijk.
Men will be men. We (het westen) have evolved into sir's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik heb er verder niets mee.
De rest van de post is ook sarcastisch bedoeld, beide partijen lijken mij er een potje van te maken.
Het was 5000 jaar terug al een potje in die regio, dat zal het over 5000 jaar nog wezen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Men will be men. We (het westen) have evolved into sir's.
Je ziet het toch? Ze gaan ten onder en het word alsmaar erger. Sowieso is er teveel haat aan beide kanten..quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:09 schreef qtip het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat Palestina israël nodig zou hebben om "in de goede richting" geholpen te worden?
Idd, had het graag zo gezien, jammerquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als beide partijen bereid waren om samen te werken, dan was die regio nu veruit de rijkste van het MO. Zowel voor de jodden als de Palestijnen. Maar ja.
ik hoop echt maar voor je dat je een troll bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je ziet het toch? Ze gaan ten onder en het word alsmaar erger. Sowieso is er teveel haat aan beide kanten..
Want?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:13 schreef qtip het volgende:
[..]
ik hoop echt maar voor je dat je een troll bent.
nee ik voel niet de behoefte om anderen, vooral hier op FOK! en al helemaal in nws, proberen te overtuigen van mijn meningen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Want?
Als je dit zo interessant vind kan je ook gewoon inhoudelijk en zinnig reageren in dit topic: NWS / Palestijnen & Israël #97 - Mogelijke incursie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |