Dat mensen dat geld erover hebben, is zeker te begrijpen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Er is niks te snappen aan luxe goederen, het is wat de gek er voor geeft. Dat die mensen dat geld ervoor vragen is logisch; ze kunnen het er blijkbaar voor krijgen.
Mijn punt is dat de mensen die daar in meegaan en het aanschaffen niet helemaal wijs zijn.
Dat niet volgen
quote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Mooie kledinggeweldig dat je het zelf zegt.. het ziet er hetzelfde uit als een HEMA broekje over 't algemeen. De kwaliteit van de stof is wat beter, maar 200 voor een zwembroekje bestaat uit zo'n 10 euro materiaal... de rest is naam en zogenaamd aanzien.
Je bent echt een pauper...lachwekkend. Kleding thuis hebben liggen met het prijskaartje er nog aan...of in ieder geval het kaartje bewaren... als je de foto's al niet maakt in de winkel.quote:
Ik wist dat het triest wasquote:Op maandag 19 november 2012 11:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat mensen dat geld erover hebben, is zeker te begrijpen.
Dure kleding --> Mensen denken/weten dat je veel geld hebt ----> Hebben aanzien naar jou toe(dure spullen geven aanzien) ---> Diegene met het gekochte goed profiteert van extra status ---> Geeft hem een gelukkigheidsprikkel, en wordt meer gewaardeerd. Om het maar even zo algemeen mogelijk te schetsen, zodat jouw hersentjes het begrijpen.
Als jij iemand ziet met een volledige outfit aan van gucci waarvan je weet dat ie authentiek is, dan 'denk' je meteen dat hij rijk is. Je gaat hem automatisch anders behandelen dan dat je zou doen met h&m kleding, want geld = macht.
Dat is toch niet moeilijk te begrijpen?![]()
Zeg vriendje Stokvis, jij bent echt een feestje in de omgang, is het niet?quote:Op maandag 19 november 2012 11:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat mensen dat geld erover hebben, is zeker te begrijpen.
Dure kleding --> Mensen denken/weten dat je veel geld hebt ----> Hebben aanzien naar jou toe(dure spullen geven aanzien) ---> Diegene met het gekochte goed profiteert van extra status ---> Geeft hem een gelukkigheidsprikkel, en wordt meer gewaardeerd. Om het maar even zo algemeen mogelijk te schetsen, zodat jouw hersentjes het begrijpen.
Dat is toch niet moeilijk te begrijpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen scheldenquote:Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef baaart het volgende:
[..]
Je bent echt een pauper...lachwekkend. Kleding thuis hebben liggen met het prijskaartje er nog aan...of in ieder geval het kaartje bewaren... als je de foto's al niet maakt in de winkel.
Psychologie is triest? Ah, oke....Ga nou maar verder met je mbo opleiding autotechniek om later apk-keuringen uit te kunnen voerenquote:Op maandag 19 november 2012 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik wist dat het triest was
Gastquote:Op maandag 19 november 2012 11:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meteen schelden, en zo te zien kan je ook geen merkkleding betalen want anders zou je niet zo praten. Iedereen die een duur stukje merk heeft weet dat als hij het ooit zou willen doorverkopen oid, hij het beste de kaartjes kan bewaren, omdat er zoveel fakes op de markt is.
Onwetendheid
[..]
Psychologie is triest? Ah, oke....Ga nou maar verder met je mbo opleiding autotechniek om later apk-keuringen uit te kunnen voeren
Kleding doorverkopen... je bent dus ECHT een pauper. Maar fijn dat jij weet wat ik wel en niet kan betalen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meteen schelden, en zo te zien kan je ook geen merkkleding betalen want anders zou je niet zo praten. Iedereen die een duur stukje merk heeft weet dat als hij het ooit zou willen doorverkopen oid, hij het beste de kaartjes kan bewaren, omdat er zoveel fakes op de markt is.
Onwetendheid
[..]
Psychologie is triest? Ah, oke....Ga nou maar verder met je mbo opleiding autotechniek om later apk-keuringen uit te kunnen voeren
Ik doe dat ook niet, dombo. Ik geef enkel aan waarom mensen dat doen die bijvoorbeeld Hermes-polos kopen voor 300 euro. Ik heb hierboven al aangegeven dat ik alleen schoenen en jassen koop van hoge prijzen, omdat die gewoon betere kwaliteiten hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 11:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
GastHeb zelf ook dure kleding, maar doe het niet om er mee te patsen
Ja, want als je kleding hebt dat je te klein is geworden moet je het inderdaad weggooien. Jij hebt waarschijnlijk G-Star, dat is niet het type merk waarmee je uberhaupt recht van spreken zou hebben. Het werkt eerder denigrerendquote:Op maandag 19 november 2012 11:46 schreef baaart het volgende:
[..]
Kleding doorverkopen... je bent dus ECHT een pauper. Maar fijn dat jij weet wat ik wel en niet kan betalen.
Dure jassen en schoenen die te klein worden? Jij loopt meer dan 2 seizoenen met dezelfde jas of komt ieder jaar 20 kilo aan?quote:Op maandag 19 november 2012 11:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, want als je kleding hebt dat die je te klein is geworden moet je het inderdaad weggooien. Jij hebt waarschijnlijk G-Star, dat is niet het type merk waarmee je uberhaupt recht van spreken zou hebben. Het werkt eerder denigrerend
Het moge inmiddels duidelijk zijn dat hij nog in de groei zit, als de posts dat nog niet duidelijk maakten.quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef baaart het volgende:
[..]
Dure jassen en schoenen die te klein worden? Jij loopt meer dan 2 seizoenen met dezelfde jas of komt ieder jaar 20 kilo aan?
Godverdomme wat pauper. Foto's posten van de prijskaartjes van kleding die je ook nog eens niet zelf betaald hebtquote:Op zaterdag 17 november 2012 03:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Monclerlaat die hatertjes maar...
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet serieus nemen?quote:Op maandag 19 november 2012 11:50 schreef baaart het volgende:
[..]
Dure jassen en schoenen die te klein worden? Jij loopt meer dan 2 seizoenen met dezelfde jas of komt ieder jaar 20 kilo aan?
Als dit een grap was moet je mij dat nog even duidelijk maken, dan kan ik lachen en sta je niet voorschut.quote:Op maandag 19 november 2012 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het moge inmiddels duidelijk zijn dat hij nog in de groei zit, als de posts dat nog niet duidelijk maakten.
Ja, jonge...We weten dat jij een baas bent manquote:Op maandag 19 november 2012 11:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Godverdomme wat pauper. Foto's posten van de prijskaartjes van kleding die je ook nog eens niet zelf betaald hebt
Ik denk dat de wens in dezen de vader van de gedachte is.quote:Op maandag 19 november 2012 11:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet, dombo. Ik geef enkel aan waarom mensen dat doen die bijvoorbeeld Hermes-polos kopen voor 300 euro. Ik heb hierboven al aangegeven dat ik alleen schoenen en jassen koop van hoge prijzen, omdat die gewoon betere kwaliteiten hebben.
Dank, ik ben inderdaad best een toffe gast. Maar vlak jezelf niet uit, volgens mij ben jij ook een behoorlijke baas hoor. Ik denk dat heel 4-VMBO ontzag voor je heeft.quote:Op maandag 19 november 2012 11:55 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja, jonge...We weten dat jij een baas bent manAndere mannen als UI hebben
Wil je soms me bil in ofzo? Viezerik.
Een tip: Stap over op de werkelijkheid. Is fijner als je wil discussieren.quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens in dezen de vader van de gedachte is.
Ik betwijfel namelijk ernstig dat jij de intelligentie hebt om het werk te doen waarmee je je dat kunt veroorloven.
Maar och, doe je ding en je dansje gerust. Jij bent het mannetje hoor.
Ik ken sowieso niemand die onder de indruk van de prijs van een kledingstuk isen ik ken genoeg mensen met zes of zeven nullen op de bankrekening, maar ze zouden het allemaal volkomen achterlijk vinden
Ik ben geen homo. Laat mij met rust. Ik heb respect voor homo's en ze moeten vooral lekker hun dingetje doen, maar val mij niet meer lastig. Ik val op vrouwen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dank, ik ben inderdaad best een toffe gast. Maar vlak jezelf niet uit, volgens mij ben jij ook een behoorlijke baas hoor. Ik denk dat heel 4-VMBO ontzag voor je heeft.
Jeuzes, jij blijft jezelf maar in de spaken lullen, hé?quote:Op maandag 19 november 2012 11:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus nemen?
Laat ik het maar zo vragen: Wat zou jij doen met je jas van 600 euro die je niet meer draagt?
[..]
Als dit een grap was moet je mij dat nog even duidelijk maken, dan kan ik lachen en sta je niet voorschut.
[..]
Ja, jonge...We weten dat jij een baas bent manAndere mannen als UI hebben
Wil je soms me bil in ofzo? Viezerik.
En jij bent de man...quote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jeuzes, jij blijft jezelf maar in de spaken lullen, hé?
Ho maar, wat ga je straks doen? Post plaatsen a la "haha trolled u xD #9GAG #SwAGG"?
Offeee... ja nee laat maar, deze discussie gaat bepaald geen schoonheidsprijsje verdienen op deze manier.
Je bent dom bezig en komt jezelf nog wel een keertje tegen.
Wanneer ga je mijn vraag nou beantwoorden?quote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef baaart het volgende:
Maar ehm... je bent dus een man met vrouwen jas?
Dat is goed om te weten. Nu kunnen Geer & Goor en de rest van de Nederlandse homo's weer rustig stappen zonder bang te hoeven zijn jou telkens tegen het lijf te lopen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:59 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Laat mij met rust. Ik heb respect voor homo's en ze moeten vooral lekker hun dingetje doen, maar val mij niet meer lastig. Ik val op vrouwen.
quote:Op maandag 19 november 2012 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeg vriendje Stokvis, jij bent echt een feestje in de omgang, is het niet?
Het is verlepte onzin om die dingen te kopen, je moet erbij van uit gaan dat de ander A. het merk en de kleren (her)kent en B. jij als persoon blijkbaar niet "goed genoeg" bent zonder die kleren.
En da's gewoon dom. Het is dom om die kleren te kopen. Het is niet slim om ze te kopen. Er zijn betere dingen te kopen voor dat geld die ook status geven en wél kwalitatief hun geld waard zijn.
Als je voor de naam betaald ben je dom bezig. Betaal je dat geld en krijg je er kwalitatief beduidend betere kleding voor terug, dan is het te begrijpen en zijn geld waard. Betaal je voor een enorm zeldzame katoensoort, dan kan ik het volgen. Betaal je voor handwerk van de hertogin van Mecklenburg, dan kan ik het volgen. Betaal je voor een polo die beter dan de honderd euro polo's van de Ralph Lauren is, dan kan ik het voglen. Maar dat is hier niet het geval. Dit is een normale polo.
Evt. kan ik het nog wel een paar keer voor je herhalen, mocht het niet helemaal in die botte hersentjes passen?Idioot, je hebt mij nooit horen zeggen dat ik Hermes-polo's aanraad. Ik geef enkel de weergave van iemand die het wel zou kopen. Ik zou het zelf ook niet kopen, waarom snap je dat niet? Hoe vaak moet ik dat nog herhalen? Ik koop geen polo's voor 300 euro. Ik geef alleen een voorbeeld van iemand die het wel zou kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef geen economische vergelijking, maar een psychologisch antwoord op een vraag, namelijk waarom zou iemand zo een polo willen kopen.#freefrederike
quote:Op maandag 19 november 2012 12:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten. Nu kunnen Geer & Goor en de rest van de Nederlandse homo's weer rustig stappen zonder bang te hoeven zijn jou telkens tegen het lijf te lopen.
Wanneer reageer je nou even op zijn vraag? Verkoop je hem omdat je hem niet meer draagt of zoals je zegt hetzij nog in de groei zit hetzij enorm dik bent geworden?quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn vraag nou beantwoorden?
Wat zou jij doen met je jas van 600 euro die je niet meer draagt?
Ik heb kleding gehad die ik niet meer kon dragen omdat ik inderdaad kilo's was aangekomen, maar als je mijn post las stond er duidelijk OID, dus er zijn meerdere redenen, ja. Een van die redenen is ook dat ik ze dan meestal niet meer draag en daarom verkoop.quote:Op maandag 19 november 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wanneer reageer je nou even op zijn vraag? Verkoop je hem omdat je hem niet meer draagt of zoals je zegt hetzij nog in de groei zit hetzij enorm dik bent geworden?
Ligt aan de jas... geef 'm weg aan familie/kennis of gewoon bij de vuilnis.. je gaat toch geen 2e hands kleding verkopen, dat is echt zo pauper. Maar geef jij maar eens antwoord... je post een kaartje van een vrouwenjas.quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn vraag nou beantwoorden?
Wat zou jij doen met je jas van 600 euro die je niet meer draagt?
Dat is een mannenjas, hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 12:08 schreef baaart het volgende:
[..]
Ligt aan de jas... geef 'm weg aan familie/kennis of gewoon bij de vuilnis.. je gaat toch geen 2e hands kleding verkopen, dat is echt zo pauper. Maar geef jij maar eens antwoord... je post een kaartje van een vrouwenjas.
quote:Op maandag 19 november 2012 12:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb kleding gehad die ik niet meer kon dragen omdat ik inderdaad kilo's was aangekomen, maar als je mijn post las stond er duidelijk OID, dus er zijn meerdere redenen, ja. Een van die redenen is ook dat ik ze dan meestal niet meer draag en daarom verkoop.
Nu jij.
Je zegt hier zelf dat je ouders alles voor je betalen, fluitketel. Ik hoop dat je de komende jaren wijsheid weet te vinden en je aan de verstikkende greep van de hormonen mag ontworstelen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen ook idd alles...Fijn he..
Huh? Ik snap niet hoe die 2 berichten elkaar zouden tegenspreken of een verband zouden hebben? Volgens mij ben jij nog niet wakker.quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Je zegt hier zelf dat je ouders alles voor je betalen, fluitketel. Ik hoop dat je de komende jaren wijsheid weet te vinden en je aan de verstikkende greep van de hormonen mag ontworstelen.
Kijk naar je UI, jong. Je hoeft je niet te schamen om homo te zijn. Ik be ngeen Marokkaan, ik accepteer je.quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je knul. Heb je nog steeds veel pijn? Wil je erover praten?
quote:Op maandag 19 november 2012 12:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kijk naar je UI, jong. Je hoeft je niet te schamen om homo te zijn. Ik be ngeen Marokkaan, ik accepteer je.
Wat is dit dan? Wat een flapdrol ben jij zegquote:beroep: Je mOeder geven ! Tfoee .
Oh, wacht...Moet ik jouw UI ook ineens serieus gaan nemen? Gozer, je probeert steeds dingen te zoeken om mij te kunnen denigreren, blijkbaar om iets te compenseren(zeker dat je zelf geen merkkleding kan betalen), maar je faalt echt heel hard.quote:Op maandag 19 november 2012 12:14 schreef baaart het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit dan? Wat een flapdrol ben jij zeg.. nu is het ineens een foto van de jas van je zusje. Lachwekkend. Wat zal jij op je bek gaan zodra pappie en mammie er niet meer zijn.
Een UI serieus nemen op een forum? Jij bent echt verkeerd bezig.quote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Oh, wacht...Moet ik jouw UI ook ineens serieus gaan nemen? Gozer, je probeert steeds dingen te zoeken om mij te kunnen denigreren maar je faalt echt heel hard.
Maar, goed. Ik heb college zometeen, ik lees jullie stoere reacties dalijk wel.
Bye.
Jij geeft aan dat je kleren weggaan omdat je groeit. Iemand anders vraagt of jij in de breedte groeit. Jij zegt dat dit niet het geval is. Ik geef aan dat je in de groei zit. Jij zegt dat je niet groeit. Ik zeg dat jij zegt dat je dat wel doet. Jij zegt dat je in de breedte groeit (fattie). Vervolgens haal ik er een post bij waarin je aangeeft dat je ouders alles voor je betalen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet hoe die 2 berichten elkaar zouden tegenspreken of een verband zouden hebben? Volgens mij ben jij nog niet wakker.
quote:Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef baaart het volgende:
[..]
Een UI serieus nemen op een forum? Jij bent echt verkeerd bezig.
Dit aanhalen is zeker niet triest. Gooi jezelf weg a.u.b.quote:beroep: Je mOeder geven ! Tfoee .
Snel fietsen, straks ben je nog te laat bij maatschappijleer.quote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Oh, wacht...Moet ik jouw UI ook ineens serieus gaan nemen? Gozer, je probeert steeds dingen te zoeken om mij te kunnen denigreren, blijkbaar om iets te compenseren(zeker dat je zelf geen merkkleding kan betalen), maar je faalt echt heel hard.
Maar, goed. Ik heb college zometeen, ik lees jullie stoere reacties dalijk wel.
Bye.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
ik koop liever voor wat meer geld een goede trui oid waar ik langer mee doe, dan dat ik 5 keer een goedkope trui koop die na 2x wassen zn vorm is verloren... uiteindelijk geef je dan net zoveel geld uit.
mijn moeder zegt daarom ook altijd: goedkoop is duurkoop
baasquote:Op maandag 19 november 2012 12:24 schreef Ame_thyst het volgende:
nee maar serieus, ik groei mijn eigen katoen
Ik koppel daar vooral aan: pauper die het nodig vind geld te verspillen aan merkkleding om zogenaamd status te krijgen, iets wat pubers doen.quote:Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Niet snappen hoe luxe goederen werkenHet is een statusgoed, als mensen weten dat je zoiets draagt koppelen ze automatisch geld aan je. Dat is iets psychisch
PizzaMizza: Je hebt deels gelijk, maar alleen wat betreft het kleine groepje mensen dat waarde hecht aan dure merken en status. De meeste mensen zal het echt aan hun reet roesten wat jij aan hebt.quote:Op maandag 19 november 2012 11:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Een tip: Stap over op de werkelijkheid. Is fijner als je wil discussieren.Bovendien kan ik er niks aan doen als jij niet op de hoogte bent van de psychologie in mensen, ik kan je enkel aanraden om je in te lezen. Meer niet.
En op de rest maar niet reageren. Hoe is je college, meis?quote:Op maandag 19 november 2012 12:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Dit aanhalen is zeker niet triest. Gooi jezelf weg a.u.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |