Ja, dat las ik pas later.quote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik zei: dat kan toch met worldguard regio's?
groepen defineeren en dan verbieden dat de vijand blocks plaatst (breken mag weer wel)
zwevende base iddquote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef Ame_thyst het volgende:
ja en dan kan je dus oninneembare dingen bouwen
Nee, gewoon een soort blokje hebben (Endstone bijv) dat je moet protecten. Zolang het vijandelijk team die niet heeft gepakt kan je wel 20 basissen bouwen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:01 schreef Topiek het volgende:
We kunnen ook doen dat er 2 basissen per team zijn. Een ondergrondse en een boven de grond. Wordt de ondergrondse gevonden? Heeft het team dat het vond een makkelijkere klus de bovengrondse te vinden en is het spel niet direct over
Zou wel handig zijn, als de leider op dat moment niet online is dan ben je sowieso de lul als je dan de spawn moet verzetten.quote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef Ame_thyst het volgende:
kan je dat blokje niet de spawnpoint laten zijn misschien? dat je het spawnpoint mee moet nemen
nee schapen is zuigquote:Op maandag 19 november 2012 00:09 schreef drumstickNL het volgende:
Terug naar mijn idee met de 10 schapen? :d
Maar inderdaad, dit potje verliep een beetje stroef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |