Maar da's m.i. sowieso veel te duur. Honderd-honderddertig kan ik nog volgen, daar heb ik er zelf volgens mij nog wat liggen (al ben ik er klaar mee omdat ze bij mij te snel slijten).quote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net alsof de spijkerstof voor broeken van 300 euro van andere planten komt. Komt van dezelfde rolStiksel is misschien beter maar daar houd het meestal wel mee op
40 verzamelbare blokjes (emerald ore b.v) in een redelijke wereld , als je >50% gevonden hebt heb je gewonnen?quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
wat misschien ook kan is om gewoon een aantal bedden uit te delen (als spawnpoints) en dat bedden niet gemaakt kunnen worden (essentials)
sloop de bedden = game over
1 chest op bedrock zetten en tunnel dichtbouwenquote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
40 verzamelbare blokjes (emerald ore b.v) in een redelijke wereld , als je >50% gevonden hebt heb je gewonnen?
Dat ook, ja. Mijn opa heeft best wel wat geld (precieze bedragen noemt hij ofc. niet, maar hij verkocht ooit het succesvolste schildersbedrijf uit de randstad met zeventig man personeel, da's niet peanuts).quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
mja dat figuur snapt niet dat er verschil zit tussen rijke mensen die je op tv zit (lees b acteurs) en rijke mensen met eigen bedrijven.
Ja precies, financieel directeur bij een bedrijf waar ik tijdje heb gewerkt ging ook naar de outlet voor overhemden. Natuurlijk had hij ook een paar nette pakken maar dat was niet het type mens dat één fuck geeft om een merk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Mijn opa heeft best wel wat geld (precieze bedragen noemt hij ofc. niet, maar hij verkocht ooit het succesvolste schildersbedrijf uit de randstad met zeventig man personeel, da's niet peanuts).
Hij kent ook veel andere vrij vermogende mensen, o.a. uitvinders, grotere handelaars etc.
Dus af en toe ga ik mee als ze samen jagen, dan leer je e.e.a. (leuke verhalen ook, die post ik nog eens).
Maar die zijn allemaal self-made en ik hoor ze hun vrouwen nog stijfvloeken als die een keertje niet twee dagen wachten tot de gezochte kleren in de aanbieding bij de C&A of V&D komen![]()
Dan doe je moeilijk over twee tientjes![]()
eens met deze stelling, liever potje van een paar wekenquote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft dus welgeteld 3,5 dag geduurd. Wat mij betreft graven mensen zich helemaal in. Je komt elkaar toch een keer tegen met zoeken.
jah... gewoon geen regels met bouwen is ook wel een optie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft dus welgeteld 3,5 dag geduurd. Wat mij betreft graven mensen zich helemaal in. Je komt elkaar toch een keer tegen met zoeken.
ghe ghe he he dikke titte make xD lekker pimmels bauwe en dan daarin wonequote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef Mender het volgende:
[..]
jah... gewoon geen regels met bouwen is ook wel een optie.
Ja is goed maar dan niet 10000 meter diep in de grond gaan zitten wel zoals wij bijvoorbeeld in een berg zodat je de namen nog kunt zien.quote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef Mender het volgende:
[..]
jah... gewoon geen regels met bouwen is ook wel een optie.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Inschrijvingen voor Team Auti zijn geopend
Skypen was trouwens wel geinig.quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef MineraalWater het volgende:
JUW ZELFDE TEAMS ALLAAAAF ALLAAAAF ALLAAAAF
Hoelang duurt dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef Ame_thyst het volgende:
indexing 114.000 filesdear fucking god
Ja was wel gezelligquote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Skypen was trouwens wel geinig.
Ik lach mijzelf in slaap met de stemmen van Tom en Loon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |