Mowah, het is zo'n balletje van zestien die denkt dat kleding van twintigduizend keer de kostprijs te verantwoorden valt.quote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef Ame_thyst het volgende:
zo je hebt je moraarridder™ broek maar eens uit de kast gehaald?
Wat was er dan? Wat verkocht hij ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mowah, het is zo'n balletje van zestien die denkt dat kleding van twintigduizend keer de kostprijs te verantwoorden valt.
A la, ik snap dat kleding van dure materialen of bijzondere fabricagemethodes/-methoden duur is, maar 290 euro voor een schijtsimpele kutpolo kan toch niet verantwoord worden?
Uitstekend, en met jou?quote:Op maandag 19 november 2012 09:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
oh, okey
Hoe is het nu eigenlijk met mordecai?
Nee, iemand vroeg als centrale vraag voor het topic welke limit er aan de kledingprijzen zit.quote:Op maandag 19 november 2012 12:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat was er dan? Wat verkocht hij ofzo?
Thanks voor de TL;DR.quote:Op maandag 19 november 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, iemand vroeg als centrale vraag voor het topic welke limit er aan de kledingprijzen zit.
Hij hemelt de plaatjes die hij van internet plukt met dure kleding erop aan.
Ik post commentaal op een simpele polo van 290 euro.
Hij probeert dit te verdedigen.
Hij lult zichzelf klem.
Hij blijkt een dom ventje te zijn.
Wacht maar tot je bij de 1900 euro voor de simpele damespantalon komtquote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef MineraalWater het volgende:
350 euro voor schoenen
600 voor jas
Hebben we in dit dorp trouwens niet eensquote:
Wtf manquote:Op maandag 19 november 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de 1900 euro voor de simpele damespantalon komt
Net alsof de spijkerstof voor broeken van 300 euro van andere planten komt. Komt van dezelfde rolquote:Op maandag 19 november 2012 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hebben we in dit dorp trouwens niet eens
C&A hebben trouwens prima broeken en atm 40% korting op een aantal geselecteerde stukken, da's wel handig. Gewoon vier gehaald voor naar het werk. Waarom moeilijk doen?
Maar da's m.i. sowieso veel te duur. Honderd-honderddertig kan ik nog volgen, daar heb ik er zelf volgens mij nog wat liggen (al ben ik er klaar mee omdat ze bij mij te snel slijten).quote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net alsof de spijkerstof voor broeken van 300 euro van andere planten komt. Komt van dezelfde rolStiksel is misschien beter maar daar houd het meestal wel mee op
40 verzamelbare blokjes (emerald ore b.v) in een redelijke wereld , als je >50% gevonden hebt heb je gewonnen?quote:Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
wat misschien ook kan is om gewoon een aantal bedden uit te delen (als spawnpoints) en dat bedden niet gemaakt kunnen worden (essentials)
sloop de bedden = game over
1 chest op bedrock zetten en tunnel dichtbouwenquote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
40 verzamelbare blokjes (emerald ore b.v) in een redelijke wereld , als je >50% gevonden hebt heb je gewonnen?
Dat ook, ja. Mijn opa heeft best wel wat geld (precieze bedragen noemt hij ofc. niet, maar hij verkocht ooit het succesvolste schildersbedrijf uit de randstad met zeventig man personeel, da's niet peanuts).quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
mja dat figuur snapt niet dat er verschil zit tussen rijke mensen die je op tv zit (lees b acteurs) en rijke mensen met eigen bedrijven.
Ja precies, financieel directeur bij een bedrijf waar ik tijdje heb gewerkt ging ook naar de outlet voor overhemden. Natuurlijk had hij ook een paar nette pakken maar dat was niet het type mens dat één fuck geeft om een merk.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat ook, ja. Mijn opa heeft best wel wat geld (precieze bedragen noemt hij ofc. niet, maar hij verkocht ooit het succesvolste schildersbedrijf uit de randstad met zeventig man personeel, da's niet peanuts).
Hij kent ook veel andere vrij vermogende mensen, o.a. uitvinders, grotere handelaars etc.
Dus af en toe ga ik mee als ze samen jagen, dan leer je e.e.a. (leuke verhalen ook, die post ik nog eens).
Maar die zijn allemaal self-made en ik hoor ze hun vrouwen nog stijfvloeken als die een keertje niet twee dagen wachten tot de gezochte kleren in de aanbieding bij de C&A of V&D komen![]()
Dan doe je moeilijk over twee tientjes![]()
eens met deze stelling, liever potje van een paar wekenquote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft dus welgeteld 3,5 dag geduurd. Wat mij betreft graven mensen zich helemaal in. Je komt elkaar toch een keer tegen met zoeken.
jah... gewoon geen regels met bouwen is ook wel een optie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft dus welgeteld 3,5 dag geduurd. Wat mij betreft graven mensen zich helemaal in. Je komt elkaar toch een keer tegen met zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |