Invisibility potionsquote:Op maandag 19 november 2012 00:26 schreef Topiek het volgende:
Hebben we onze lavatrap niet kunnen gebruikenIk had dispensers geplaatst die met een druk op de knop, het hele pad vol met lava zouden latens stromen
quote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Invisibility potions![]()
![]()
![]()
Ik was al eerder op de avond rond jullie basis gelopen onzichtbaar, ff scouten
Dat is tot nu toe in elke BvB gebeurd waar ik aan heb meegedaan (Niet dat ik het steeds deed) hoort erbij hoorquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef Mender het volgende:
[..]
ja ok. Maar even om duidelijk te maken dat wat flodder zegt niet klopt. Dat wij niet gezocht hebben
ja, zal morgen wel eens posten als t nog nodig is?quote:Op zondag 18 november 2012 23:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hebben jullie screens die het bewijzen?
Er mist een blokjequote:Op maandag 19 november 2012 00:48 schreef Flodder450 het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom maar opquote:Op maandag 19 november 2012 00:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
CORRECT, je gaat door voor de koelkast!
ah hij was nog niet klaar met uploaden, nu welquote:Op maandag 19 november 2012 00:40 schreef Mender het volgende:
De map:
https://dl.dropbox.com/u/19760363/BVB/world.rar
Als iemand evt een render wil maken morgen?
Ja idd. En volgend potje idd mischien de regels wat aanpassen.quote:Op maandag 19 november 2012 07:41 schreef drumstickNL het volgende:
morgen,
ik denk dat wij misschien onze basis teveel in een berg hebben gebouwd en team rood iets teveel óp een berg.
Misschien moeten we voor een volgend potje de regels wat bijstellen; dat was momenteel: "we doen het wel zo en als er aanpassingen nodig zijn dan doen we dat" maar het potje was al over voordat we die konden toepassen.
Beetje lullig wel voor team rood maar ook voor team blauw, gezien wij onze basis ook niet meer kunnen gebruiken nu.
quote:Op maandag 19 november 2012 00:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, gewoon een soort blokje hebben (Endstone bijv) dat je moet protecten. Zolang het vijandelijk team die niet heeft gepakt kan je wel 20 basissen bouwen.
Wel een goed idee. Ieder team krijgt een speciaal blok dat meteen het spawnpoint is als je het neerzet. Als je het blok/spawnpoint sloopt win je. Ik zal kijken of daar een plugin voor is.quote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef Ame_thyst het volgende:
kan je dat blokje niet de spawnpoint laten zijn misschien? dat je het spawnpoint mee moet nemen
Ook niet zaligmakend trouwens, dan pak je je block en ren je meteen weg naar de volgende base zodra de eerste tegenstander in de buurt is.quote:Op maandag 19 november 2012 07:56 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja idd. En volgend potje idd mischien de regels wat aanpassen.
[..]
[..]
Wel een goed idee. Ieder team krijgt een speciaal blok dat meteen het spawnpoint is als je het neerzet. Als je het blok/spawnpoint sloopt win je. Ik zal kijken of daar een plugin voor is.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef Remqo het volgende:
Het is een ver van mijn bed show, en die kwestie intereseert me niet zo veel.
Toch zie Israel wel aan als een Gallisch dorpje wat we allemaal zo onderhand wel kennen, wat tegenstand bied tegen de omringende Palestijnse/Islamitische overheersers.
Volgens mij hebben ze toverdrank
zie het dikgedrukte stuk, ik moest lachenquote:Op maandag 19 november 2012 09:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is daar quotewaardig aan?
Ja maar dat kan het andere team ook doen. Die kan het blokje meenemen tijdens een aanval om dicht bij het gevecht te spawnen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 november 2012 08:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook niet zaligmakend trouwens, dan pak je je block en ren je meteen weg naar de volgende base zodra de eerste tegenstander in de buurt is.
Ja dat zou ook wel leuk zijn, kan je iets maken waar je trots op kan zijn en niet gesloopt kan worden.quote:Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We kunnen ook met World Guard een tweetal regio's voor elkaar afschermen, waar je vervolgens je "hoofdbase" neer tieft. Die kan dan zo mooi worden als je zelf wilt.
Vervolgens een aantal kleinere bases met verschillende blocks die je moet beschermen.
Wut!?quote:
ligt lekker op zijn gatquote:Op maandag 19 november 2012 10:09 schreef MineraalWater het volgende:
* [Borderlands] http://uk.gamesplanet.com(...)erlands-1588-38.html
* [Max Payne 1 + 2] http://uk.gamesplanet.com(...)ne-Pack-2039-13.html
* [Midnight Club 2] http://uk.gamesplanet.com(...)-Club-2-1997-13.html
* [Bioshock 2] http://uk.gamesplanet.com(...)Shock-2-1756-38.html
Ja maar je heb altijd wel wat. Ieder idee heeft z'n voor en nadelen.quote:Op maandag 19 november 2012 08:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook niet zaligmakend trouwens, dan pak je je block en ren je meteen weg naar de volgende base zodra de eerste tegenstander in de buurt is.
Idd, er zijn verschillende tactieken die je kan toepassen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja maar dat kan het andere team ook doen. Die kan het blokje meenemen tijdens een aanval om dicht bij het gevecht te spawnen bijvoorbeeld.
Ook wel een optie. Of dat je rechten krijgt om zelf een gebied te protecten (je base). En dat je het speciale blok (of blokken) ergens buiten dat gebied moet neerzetten en verdedigen.quote:Op maandag 19 november 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We kunnen ook met World Guard een tweetal regio's voor elkaar afschermen, waar je vervolgens je "hoofdbase" neer tieft. Die kan dan zo mooi worden als je zelf wilt.
Vervolgens een aantal kleinere bases met verschillende blocks die je moet beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |