volgens mij loopt er een heel pad van onze base met een bocht hier en daar naar de originele spawn toequote:Op maandag 19 november 2012 10:31 schreef Ame_thyst het volgende:
die map is groot zeg, render pas op 16% ben benieuwd of ik dat ooit geupload krijg
mensen die trouwens zeggen "we hebben de hele map doorgelopen" die lullen, grootste gedeelte is nog niet ontdekt lol
quote:Op maandag 19 november 2012 10:41 schreef Ame_thyst het volgende:
kut deze texture pack is wel erg oud, lets do that again
ik heb een keer gehad dat grassplains veranderden in jungle biomes toen ik mijn allereerste SSP wereld laadde een paar maand terugquote:Op maandag 19 november 2012 11:04 schreef Ame_thyst het volgende:
had er volgens mij één uit 2010/2011Het begon op te vallen toen de jungles eruit zagen als grassplanes
wat je ziet is klaar ja, die paden zijn ontdekt, de rest niet. Dus bestaat het nietquote:Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is die al klaar dan? Of nog bezig? Ziet er redelijk verneukt uit
En die aparte "hap" uit de render rechts en onderin? Waar de gebaande paden ineens ophouden?quote:Op maandag 19 november 2012 11:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wat je ziet is klaar ja, die paden zijn ontdekt, de rest niet. Dus bestaat het niet
Kun je voor het renderen wijzigen héquote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Ame_thyst het volgende:
voor mijn gevoel is de render altijd anders gedraaid dan wanneer je ingame zit, heb het noorden rechtsboven maar blijft vaag.
I knowquote:Op maandag 19 november 2012 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je voor het renderen wijzigen hé
Dat is m ;Dquote:Op maandag 19 november 2012 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
I know
Kan de blauw basis met de render niet eens vinden
daar?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |