SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs deze post had ik voorspeldquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei niks over VVV.
Beter je best doen Davy.ohhh bedoelden ze dat!?quote:![]()
![]()
Net als jouw 'grappen' dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs deze post had ik voorspeld
Beter je best doen Davy.![]()
![]()
Straks maar eens richting forepark. Denk dat we helemaal weggetikt gaan worden tegen psv maar goed, zien we dan wel weer!Zonder wrijving geen glans![]()
18:45 Den Haag 1 - 3 PSV Eindhovenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
020-vvv 5-0 ofzo vanavond?
19:45 Ajax Amsterdam 4 - 1 VVV Venlo
19:45 FC Zwolle 1 - 1 NAC Breda
19:45 SC Heerenveen 3 - 2 RKC Waalwijk
20:45 FC Groningen 2 - 1 AZ Alkmaar
The oracle has spoken.![]()
1-2, VVV is lekker bezig in Noord-Hollandquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
020-vvv 5-0 ofzo vanavond?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Ik heb wel vertrouwen in een goed resultaat van ADO. Ajax zal ongetwijfeld gaan winnen van VVV. AZ gaat wel winnen van Maaskant.
En de Match of the Day Heerenveen - RKC![]()
Kan me redelijk vinden in die uitslagen.. alleen ik denk dat zwolle gaat winnen en groningen-az gelijkspel wordtquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
18:45 Den Haag 1 - 3 PSV Eindhoven
19:45 Ajax Amsterdam 4 - 1 VVV Venlo
19:45 FC Zwolle 1 - 1 NAC Breda
19:45 SC Heerenveen 3 - 2 RKC Waalwijk
20:45 FC Groningen 2 - 1 AZ Alkmaar
The oracle has spoken.Zonder wrijving geen glans![]()
Hoezo heb je vertrouwen in een goed resultaat van ado?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in een goed resultaat van ADO. Ajax zal ongetwijfeld gaan winnen van VVV. AZ gaat wel winnen van Maaskant.
En de Match of the Day Heerenveen - RKC
Ze missen holla!!!
Zonder wrijving geen glans![]()
En beide keepers toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo heb je vertrouwen in een goed resultaat van ado?
Ze missen holla!!!![]()
Ja dat ook maar schijnt dat Coutinho wel kan en mag spelen.. dus ben wel benieuwd.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Het kan spoken in Den Haag. Heb Ditewig over laten vliegen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo heb je vertrouwen in een goed resultaat van ado?
Ze missen holla!!!![]()
Maar die komt net van een blessure. Kijken hoe dat uitpakt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat ook maar schijnt dat Coutinho wel kan en mag spelen.. dus ben wel benieuwd.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan spoken in Den Haag. Heb Ditewig over laten vliegen.![]()
Haha tegen psv hebben ze het traditioneel altijd lastig en worden 9 van de 10 keer helemaal weggetikt. Uitzondering was wel het jaar met van den brom daarin wonnen we dus wel
Lens, Narsingh en Strootman zijn twijfelgevallen volgens mijquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Haha tegen psv hebben ze het traditioneel altijd lastig en worden 9 van de 10 keer helemaal weggetikt. Uitzondering was wel het jaar met van den brom daarin wonnen we dus wel![]()
Ja precies. En de 3e keeper heeft geen eredivisie ervaring. Dus weet niet wat het verstandigste is...quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar die komt net van een blessure. Kijken hoe dat uitpakt.Zonder wrijving geen glans![]()
Toen ADO won in Eindhoven?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Haha tegen psv hebben ze het traditioneel altijd lastig en worden 9 van de 10 keer helemaal weggetikt. Uitzondering was wel het jaar met van den brom daarin wonnen we dus wel![]()
![]()
Ja, Strootman speelt helemaal niet mee toch? Dacht ik ergens te lezen...quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lens, Narsingh en Strootman zijn twijfelgevallen volgens mij
Maar Lens, Narsingh... denk dat er sowiezo wel 1 in de basis staat..Zonder wrijving geen glans![]()
quote:2003-2004 ADO Den Haag-PSV 0-4
2003-2004 PSV-ADO Den Haag 3-2
2004-2005 ADO Den Haag-PSV 0-2
2004-2005 PSV-ADO Den Haag 4-0
2005-2006 PSV-ADO Den Haag 3-0
2005-2006 ADO Den Haag-PSV 0-2
2006-2007 ADO Den Haag-PSV 0-2
2006-2007 PSV-ADO Den Haag 2-1
2008-2009 ADO Den Haag-PSV 0-2
2008-2009 PSV-ADO Den Haag 6-0
2009-2010 ADO Den Haag-PSV 1-5
2009-2010 PSV-ADO Den Haag 2-0
2010-2011 ADO Den Haag-PSV 2-2
2010-2011 PSV-ADO Den Haag 0-1
2011-2012 ADO Den Haag-PSV 0-3
2011-2012 PSV-ADO Den Haag 5-0![]()
Als Lens en Narsingh niet spelen heb je Mertens - Matavz - Depay. En op het middenveld Hutchinson en van Bommel verdedigend blok. Wijnaldum AMC?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, Strootman speelt helemaal niet mee toch? Dacht ik ergens te lezen...
Maar Lens, Narsingh... denk dat er sowiezo wel 1 in de basis staat..![]()
Ja klinkt ook wel lekker...quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lens en Narsingh niet spelen heb je Mertens - Matavz - Depay. En op het middenveld Hutchinson en van Bommel verdedigend blok. Wijnaldum AMC?
Komen wij met Vicento whaha
Ja......... beetje jammer dat je 1991 vergeet te vermelden hahaha.quote:
Daarom heb ik dus weinig vertrouwen in een goede afloop vanavond
Ik kijk zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens gaat niet rechts staan neem ik aan. Lens zal wel mee doen.
- - -
- - -
- - - -![]()
![]()
Toch wel spannend. Als je deze wedstrijd wint heb je die hele reeks gewonnen die we ook moesten winnen.quote:![]()
Idd. Weer een uitwedstrijd en ik denk dat ADO erop gaat drukken, maar als je kampioen wilt worden zou vanavond geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch wel spannend. Als je deze wedstrijd wint heb je die hele reeks gewonnen die we ook moesten winnen.![]()
Klopt. Dit is trouwens de opstelling volgens Thijs:quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Idd. Weer een uitwedstrijd en ik denk dat ADO erop gaat drukken, maar als je kampioen wilt worden zou vanavond geen probleem moeten zijn.
Line-up #psv: Waterman Hutchinson Derijck Marcelo Willems Bommel Wijnaldum Strootman Narsingh Lens Mertens
Dan heb ik er toch meer vertrouwen in, zeker met Strootman erbij.![]()
Sterkste opstelling dus. Hoewel ik Matavz ook wel in de basis zou willen zien.
Alleen dan moet Lens of Narsingh eruit![]()
![]()
Zijn alle 4 wel in vorm ja, wat een luxe.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sterkste opstelling dus. Hoewel ik Matavz ook wel in de basis zou willen zien. Alleen dan moet Lens of Narsingh eruit![]()
Maar de wedstrijden tegen vitesse, ajax en twente worden ook ontzettend spannend. Vitesse goed in vorm kun je wel van verliezen thuis (hopelijkniet). Ajax uit moet je gewoon kunnen winnen en twente thuis is denk ik voor een wedstrijd apart geworden.![]()
Even voorspellen
Zaterdag:
ADO - PSV
Ajax - VVV
Heerenveen - RKC
PEC - NAC
FC Grunn - AZ
Zondag:
Vitesse - NEC
Feyenoord - Willem II
FC Utreg - FC Twente
Heracles - Roda[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
hele goeiequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenswedstrijd voor PSV vanavond volgens Driesje![]()
lolquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:
Kampioenswedstrijd voor PSV vanavond volgens Driesje
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:37 schreef Scorpie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
COMAAN PSVEUHIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hij zegt dan niks meer altijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaat altijd zo mooi los bij een goal van PSV![]()
![]()
Willems
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Heeft iemand een goede mix van 94 minuten?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Voor de eerste helftquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand een goede mix van 94 minuten?
The Drughouse vol.13 - Mixed by Artistic Raw(Hosted by S la Rock the MC) by TheDrugHouse![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh oh den haag, kankerstad. Van beneden Leiden![]()
OEEEEEEEEEEEEIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Heb ik al eens beluisterd, maar doe het wel nog een keer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de eerste helft
The Drughouse vol.13 - Mixed by Artistic Raw(Hosted by S la Rock the MC) by TheDrugHouse"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
@GWijnaldum is zijn twitternaam.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kapiteintje snapt hetquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers. PSV gigantisch door de ondergrens vandaag.![]()
![]()
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Lekker, alweer Theo Reitsma als verslaggever
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker, alweer Theo Reitsma als verslaggeverquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de eerste helft
The Drughouse vol.13 - Mixed by Artistic Raw(Hosted by S la Rock the MC) by TheDrugHouse"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zit ie tenminste niet bij PEC zodadelijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker, alweer Theo Reitsma als verslaggever![]()
![]()
Om 19:25 zappen naar EL2.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker, alweer Theo Reitsma als verslaggever![]()
Davyquote:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Reisma dan die takkeherrie.![]()
![]()
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Reisma dan die takkeherrie.![]()
Muziek, gemaakt door mensen die wel echte instrumenten kunnen bespelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?![]()
![]()
Ik luister naar verschillende stijlen rap, maar Tech N9ne.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Muziek, gemaakt door mensen die wel echte instrumenten kunnen bespelen![]()
![]()
De_kromme grappen zijn nooit grappig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Grifte het volgende:
Het zit goed vol
Die tweede ring komt er wel![]()
Derijck is saved by the bell."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Grifte het volgende:
Het zit goed vol
Die tweede ring komt er wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, ik ken dat spul van jou eerlijk gezegd ook niet... Linkje?![]()
Die kopquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Waag het niet om een verkeerde bal aan strootman te geven!
Willems laat zijn man ff lopen.
OK... Je hebt een punt... Die lui hebben wss ook nog nooit een echt instrument aangeraakt in hun levenquote:![]()
![]()
Dat zou mij ook verbazen, idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK... Je hebt een punt... Die lui hebben wss ook nog nooit een echt instrument aangeraakt in hun leven![]()
Hahahaha nu kan je niet meer 'Willemsquote:' gebruiken.
Toornstra
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Nog 10 te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze streep ik af op de bingokaart.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze streep ik af op de bingokaart.![]()
![]()
Strootbaas
![]()
![]()
Dit topic niet nee, hopelijk wacht hij even met z'n volgende blunder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha nu kan je nu niet meer 'Willems' gebruiken.
![]()
Hoe groot acht je die kans bij Willems?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic niet nee, hopelijk wacht hij even met z'n volgende blunder.![]()
Goed punt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe groot acht je die kans bij Willems?![]()
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic niet nee, hopelijk wacht hij even met z'n volgende blunder."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niet iedereen is als schakenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe groot acht je die kans bij Willems?![]()
![]()
Mooie tackleOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wijnaldum moet bal weer te laat geven.
Ik zeg: eerste helft nogquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef remlof het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Van Bommel geel krijgt?![]()
Niet lang hoop ik, is ie er tegen ajax tenminste bijquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef remlof het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Van Bommel geel krijgt?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Sinds Vitesse is gekocht ben jij hier ook wel eens te vinden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef remlof het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Van Bommel geel krijgt?![]()
![]()
Als Wijnaldum de bal heeft, denk je toch dat het wel weer mis zal gaan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hebben we echt op tijd verkocht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als Wijnaldum de bal heeft, denk je toch dat het wel weer mis zal gaan.![]()
![]()
![]()
Fixedquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als Wijnaldum de bal heeft, denk weet je toch dat het wel weer mis zal gaan.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nu hebben jullie topper Immersquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben we echt op tijd verkocht.![]()
![]()
Ja, die ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van Derijck of die van die ADO spelert?
En ja, het verbaast mij al snel als er iets goed gaat in de verdediging van PSV.![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
We zitten in de financiele problemen...logischerwijs verkoop je dan je 'talenten' voor veel en haal je er redelijke spelers voor terug voor zo min mogelijk geld.quote:![]()
Stijn wilt graag een ban zie ik.
Ja, moet hij wel redelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zitten in de financiele problemen...logischerwijs verkoop je dan je 'talenten' voor veel en haal je er redelijke spelers voor terug voor zo min mogelijk geld.![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zou raar zijn als dat niet zo isquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Vasiliov het volgende:
PSV staat voor,ideaal moment voor de PSV-fans om te gaan zingen.![]()
Idd, dan zouden ze de hele wedstrijd stil zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou raar zijn als dat niet zo is![]()
Goals/assists vergeleken met Wijnaldum? Enig idee of lul je nu maar wat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, moet hij wel redelijk zijn.![]()
Mwa,je bent geen supporter als je alleen zingt als ze voorstaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou raar zijn als dat niet zo is![]()
Idd, dan is elke eredivisie wedstrijd niks meer aan..quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dan zouden ze de hele wedstrijd stil zijn.![]()
noem eens waardat niet zo is?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Mwa,je bent geen supporter als je alleen zingt als ze voorstaan.![]()
PEC, AGOVV, meer voorbeelden kan ik helaas zo niet bedenkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
noem eens waardat niet zo is?![]()
Je wilt de 7 goals van een basisspeler vergelijken met de 4 van een bankzitter?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goals/assists vergeleken met Wijnaldum? Enig idee of lul je nu maar wat?![]()
EL meegeteld ook 7.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wilt de 7 goals van een basisspeler vergelijken met de 4 van een bankzitter?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Genoeg voorbeelden.Te veel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
noem eens waardat niet zo is?![]()
Ja daarom heb ik nu ook Eredivisie Livequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Vitesse is gekocht ben jij hier ook wel eens te vinden.![]()
![]()
Gaat hem nog lukken ook, let maar opquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast loopt van Bommel uit te dagen zodat hij een kaart gaat pakken![]()
Aan de ene kant ook een voordeel. Doet hij sowieso mee tegen Ajax en Twente.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat hem nog lukken ook, let maar op![]()
quote:![]()
![]()
T'is maar wat je een voordeel noemt... Een speler die 1 op 1 loopt qua gele kaartenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan de ene kant ook een voordeel. Doet hij sowieso mee tegen Ajax en Twente.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:06 schreef KatyM het volgende:
Strootman staat in de top 10 van beste spelers in de laatste 20 jaar in de Eredivisie vind ik.![]()
![]()
top 5, laatste 100 jaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:06 schreef KatyM het volgende:
Strootman staat in de top 10 van beste spelers in de laatste 20 jaar in de Eredivisie vind ik.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
JAAAA! Strootgod!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En de lekkerste toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:06 schreef KatyM het volgende:
Strootman staat in de top 10 van beste spelers in de laatste 20 jaar in de Eredivisie vind ik.![]()
goeie trollquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:06 schreef KatyM het volgende:
Euhm...quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan der mening niet afkraken, voor jou is het 10 ajacieden, een ander 10 fyenoorders..
Wat?![]()
Het beleid van koning Strootman
Is een regiem wat haast niet strakker kan
Deze leider bestempelt ons lot
de Stroot onze godEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
0-2 al Stijn, gaat niet zo best met je voorspelling.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruiz hoort in dat lijstje, niet strootman![]()
Het kan spoken zei ik. Kan zomaar nog 3-2 worden....quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
0-2 al Stijn, gaat niet zo best met je voorspelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik wou bijna beginnen over de naaktfoto's die ze mij gisteren stuurde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
dit is het account van mn vriendin.
Heb geen zin om zelf in te loggen.![]()
hoax, FOK!ers neuken niet, dat zijn autistische nerds op de zolderkamer van hun oudersquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
Heb geen zin om zelf in te loggen.
Oh ja, 'vriendin'![]()
![]()
wie ben je dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
Lekker uitbouwen nu, en in de 2e helft de jonge honden brengen, Depay en LocadiaEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef ZaZoe het volgende:
de Stroot onze god
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dit sowieso.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:11 schreef ZaZoe het volgende:
Lekker uitbouwen nu, en in de 2e helft de jonge honden brengen, Depay en Locadia![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef ZaZoe het volgende:
de Stroot onze god"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
WIE BEN JE DANquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
klopt, dit is ook een kloonaccount van haar.![]()
We geloven je.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
klopt, dit is ook een kloonaccount van haar.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk.
Nou doei."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
OKEquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
HE STELLETJE BOELERS EVEN OVER DE WEDSTRIJD JA OK DANK U GR GR
WAT SPEELT STROOTMAN SLECHT ZEG!!!![]()
ontopic dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk.
Nou doei.![]()
Immers is toeschouwer. Komt even kijken hoe het moet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
HE STELLETJE BOELERS EVEN OVER DE WEDSTRIJD JA OK DANK U GR GR![]()
Hoeveel goals heeft Wijnaldum al gescoord dit seizoen? Hoeveel Lex?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Immers is toeschouwer. Komt even kijken hoe het moet.![]()
10 10 10Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gini 4, als reserve.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel goals heeft Wijnaldum al gescoord dit seizoen? Hoeveel Lex?![]()
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, mijn vriend (ADO-Supporter) zei het nog: ''Dit wordt een genadeloze afstraffing voor ADO''.![]()
Hahahaha troll.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, mijn vriend (ADO-Supporter) zei het nog: ''Dit wordt een genadeloze afstraffing voor ADO''."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tegen Ajax zullen ze niet zo makkelijk scoren, die hebben net een toptalentje gestrikt, ene Bazoer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wisselen, geen risico in een al gewonnen wedstrijd"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Omdat Toivonen in de basis stond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waarom staat hij reserve?![]()
De poppendokter staat al klaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, kan die ook naar de lappenmandOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wie is die mongool bij ADO in de verdediging? Stapte net ook al verkeerd in bij die goal van Narsing en nu houdt hij (bewust lijkt het wel) in waardoor Mertens dat schot kan maken.
Wormgoor zeker?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2012 19:19:37 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: