quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Reisma dan die takkeherrie.
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Reisma dan die takkeherrie.
Muziek, gemaakt door mensen die wel echte instrumenten kunnen bespelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?
Ik luister naar verschillende stijlen rap, maar Tech N9ne.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Muziek, gemaakt door mensen die wel echte instrumenten kunnen bespelen
De_kromme grappen zijn nooit grappig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Grifte het volgende:
Het zit goed vol
Die tweede ring komt er wel
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Grifte het volgende:
Het zit goed vol
Die tweede ring komt er wel
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, ik ken dat spul van jou eerlijk gezegd ook niet... Linkje?
Die kopquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Waag het niet om een verkeerde bal aan strootman te geven!
OK... Je hebt een punt... Die lui hebben wss ook nog nooit een echt instrument aangeraakt in hun levenquote:
Dat zou mij ook verbazen, idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK... Je hebt een punt... Die lui hebben wss ook nog nooit een echt instrument aangeraakt in hun leven
Hahahaha nu kan je niet meer 'Willemsquote:
Nog 10 te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze streep ik af op de bingokaart.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze streep ik af op de bingokaart.
Dit topic niet nee, hopelijk wacht hij even met z'n volgende blunder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahaha nu kan je nu niet meer 'Willems' gebruiken.
Hoe groot acht je die kans bij Willems?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic niet nee, hopelijk wacht hij even met z'n volgende blunder.
Goed punt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe groot acht je die kans bij Willems?
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic niet nee, hopelijk wacht hij even met z'n volgende blunder.
Niet iedereen is als schakenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe groot acht je die kans bij Willems?
Ik zeg: eerste helft nogquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef remlof het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Van Bommel geel krijgt?
Niet lang hoop ik, is ie er tegen ajax tenminste bijquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef remlof het volgende:
Sinds Vitesse is gekocht ben jij hier ook wel eens te vinden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef remlof het volgende:
Hebben we echt op tijd verkocht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als Wijnaldum de bal heeft, denk je toch dat het wel weer mis zal gaan.
Fixedquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als Wijnaldum de bal heeft, denk weet je toch dat het wel weer mis zal gaan.
Nu hebben jullie topper Immersquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben we echt op tijd verkocht.![]()
Ja, die ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van Derijck of die van die ADO spelert?
We zitten in de financiele problemen...logischerwijs verkoop je dan je 'talenten' voor veel en haal je er redelijke spelers voor terug voor zo min mogelijk geld.quote:
Ja, moet hij wel redelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zitten in de financiele problemen...logischerwijs verkoop je dan je 'talenten' voor veel en haal je er redelijke spelers voor terug voor zo min mogelijk geld.
Hoezo?quote:
Zou raar zijn als dat niet zo isquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Vasiliov het volgende:
PSV staat voor,ideaal moment voor de PSV-fans om te gaan zingen.
Idd, dan zouden ze de hele wedstrijd stil zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou raar zijn als dat niet zo is
Goals/assists vergeleken met Wijnaldum? Enig idee of lul je nu maar wat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, moet hij wel redelijk zijn.
Mwa,je bent geen supporter als je alleen zingt als ze voorstaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou raar zijn als dat niet zo is
Idd, dan is elke eredivisie wedstrijd niks meer aan..quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, dan zouden ze de hele wedstrijd stil zijn.
noem eens waardat niet zo is?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Mwa,je bent geen supporter als je alleen zingt als ze voorstaan.
PEC, AGOVV, meer voorbeelden kan ik helaas zo niet bedenkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
noem eens waardat niet zo is?
Je wilt de 7 goals van een basisspeler vergelijken met de 4 van een bankzitter?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goals/assists vergeleken met Wijnaldum? Enig idee of lul je nu maar wat?
EL meegeteld ook 7.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wilt de 7 goals van een basisspeler vergelijken met de 4 van een bankzitter?
Genoeg voorbeelden.Te veel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
noem eens waardat niet zo is?
Ja daarom heb ik nu ook Eredivisie Livequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds Vitesse is gekocht ben jij hier ook wel eens te vinden.
Gaat hem nog lukken ook, let maar opquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast loopt van Bommel uit te dagen zodat hij een kaart gaat pakken
Aan de ene kant ook een voordeel. Doet hij sowieso mee tegen Ajax en Twente.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat hem nog lukken ook, let maar op
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |