quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Reisma dan die takkeherrie.
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Reisma dan die takkeherrie.
Muziek, gemaakt door mensen die wel echte instrumenten kunnen bespelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?
Ik luister naar verschillende stijlen rap, maar Tech N9ne.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe heet die gothic schreeuw rap van jou ook alweer?
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Muziek, gemaakt door mensen die wel echte instrumenten kunnen bespelen
De_kromme grappen zijn nooit grappig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Grifte het volgende:
Het zit goed vol
Die tweede ring komt er wel
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef Grifte het volgende:
Het zit goed vol
Die tweede ring komt er wel
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, ik ken dat spul van jou eerlijk gezegd ook niet... Linkje?
Die kopquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Waag het niet om een verkeerde bal aan strootman te geven!
OK... Je hebt een punt... Die lui hebben wss ook nog nooit een echt instrument aangeraakt in hun levenquote:
Dat zou mij ook verbazen, idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK... Je hebt een punt... Die lui hebben wss ook nog nooit een echt instrument aangeraakt in hun leven
Hahahaha nu kan je niet meer 'Willemsquote:
Nog 10 te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze streep ik af op de bingokaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |