abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:56:15 #151
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_119319184
Als Wijnaldum de bal heeft, denk je toch dat het wel weer mis zal gaan.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 18:56:31 #152
35723 crew  GGMM
pi_119319192
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Serieus? :')
Ja, het verbaasde mij ook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119319196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als Wijnaldum de bal heeft, denk je toch dat het wel weer mis zal gaan.
Hebben we echt op tijd verkocht. _O- :D
  FOK!Fotograaf zaterdag 17 november 2012 @ 18:56:35 #154
842 Zorro
Z
pi_119319197
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Als Wijnaldum de bal heeft, denk weet je toch dat het wel weer mis zal gaan.
Fixed
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_119319198
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

De_Kromme
Ben je aan het pingen met de Krom?
pi_119319203
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, het verbaasde mij ook.
Die van Derijck of die van die ADO spelert?
pi_119319206
lol, iemand omver duwen en dan nog verongelijkt doen :')
pi_119319209
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hebben we echt op tijd verkocht. _O- :D
Nu hebben jullie topper Immers
pi_119319220
GOOLLLLLLLLLLL
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 18:57:14 #160
35723 crew  GGMM
pi_119319222
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die van Derijck of die van die ADO spelert?
Ja, die ja.
En ja, het verbaast mij al snel als er iets goed gaat in de verdediging van PSV. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119319225
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119319226
Lekker verdedigd :')
pi_119319227
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nu hebben jullie topper Immers
Daar komt Feyenoord idd niet meer op tijd van af :'(
pi_119319229
Gol gol gol
pi_119319233
JAAAAAAAAAAAAA
pi_119319235
Jaaaaaaaa *O* *O* *O*
pi_119319236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nu hebben jullie topper Immers
We zitten in de financiele problemen...logischerwijs verkoop je dan je 'talenten' voor veel en haal je er redelijke spelers voor terug voor zo min mogelijk geld.
pi_119319237
Stijn wilt graag een ban zie ik. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:57:42 #169
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_119319238
*O*
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_119319247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We zitten in de financiele problemen...logischerwijs verkoop je dan je 'talenten' voor veel en haal je er redelijke spelers voor terug voor zo min mogelijk geld.
Ja, moet hij wel redelijk zijn.
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:58:03 #171
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_119319253
PSV staat voor,ideaal moment voor de PSV-fans om te gaan zingen.
pi_119319257
Zo scoor ik altijd in fifa met luci O+
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:58:13 #173
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_119319259
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef mrstylo het volgende:
Stijn wilt graag een ban zie ik. :')
Hoezo?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_119319266
Chery :G
pi_119319274
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Vasiliov het volgende:
PSV staat voor,ideaal moment voor de PSV-fans om te gaan zingen.
Zou raar zijn als dat niet zo is
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 18:59:00 #176
35723 crew  GGMM
pi_119319280
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zou raar zijn als dat niet zo is
Idd, dan zouden ze de hele wedstrijd stil zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119319282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja, moet hij wel redelijk zijn.
Goals/assists vergeleken met Wijnaldum? Enig idee of lul je nu maar wat?
pi_119319290
Ah leuk nu beginnen ze over het uitvak als PSV altijd voor staat :)
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:59:19 #179
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_119319291
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zou raar zijn als dat niet zo is
Mwa,je bent geen supporter als je alleen zingt als ze voorstaan.
pi_119319299
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Idd, dan zouden ze de hele wedstrijd stil zijn.
Idd, dan is elke eredivisie wedstrijd niks meer aan..
pi_119319316
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef Vasiliov het volgende:

[..]

Mwa,je bent geen supporter als je alleen zingt als ze voorstaan.
noem eens waardat niet zo is?
pi_119319330
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

noem eens waardat niet zo is?
PEC, AGOVV, meer voorbeelden kan ik helaas zo niet bedenken
pi_119319331
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Goals/assists vergeleken met Wijnaldum? Enig idee of lul je nu maar wat?
Je wilt de 7 goals van een basisspeler vergelijken met de 4 van een bankzitter?
pi_119319345
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je wilt de 7 goals van een basisspeler vergelijken met de 4 van een bankzitter?
EL meegeteld ook 7.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:01:21 #185
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_119319348
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

noem eens waardat niet zo is?
Genoeg voorbeelden.Te veel.
pi_119319352
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:

[..]

EL meegeteld ook 7.
Ook dat idd :)
pi_119319401
Ze zingen jongens :o
pi_119319410
Dat was pas een klasse sliding GGMM
pi_119319421
Boeruh *O*
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:03:59 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_119319423
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Sinds Vitesse is gekocht ben jij hier ook wel eens te vinden. :o
Ja daarom heb ik nu ook Eredivisie Live :P
Yankee go home!
pi_119319455
Die gast loopt van Bommel uit te dagen zodat hij een kaart gaat pakken :Y
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 19:05:12 #192
35723 crew  GGMM
pi_119319456
PSV speelt goed.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119319458
Kom op ADO godverdomme.
Noot noot.
pi_119319460
wat een god die strootman
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_119319462
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast loopt van Bommel uit te dagen zodat hij een kaart gaat pakken :Y
Gaat hem nog lukken ook, let maar op
pi_119319473
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op ADO godverdomme.
Ook hagenees?
pi_119319477
Dries zet je je schoentje al? :')
Noot noot.
pi_119319483
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gaat hem nog lukken ook, let maar op
Aan de ene kant ook een voordeel. Doet hij sowieso mee tegen Ajax en Twente.
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:06:09 #199
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_119319485
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Dries zet je je schoentje al? :')
_O- _O- _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_119319488
Ado :')

Psv :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')