abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 18:59:00 #176
35723 crew  GGMM
pi_119319280
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zou raar zijn als dat niet zo is
Idd, dan zouden ze de hele wedstrijd stil zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119319282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja, moet hij wel redelijk zijn.
Goals/assists vergeleken met Wijnaldum? Enig idee of lul je nu maar wat?
pi_119319290
Ah leuk nu beginnen ze over het uitvak als PSV altijd voor staat :)
  zaterdag 17 november 2012 @ 18:59:19 #179
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_119319291
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zou raar zijn als dat niet zo is
Mwa,je bent geen supporter als je alleen zingt als ze voorstaan.
pi_119319299
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Idd, dan zouden ze de hele wedstrijd stil zijn.
Idd, dan is elke eredivisie wedstrijd niks meer aan..
pi_119319316
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef Vasiliov het volgende:

[..]

Mwa,je bent geen supporter als je alleen zingt als ze voorstaan.
noem eens waardat niet zo is?
pi_119319330
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

noem eens waardat niet zo is?
PEC, AGOVV, meer voorbeelden kan ik helaas zo niet bedenken
pi_119319331
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Goals/assists vergeleken met Wijnaldum? Enig idee of lul je nu maar wat?
Je wilt de 7 goals van een basisspeler vergelijken met de 4 van een bankzitter?
pi_119319345
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je wilt de 7 goals van een basisspeler vergelijken met de 4 van een bankzitter?
EL meegeteld ook 7.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:01:21 #185
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_119319348
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

noem eens waardat niet zo is?
Genoeg voorbeelden.Te veel.
pi_119319352
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:01 schreef mrstylo het volgende:

[..]

EL meegeteld ook 7.
Ook dat idd :)
pi_119319401
Ze zingen jongens :o
pi_119319410
Dat was pas een klasse sliding GGMM
pi_119319421
Boeruh *O*
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:03:59 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_119319423
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Sinds Vitesse is gekocht ben jij hier ook wel eens te vinden. :o
Ja daarom heb ik nu ook Eredivisie Live :P
Yankee go home!
pi_119319455
Die gast loopt van Bommel uit te dagen zodat hij een kaart gaat pakken :Y
  Forum Admin zaterdag 17 november 2012 @ 19:05:12 #192
35723 crew  GGMM
pi_119319456
PSV speelt goed.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119319458
Kom op ADO godverdomme.
Noot noot.
pi_119319460
wat een god die strootman
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_119319462
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast loopt van Bommel uit te dagen zodat hij een kaart gaat pakken :Y
Gaat hem nog lukken ook, let maar op
pi_119319473
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op ADO godverdomme.
Ook hagenees?
pi_119319477
Dries zet je je schoentje al? :')
Noot noot.
pi_119319483
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gaat hem nog lukken ook, let maar op
Aan de ene kant ook een voordeel. Doet hij sowieso mee tegen Ajax en Twente.
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:06:09 #199
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_119319485
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Dries zet je je schoentje al? :')
_O- _O- _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_119319488
Ado :')

Psv :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')