SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs deze post had ik voorspeldquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei niks over VVV.
Beter je best doen Davy.ohhh bedoelden ze dat!?quote:![]()
![]()
Net als jouw 'grappen' dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs deze post had ik voorspeld
Beter je best doen Davy.![]()
![]()
Straks maar eens richting forepark. Denk dat we helemaal weggetikt gaan worden tegen psv maar goed, zien we dan wel weer!Zonder wrijving geen glans![]()
18:45 Den Haag 1 - 3 PSV Eindhovenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
020-vvv 5-0 ofzo vanavond?
19:45 Ajax Amsterdam 4 - 1 VVV Venlo
19:45 FC Zwolle 1 - 1 NAC Breda
19:45 SC Heerenveen 3 - 2 RKC Waalwijk
20:45 FC Groningen 2 - 1 AZ Alkmaar
The oracle has spoken.![]()
1-2, VVV is lekker bezig in Noord-Hollandquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
020-vvv 5-0 ofzo vanavond?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Ik heb wel vertrouwen in een goed resultaat van ADO. Ajax zal ongetwijfeld gaan winnen van VVV. AZ gaat wel winnen van Maaskant.
En de Match of the Day Heerenveen - RKC![]()
Kan me redelijk vinden in die uitslagen.. alleen ik denk dat zwolle gaat winnen en groningen-az gelijkspel wordtquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
18:45 Den Haag 1 - 3 PSV Eindhoven
19:45 Ajax Amsterdam 4 - 1 VVV Venlo
19:45 FC Zwolle 1 - 1 NAC Breda
19:45 SC Heerenveen 3 - 2 RKC Waalwijk
20:45 FC Groningen 2 - 1 AZ Alkmaar
The oracle has spoken.Zonder wrijving geen glans![]()
Hoezo heb je vertrouwen in een goed resultaat van ado?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in een goed resultaat van ADO. Ajax zal ongetwijfeld gaan winnen van VVV. AZ gaat wel winnen van Maaskant.
En de Match of the Day Heerenveen - RKC
Ze missen holla!!!
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |