goeie trollquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:06 schreef KatyM het volgende:
Strootman staat in de top 10 van beste spelers in de laatste 20 jaar in de Eredivisie vind ik.
Euhm...quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan der mening niet afkraken, voor jou is het 10 ajacieden, een ander 10 fyenoorders..
0-2 al Stijn, gaat niet zo best met je voorspelling.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruiz hoort in dat lijstje, niet strootman
Het kan spoken zei ik. Kan zomaar nog 3-2 worden....quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
0-2 al Stijn, gaat niet zo best met je voorspelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik wou bijna beginnen over de naaktfoto's die ze mij gisteren stuurde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
dit is het account van mn vriendin.
Heb geen zin om zelf in te loggen.
hoax, FOK!ers neuken niet, dat zijn autistische nerds op de zolderkamer van hun oudersquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
wie ben je dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef ZaZoe het volgende:
Het beleid van koning Strootman
Is een regiem wat haast niet strakker kan
Deze leider bestempelt ons lot
de Stroot onze god
Dit sowieso.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:11 schreef ZaZoe het volgende:
Lekker uitbouwen nu, en in de 2e helft de jonge honden brengen, Depay en Locadia
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:08 schreef ZaZoe het volgende:
Het beleid van koning Strootman
Is een regiem wat haast niet strakker kan
Deze leider bestempelt ons lot
de Stroot onze god
WIE BEN JE DANquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
klopt, dit is ook een kloonaccount van haar.
We geloven je.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
klopt, dit is ook een kloonaccount van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |