SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:57 schreef GSMboy het volgende:
Heeft iemand de spoilers hier voor de komende weken?
GTSTfanclub is een beetje onveilig.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]O, is dat zeker, gaat hij de serie ook al verlaten. Blijft weinig over zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler is fakequote:Op vrijdag 16 november 2012 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is dat zeker, gaat hij de serie ook al verlaten. Blijft weinig over zo!
Ja, want dit is de "echte" spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, want dit is de "echte" spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, want dit is de "echte" spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag toch hopen dat zijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Poeh ik denk niet dat dat ergens in een link staat en zo een periode is ook niet zo 1-2-3 samen te vatten (niet door mij in ieder geval aangezien ik het niet dagelijks meer kijk). Maar op de site van gtst kan je shortie's terugkijken en ook hele afleveringen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef MissesCrue het volgende:
Ik heb sinds persoonlijke redenen al sinds 16 Maart 2012 geen GTST gekeken. heeft iemand een link met wat er ondertussen is gebeurt?
In de spoiler staat een aardige samenvatting:quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef MissesCrue het volgende:
Ik heb sinds persoonlijke redenen al sinds 16 Maart 2012 geen GTST gekeken. heeft iemand een link met wat er ondertussen is gebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het zo ongeveer, denk ik![]()
Die serie heb ik twee keer gezien, de tweede keer vond ik hem enger dan de eerste keerquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Woow, gaaf ditAls kind ben ik opgegroeid met oude series die in de zomer langskwamen op Z@(a)ppelin, in 'Z@pp-achteruit'. Één van die series was 'De papegaai', een jeugdserie van (naar ik dacht de NCRV maar bleek) de IKON, waarin een familie na een staatsgreep in Nederland moest onderduiken. Jarenlang naar opnames gezocht, nooit gevonden, bleek het een 6-delige serie van de IKON uit 1988 te zijn. En wie er in zaten? Ooh gewoon. In de eerste scène zien we al een piepjonge Bartho Braat.
[ afbeelding ]
Vond ik al awesome opzich. Maar dan ineens:
[ afbeelding ]
"In tegenstelling tot wat er in de programmabladen vermeld staat zijn er enkele wijzingen. Voor de twee programma's Sesamstraat en het Jeugdjournaal is een uitzendverbod door het leger opgeroepen."
In de jaren '90 al, dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die serie heb ik twee keer gezien, de tweede keer vond ik hem enger dan de eerste keer
Overigens wist ik wel dat Bartho er in zat, maar niet dat ook Tom er in zat
Nope, twee keer bij Zapp Achteruitquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In de jaren '90 al, dan?Frank Groothof, de vredelievende huisvader uit Sesamstraat en aardige grappenmaker uit het Klokhuis wordt me in de eerste aflevering toch in elkaar gemept!
![]()
Ooh ja, ik zie hetquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, twee keer bij Zapp Achteruit
Herman Hogendoorn dreigt met derde wereldoorlog na de mislukking van het personage Jack van Houten.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Herman Hogendoorn dreigt met derde wereldoorlog na de mislukking van het personage Jack van Houten.
Yes, daar dacht ik dus aanquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Herman Hogendoorn dreigt met derde wereldoorlog na de mislukking van het personage Jack van Houten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
En toen was er nóg een bekende te zien in De Papegaai:
[ afbeelding ]
Welnee, dat is die boze vader. Of was het nou die gefrustreerde bouwvakker?quote:
Nee joh, de huisbaas van die waarzegster... Of nee, wacht, het is die brandweerman bij Flash!... Toch...?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Welnee, dat is die boze vader. Of was het nou die gefrustreerde bouwvakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef Frey het volgende:
Van Jack is al een tijdje niets meer vernomen. Hij zou hier in de buurt voor het laatst gezien zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Altijd beter dan die snert"muziek" van Frons Serviesquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:21 schreef Frey het volgende:
Muziekje van straks zal wel weer die "Atlantic Love - Eastriver Collective" zijn die op de site staat.
Ze kunnen beter Eastriver Collective op de aftiteling zetten in plaats van Frons Servies.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Altijd beter dan die snert"muziek" van Frons Servies
Het zou werkelijk geniaal zijn als Ronald Schilperoort een lid van Eastriver Collective blijkt te zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze kunnen beter Eastriver Collective op de aftiteling zetten in plaats van Frons Servies.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou werkelijk geniaal zijn als Ronald Schilperoort een lid van Eastriver Collective blijkt te zijn![]()
Sjors gaat helpen en dan de zakelijk kant doen, ...denk ikquote:
Proper steekt zijn vuist binnen:quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Fons Merkies...? Ah ja, dat is degene die de koffie voor ons zet. Hij heeft weleens wat geprobeerd, maar het was in feite iedere keer hetzelfde muziekstuk."
Wacht even...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou werkelijk geniaal zijn als Ronald Schilperoort een lid van Eastriver Collective blijkt te zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Neeeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zelfs dát zou nog beter klinken dan die troep van Fronsquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Proper steekt zijn vuist binnen:
[ afbeelding ]
"Het was iedere keer het geluid van op de grond kletterende kopjes!"
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Proper vermorzelt het script in zijn vuist.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs dát zou nog beter klinken dan die troep van Frons
Daar ben ik zelfs zeker vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:58 schreef Frey het volgende:
Al geef je Schilperoort wat potten, pannen en bestek, dan maakt hij volgens mij nog prachtige tunes.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat dat de manier is waarop hij de eerste themes uit seizoen 1 inspeelde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:58 schreef Frey het volgende:
Al geef je Schilperoort wat potten, pannen en bestek, dan maakt hij volgens mij nog prachtige tunes.
Nou, ik denk toch wel dat-ie toen al met professioneler materiaal werktequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat dat de manier is waarop hij de eerste themes uit seizoen 1 inspeelde.
En later zit-ie weer in een identiteitscrisis als-ie eerst Neil, en dan pas Jef wordt genoemdquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
De serie 'De papegaai' is naar mijn idee niks aan glans verloren, maar ik merk nu wel een grappig feitje op wanneer Bartho Braat in de vijfde aflevering, een paar jaar nadat hij de papegaai achterliet, opnieuw in beeld komtIn aflevering 1 was het nog 'man die papegaai afgeeft', nu noemen ze hem gewoon 'Bartho'.
Het hoofd van Servies om lekker op te trommelen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, ik denk toch wel dat-ie toen al met professioneler materiaal werkte
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Het hoofd van Servies om lekker op te trommelen.
Daar is Tante Heks al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen, kan iemand die Servies-troep even voorgoed opruimen?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar is Tante Heks al.
[ afbeelding ]
De naam was een klein probleem:quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:55 schreef Frey het volgende:
Je komt echt alleen maar bij de site van GTST uit als je Eastriver Collective zoekt. Volgens mij zijn het gewoon gejatte muziekjes van Schilperoort en zetten ze er gewoon een zelf bedachte naam bij.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De naam was een klein probleem:
[ afbeelding ]
"Eastriver Collective... Dat is toch Duits... Nee, ik bedoel Vlaams voor Zuiderzee Collecte? Of was het nou Spaans voor Westmeer Collecte...?
Naja, ik geef de collectant wel een gulden... nee, een euro, en dan zijn zij ook weer tevreden."
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar echt geen idee wat het nou zou moeten zijn.
Helaas welquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:32 schreef Frey het volgende:
Dat Maarten binnenkort ook maar in zo'n situatie terecht mag komen.![]()
Die kans is al erg klein en de kans op de Ludo tune daarbij is nihil.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:41 schreef Frey het volgende:
Geweldige theme ook van hier tot het einde.![]()
En het slotstuk ook bij de cliff.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedenk me net hoeveel ongelukken Arnie heeft gehad:
Seizoen 1: Geëlektrocuteerd na het repareren van een koffiemolen
Seizoen 2: Per ongeluk neergeschoten met een jachtgeweer
Seizoen 3: Valt bij een gevecht met Peter tegen een boom en raakt buiten bewustzijn
Seizoen 4: Slaat om tijdens het kanoën
Seizoen 6: Valt overboord na een klap van de giek
Seizoen 7: Verongelukt met een vliegtuigje in Venuzuela (off-screen)
Ah jaquote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
In seizoen 4 sloeg Arthur Arnie ook buiten bewustzijn per ongeluk
Er viel in seizoen 18 ook een lamp op zijn hoofdquote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef PeterKelder het volgende:
Arnie's naamgenoot, Arnoud (Noud) Alberts, heeft ook wat te verduren gehad:
Seizoen 19: Neergeschoten door Gilbert
Seizoen 20: In elkaar geslagen door homohaters / Neergestoken door Marco
Seizoen 21: Aangereden door Ludo, waarop hij zijn geheugen verloor
Seizoen 22: Besmet met het Ebola-virus
Serieus?quote:Op zondag 18 november 2012 13:58 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er viel in seizoen 18 ook een lamp op zijn hoofd![]()
Het zit 'm in de naamquote:Jeetje, Arnoud's toch
Ja serieus, dat was toen Anita een theaterstuk ging doen met Noud, Vicky, Desy etc. toen viel er een lamp op z'n hoofdquote:Op zondag 18 november 2012 14:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Het zit 'm in de naam
Ach, toen keek ik nietquote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja serieus, dat was toen Anita een theaterstuk ging doen met Noud, Vicky, Desy etc. toen viel er een lamp op z'n hoofd![]()
Shortie:Typisch Amerikaanse soap actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Echt heel irritant ditquote:
Andersom toch? Arnie sloeg Arthur bewusteloos.quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
In seizoen 4 sloeg Arthur Arnie ook buiten bewustzijn per ongeluk
Shortie:Nee heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet weer
Helemaal super.
quote:GTST-crew vlucht voor neushoorn
Geplaatst op Mon 19 Nov 2012 om 12:26
De crew van Goede Tijden Slechte Tijden werd tijdens de opnames in Zuid-Afrika geregeld ‘gestoord’ door de wilde natuur. Dat zegt actrice Cynthia Abma in Spits. De komende twee weken is GTST gehuld in Afrikaanse sferen. “Tijdens een scène stonden opeens tien neushoorns achter ons. Opeens zegt de parkwacht heel stoer: als ik het zeg, direct terug naar de auto. Het is dus gebeurd dat we met zijn allen achter een Jeep moesten wegkruipen omdat een neushoorn toch wel iets te dichtbij kwam.”
Abma deed bovendien een scène met twee kleine witte leeuwenwelpjes. “Onze regisseur zei dat ik maar een beetje moest improviseren. Kruipt er opeens eentje wel heel letterlijk bij me op schoot. Toen dacht ik even: die tanden zien er van dichtbij wel erg scherp uit. Als het je dan evengoed lukt om een mooie opname te maken, geeft dat zo’n kick.”
Ook het weer, dat in een puur minuten kan omslaan, zat niet altijd mee. Op een dag werd zelfs besloten alle opnames te schrappen. “Ach, toen zijn we maar gezellig samen gaan eten en heerlijke Zuid-Afrikaanse wijn gaan drinken.”
De actrice is blij dat zij juist met haar soapfamilie naar Zuid-Afrika mocht. “Iedereen van de cast wil graag naar het buitenland. Toen ik hoorde dat we met ons vaste clubje gingen, vond ik het te gek. Zuid-Afrika stond absoluut nog op mijn verlanglijstje.“
Klinkt spannender dan de huidige verhaallijnen.quote:
Beter was geweest als ze Nina, Lucas, Maxime, Bing, Nuran en Noud daar naartoe hadden laten gaanquote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Klinkt spannender dan de huidige verhaallijnen.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter was geweest als ze Nina, Lucas, Maxime, Bing, Nuran en Noud daar naartoe hadden laten gaan
''Oh, sorry jongens, dat met die olifanten die jullie omver lopen staat inderdaad niet in het script...''
quote:Op maandag 19 november 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
Voor de door mij genoemde zes personages is overigens al een reisje gepland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
enquote:"Rohan Gottschalk verpletterd door olifant"
quote:"Rogier Proper slaat aanval van olifant af met linkervuist"
quote:Op maandag 19 november 2012 19:01 schreef Frey het volgende:
Ik zie die kopjes ook al staan in de kranten:
[..]
en
[..]
Hij zal (denk ik) deze óf volgende week wel terugkeren jaquote:Op maandag 19 november 2012 19:19 schreef vencodark het volgende:
Het is toch zo zachtjes aan wel weer tijd dat Noud terugkomt?
Ik zat al rond kerst te denken en dat Nina's kerst dan volledig in puin ligt ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zal (denk ik) deze óf volgende week wel terugkeren ja
Hij is al te zien in deze promo:quote:Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat al rond kerst te denken en dat Nina's kerst dan volledig in puin ligt ofzo.
Wanneer komt de eerste verrassing?quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is al te zien in deze promo:
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu wel gezien.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu wel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Shortie niet gezien en weet ook niet precies hoe je spoiler bedoeld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Shortie niet gezien en weet ook niet precies hoe je spoiler bedoeld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dan heb ik dus niks gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens hoop ik gewoon dat Bing eruit gaat, het personage is al een hele tijd totaal niet symphatiek. En zelfs voor een onsymphatiek personages vind ik hem te onaangenaam om naar te kijken. Zijn relatie met Sjors is ook al gigantisch uitgemolken en wellicht proberen de makers hem en Sjors als een 'superkoppel' ala Ludo en Janine; Robert en Laura; enz neer te zetten, in mijn ogen zijn ze dat zeker niet.
Bing
Een heer met stijl
Okéquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan heb ik dus niks gezegd
Gottschalk en Van der Meer hebben in een interview met de GTSTCourant destijds laten weten dat ze Bing en Sjors een "superkoppel" vindenquote:Ergens hoop ik gewoon dat Bing eruit gaat, het personage is al een hele tijd totaal niet symphatiek. En zelfs voor een onsymphatiek personages vind ik hem te onaangenaam om naar te kijken. Zijn relatie met Sjors is ook al gigantisch uitgemolken en wellicht proberen de makers hem en Sjors als een 'superkoppel' ala Ludo en Janine; Robert en Laura; enz neer te zetten, in mijn ogen zijn ze dat zeker niet.
Inderdaadquote:Bing
Ze bedoelden zichzelf en projecteren dat op Bing en Sjors.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
Gottschalk en Van der Meer hebben in een interview met de GTSTCourant destijds laten weten dat ze Bing en Sjors een "superkoppel" vinden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze bedoelden zichzelf en projecteren dat op Bing en Sjors.
Aka de mannelijke Charlie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bing is ook gigantisch veranderd, in het begin was ie tamelijk bescheiden en kon gevoelig uit de hoek komen. Nadat Sjors eens vreemd ging met Milan was hij een tijdlang boze Bing, weken achtereen speelde hij niets anders dan zwijgen en boos kijken. Zelfs de meest simpele mensen laten iets meer variatie zien als ze boos zijn.
Sinds de dood van Dorotea is hij een onuitstaanbaar eikeltje, dat kosten wat het wil zijn zin doordrijft en totaal geen emphatie voor zijn medemens meer kan opbrengen.
Zou mooi zijn als Maxime zich met Aysen zou gaan bemoeien; misschien dondert Maxime dan ook op "mysterieuze" wijze van de trapquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:11 schreef Frey het volgende:
Kan Maxime nou niet een keer voorgoed opzouten? Of zich in ieder geval eens met andere mensen bemoeien.
Gelukkig is er Lorena.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:36 schreef vencodark het volgende:
Vandaag weer eens gekeken. Alleen maar domme scènes gezien.
Sjors.![]()
Mike & Nina.![]()
Och dat adres is al meerdere keren voorbij gekomen. Ik vond het wel leuk om in seizoen 6 het adres van Robert en Laura te zien, met daaronder heel duidelijk 'Middendam' in plaats van Meerdijkquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ludovic Isaak Sanders![]()
![]()
Michelangelostraat 2, eindelijk gegevens om de post mee gek te maken aankomende kerst
Bij de brief van Arnie aan Roos werden toen twee verschillende adressen/postcodes gebruikt, terwijl het "dezelfde" envelop wasquote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och dat adres is al meerdere keren voorbij gekomen. Ik vond het wel leuk om in seizoen 6 het adres van Robert en Laura te zien, met daaronder heel duidelijk 'Middendam' in plaats van Meerdijk
De Gottschalk geheugentrainer.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd leuk als ze een vliegmaatschappij vernoemen naar een medewerker van de serie
Ik ben benieuwd wanneer "Gottschalk Reizen'' voorbij zal komen
bijna net zo slecht om weer een maxime neemt wraak op ludo scenario te 'bedenken'. Dat is inmiddels de 413e keer.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef vencodark het volgende:
Jeetje, wat slecht die scène tussen whats-his-face en Janine.
Inderdaad. Doe het dan eens goed (en slaag).quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
bijna net zo slecht om weer een maxime neemt wraak op ludo scenario te 'bedenken'. Dat is inmiddels de 413e keer.
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:32 schreef vencodark het volgende:
Goed bezig Bing. Hoe minder mensen je mogen bezoeken, hoe minder je in beeld zal zijn.
Helaas ook alweer het afscheid van die laatste. Weet jij toevallig waarom Hilde de Mildt er toen uit ging? Moest dit of wilde ze zelf weg?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Ik had gehoopt dat we bij Jef weer wat beelden van Sylvia te zien kregen. Maarja, die komen binnenkort toch wel.
Geen idee. Ik denk zelf, want ik weet niet waarom ze eruit gemoeten zou hebben. Ik weet alleen dat ze speciaal voor die verhaallijn haar haren af liet scheren.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas ook alweer het afscheid van die laatste. Weet jij toevallig waarom Hilde de Mildt er toen uit ging? Moest dit of wilde ze zelf weg?
Misschien dat ze haar rol niet genoeg 'verankerd' in de serie vonden. Daar hebben de latere schrijvers weleens last van gehadquote:Op woensdag 21 november 2012 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk zelf, want ik weet niet waarom ze eruit gemoeten zou hebben. Ik weet alleen dat ze speciaal voor die verhaallijn haar haren af liet scheren.
Hoe jammer het ook is, het blijft natuurlijk een prachtige exit. Mijn persoonlijke favoriet.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien dat ze haar rol niet genoeg 'verankerd' in de serie vonden. Daar hebben de latere schrijvers weleens last van gehad
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:21 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat krijg je als je het lievelingetje bent van de schrijvers. Volgens mij zijn er ook stiekem collega's die blij zijn dat die aandachtvragerige, hysterische en manische Lieke van Lexmond eindelijk opgelazerd is.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef Frey het volgende:
En eindelijk eens een reis naar het buitenland zonder Charlie. Die leek echt overal mee naartoe te gaan.
Al vond ik het jammer dat Meike ineens veranderde in een stalkende gek, haar rol begon best leuk namelijk. En ze gaf de doorgedraaide Robert wel weer een elan.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef Frey het volgende:
Een van de spannendste reizen vond ik toch wel die van Ludo en Janine naar Curacao. Ludo die even wegging en Janine liet slapen op de boot, waarna we iemand met een mes het touw door zagen snijden. Vervolgens belde Marcus om te vertellen dat Meike vrij was en toen zag Ludo dat de boot weg was. Toen zat je echt nog op het puntje van je stoel/bed.![]()
![]()
Bron?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook stiekem collega's die blij zijn dat die aandachtvragerige, hysterische en manische Lieke van Lexmond eindelijk opgelazerd is.
Waarom moet ik een bron noemen als het maar een speculatie van mij is? De zin begon ook met 'volgens mij'.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter was ze helemaal weggebleven: ze speelt een waardeloos karakter en heeft veel meer in haar mars dan het spelen van zo'n triest figuurquote:Marjolein Keuning was toe aan GTST-pauze
Geplaatst op Thu 22 Nov 2012 om 13:27
Marjolein Keuning is op eigen initiatief een paar maanden uit Goede Tijden Slechte Tijden gegaan. Dat vertelt de actrice in weekblad Story. Keuning is nu weer terug in de dagelijkse soapserie als Maxime Sanders. “Ik vroeg zelf of ik er een paar maanden tussenuit mocht. Mijn contract liep in juni af. Ik kon direct verder als ik dat wilde, maar ik besloot een rustpauze in te lassen. Vier jaar lang was ik onafgebroken in beeld als Maxime Sanders. Ik merkte dat ik aan niets anders meer toekwam.”
Zo is theater op een laag pitje gekomen. “Zulke dingen vergen veel voorbereiding. En die tijd ontbrak mij. Was ik niet met GTST bezig, dan besteedde ik mijn tijd aan mijn man Henk Poort en onze dochters Lana en Suze.”
De afgelopen maanden kon ze eindelijk een start maken met haar tourneeplannen. “Maar inmiddels ben ik ook weer hard aan werk bij GTST. Onlangs namen we de kerst- en oud & nieuw-scènes op. De verhaallijnen zijn zó spannend.”
“Mijn soapbroer Marcus Sanders, gespeeld door Hugo Metsers, komt terug. Wat er precies gaat gebeuren, mag ik uiteraard niet zeggen. Maar geloof het maar gerust: de schrijvers hebben fantastisch werk geleverd!”
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:51 schreef loezzzje het volgende:
Dat hadden we natúúrlijk niet zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat over Hugo Metsers is toch een quote van haar. Dan mag ik aannemen dat het klopt.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter was ze helemaal weggebleven: ze speelt een waardeloos karakter en heeft veel meer in haar mars dan het spelen van zo'n triest figuur
Het laatste gedeelte van dit artikel neem ik overigens nog met een flink pak zout: het artikel komt uit de Story en zolang RTL niets heeft bevestigd, is er niets zeker wat mij betreft
Het is een artikel uit de Story hèquote:Op donderdag 22 november 2012 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat over Hugo Metsers is toch een quote van haar. Dan mag ik aannemen dat het klopt.
Helemaal niet nee!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hadden we natúúrlijk niet zien aankomen
Dit meen je toch niet serieus hè?quote:
Geintje.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom moet ik een bron noemen als het maar een speculatie van mij is? De zin begon ook met 'volgens mij'.
Nee tuurlijk meen ik het nietquote:Op donderdag 22 november 2012 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus hè?
Al vanaf het moment dat Beau Schneider aangaf dat Tim verliefd zou worden, wist ik al dat het zo zou gaan lopen
Maar ja, wat wil je ook na 6 seizoenen GTST op dvd en vier seizoenen die ik op tv gezien heb, 4 seizoenen Goudkust en bijna een heel seizoen Onderweg naar Morgen? Dan zie je dit van mijlenver aankomen
Okéquote:
Ze schreven dat Frans Bauer was vreemdgegaan met Laura Lynn.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is een artikel uit de Story hèDie schreven toen ook dat Marlies van Alcmaer een rol zou krijgen als de adoptiemoeder van Maxime
Bij het stuk over Marlies van Alcmaer hadden ze er zelfs hele quotes bijgehaald, dat "Joep Sertons de makers ervan had overtuigd dat ze haar voor die rol moesten vragen" en meer van dat soort blablaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze schreven dat Frans Bauer was vreemdgegaan met Laura Lynn.Redelijk offtopic maargoed, als we het toch over soaps hebben
Ze zouden Story eens moeten aanklagen, even terug op aarde brengen met hun afschuwelijke blaadjequote:Op donderdag 22 november 2012 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij het stuk over Marlies van Alcmaer hadden ze er zelfs hele quotes bijgehaald, dat "Joep Sertons de makers ervan had overtuigd dat ze haar voor die rol moesten vragen" en meer van dat soort blabla
En daarbij een regel die iedere medewerker van GTST moet naleven: er mag niets uitlekken over verhaallijnen en de eventuele entree's en/of exit's van een of meerdere karakters. Gebeurt dat wel door toedoen van een medewerker, dan krijgt diegene een boete. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat Marjolein dit echt gezegd heeft.
Mocht het alsnog kloppen, dan komen we dat wel te weten via een persbericht
Ik irriteer me meer aan dat accent van Rikkiquote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef Sparkles het volgende:
Noud komt binnenkort terug, zo'n saai personage![]()
En Rikki & Tim komen me ook een beetje de neus uit. Voorspellende flut verhaallijn en ik irriteer me vooral aan Rikki met haar vreemde kledingstijl en rare oorbellen
Tim blijkt een terrorist te zijn die een grote aanslag voorbereidt.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
Tim is wel oké, alleen vind ik zijn karakter nog een beetje vaag. Daarnaast vraag ik me nog steeds af waarom hij alles van iedereen in dat boekje opschreef (hij wist allang dat Anton zijn vader was), en of die moeder van hem nog eens opduikt.
Al die blaadjes zijn afschuwelijk, maar daarom juist zo geniaal om door te lezen als je bij de snackbar of de chinees zit te wachten op je bestellingquote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze zouden Story eens moeten aanklagen, even terug op aarde brengen met hun afschuwelijke blaadjeAl die roddelblaadjes zijn afschuwelijk, maar Story is echt de 'Telegraaf' onder de roddelblaadjes; Grote koppen (Sjimmy Bruijninx is geboren als een man!) waarna het verhaal fake is (Ze werd per ongeluk bij de gemeente als jongen ingeschreven) en soms zelfs met compleet fake quotes ("Ja, ik heb nog voor drie jaar een contract bij SBS!", waarna ze een half jaar later eruit werd gegooid
)
Véél te heftig voor Erland Galjaard en zijn gezinnetjequote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Tim blijkt een terrorist te zijn die een grote aanslag voorbereidt.
Het is anders wel het begin van het Haribo drama.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Véél te heftig voor Erland Galjaard en zijn gezinnetjeJa, tenzij Wendy van Dijk de rechercheur is die de zaak gaat onderzoeken, dan is het nog wel te doen
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is anders wel het begin van het Haribo drama.
quote:NIEUWE VERHAALLIJN: Het Haribo-drama
Lucas geeft een feestje in Dansatoria voor alle inwoners van Meerdijk. Om het extra gezellig te maken, koopt hij een grote voorraad Haribo-snoep in. Die avond is het erg gezellig. Maar wanneer Lucas de schalen met Haribo-snoep wil aanvullen en naar de voorraadkamer gaat om nieuwe zakken te pakken, krijgt hij de schrik van zijn leven: alle zakken Haribo-snoep zijn verdwenen!!!
Er zijn vele verdachten, maar de politie kan geen dader aanwijzen. Jack hoort van het drama en besluit zijn baan als rechercheur in Meerdijk weer op te pakken, om degene die het snoep heeft gepikt te vinden én te straffen. Zal het Jack lukken om de dader te vinden?
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn rond het Haribo-drama, geschreven door R. Gottschalk, I. van Berkum, M. van Steijn en S. Wiegel:
[..]
Speelde die zich af in Afrika of niet? Want dan kan het ook van het African Tribal Orchestra zijnquote:
Dat lijkt me meer deze muziek.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Speelde die zich af in Afrika of niet? Want dan kan het ook van het African Tribal Orchestra zijn
Maar wat is die andere muziek, zoals die van nu?quote:
Geen idee, ik zit niet te kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar wat is die andere muziek, zoals die van nu?
Same for mequote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit niet te kijken
Ze wil zich graag laten uitwonen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef IMShuuul het volgende:
Waarom laat Sjors Mike uberhaupt binnen?
Ze heeft nog een beetje koffie in de pot zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef IMShuuul het volgende:
Vast wel jaquote:Op donderdag 22 november 2012 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
OkéAch ja, je weet maar nooit: er zijn zat kijkers die dit echt "nóóóóóóóóóóóóit" hadden zien aankomen
![]()
Prachtige beelden, zelfs de bijpassende muziek inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:23 schreef Frey het volgende:
Joep Sertons![]()
Anton en Sjoerd![]()
De muziek![]()
De omgeving
Freyquote:Op donderdag 22 november 2012 20:23 schreef Frey het volgende:
Joep Sertons![]()
Anton en Sjoerd![]()
De muziek![]()
De omgeving
Leeftijdscategorie 12 - 16 ?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet je de officiële Facebook-pagina maar eens checken, je lacht je kapot
Past wel een beetje bij z'n personage, oppervlakkige golddigger dat het is.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef IMShuuul het volgende:
Mike kan echt niet acteren, enkel lege blikken..
Omdat ze niet een heel gesprek aan de deur kunnen voeren.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef IMShuuul het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Woelli het volgende:
Ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Woelli het volgende:
Sertons is vader van een in 2002 geboren zoon. Misschien dat een goede zet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgekeerde SORAS, alles
Juistem!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoiets ja, met het geestelijk vermogen van een 9-jarige
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef PeterKelder het volgende:
Nieuwe spoilers (3 tm 7 december):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:02 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Maar toch heb ik nog een beetje hoop datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar toch heb ik nog een beetje hoop datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:13 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hugo moet er weer in wat een baas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze zoeken iemand die een verhaallijn over een half jaar kan uitsmeren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
De vorige stagiaire op de webredactie is weggestuurd na diens Ludo-filmpje, getuigt deze vacatureJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nope, helaas; De box was toch een lokkertje. Opgelicht. Maar ik heb ALLES wat ik hebben moet dus deze man gaat sowieso eraan.
...Is dít nu geen goede verhaallijn voor GTST?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dan blijkt Fos erachter te zitten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nope, helaas; De box was toch een lokkertje. Opgelicht. Maar ik heb ALLES wat ik hebben moet dus deze man gaat sowieso eraan.
...Is dít nu geen goede verhaallijn voor GTST?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zit er een vorm van een liefdesverhaaltje in? Dán is het een goede verhaallijn, anders nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Is dít nu geen goede verhaallijn voor GTST?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze zoeken iemand die de pindakaas op het brood van de schrijvers kan uitsmeren.![]()
![]()
Ga jij net zo snel kijken als Frey?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:21 schreef LetsGame het volgende:
Over een week.. Daniël als eindshot op mijn TV![]()
![]()
Frey kijkt deze keer niet zo snel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ga jij net zo snel kijken als Frey?
Ah logisch, ik dacht misschien wordt je het wel zat. Soms heb ik dat als ik teveel afleveringen op een dag kijk. Dan kan ik haast niet stoppen met kijken, maar de volgende dag heb ik gewoon even geen zin.quote:
Een heer met stijl![]()
Die tune doet me echt denken aan de oude stockshots.
De familie Huygens vervangen door de familie Bouwhuis blijft toch een van de weinige goede zetten van deze schrijvers.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hoe zal Ludo reageren als hij het te weten komt van Mike en Sjors?
Welke tune? Die in die Kerstpromo van V&D?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
Die tune doet me echt denken aan de oude stockshots.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Welke tune? Die in die Kerstpromo van V&D?
Vast niet door African Tribal Orchestra.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af door wie die tune gemaakt zal zijn
Ik denk dat Eastriver Collective de tune gemaakt heeftquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Vast niet door African Tribal Orchestra.![]()
![]()
Bouwhuisjes sex!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Noud terug uit de jungle.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zitten echt weer mooie muziekjes in de laatste tijd, maar het meeste lijkt gewoon niet van Servies te zijn. Ik heb soms alleen geen idee wat nou precies van hem is en wat van Eastriver Collective.
Noud is ook gewoon een slappeling. Eerst gaat hij er zomaar vandoor en nu komt hij na maanden ineens met hangende pootjes terug.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we dit ooit nog eens terugzien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Als de seizoenbox van seizoen 16 uitkomt misschien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we dit ooit nog eens terugzien?![]()
Eigenlijk blijft het echt tof dat die boxen van de eerste seizoenen nu verschenen zijn. Alles wat legendarisch was, Huize Helmink, Huize Alberts #1, de opkomst van AA&F, de kernpersonages Peter, Arnie, Linda, Frits, Hogendoorn sr, de familie Alberts, alles is gewoon weer toegankelijk.
Een heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]SANDERS INC. / KANTOOR LUDO - AVONDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo belt met een (voor ons) onbekend persoon om een probleem op te lossen.
LUDO SANDERS
LUDO KOMT ZIJN KANTOOR BINNENLOPEN. HIJ DOET DE DEUR ACHTER ZICH DICHT, LAAT HET LICHT UIT EN LOOPT NAAR HET RAAM, WAAR HIJ EEN PAAR SECONDEN ZWIJGZAAM NAAR BUITEN KIJKT. DAN PAKT HIJ ZIJN TELEFOON EN ZOEKT EEN NUMMER OP.
KORTE STILTE.
1. LUDO
(AAN DE TELFOON) "Ja, met Sanders. Ik wil dat je iets voor me doet."
LUDO KIJKT MET EEN DREIGENDE BLIK VOOR ZICH UIT.
Freeze; fade-out; aftiteling![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SANDERS INC. / KANTOOR LUDO - AVOND
Ludo belt met een (voor ons) onbekend persoon om een probleem op te lossen.
LUDO SANDERS
LUDO KOMT ZIJN KANTOOR BINNENLOPEN. HIJ DOET DE DEUR ACHTER ZICH DICHT, LAAT HET LICHT UIT EN LOOPT NAAR HET RAAM, WAAR HIJ EEN PAAR SECONDEN ZWIJGZAAM NAAR BUITEN KIJKT. DAN PAKT HIJ ZIJN TELEFOON EN ZOEKT EEN NUMMER OP.
KORTE STILTE.
1. LUDO
(AAN DE TELFOON) "Ja, met Sanders. Ik wil dat je iets voor me doet."
LUDO KIJKT MET EEN DREIGENDE BLIK VOOR ZICH UIT.
Freeze; fade-out; aftiteling![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Zal toch wel weer gaan gebeuren.. Ze twijfelt toch al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Dat is in feite mijn gang van zaken met seizoen 1. Heb ik uiteindelijk ook een jaar of 3 over gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah logisch, ik dacht misschien wordt je het wel zat. Soms heb ik dat als ik teveel afleveringen op een dag kijk. Dan kan ik haast niet stoppen met kijken, maar de volgende dag heb ik gewoon even geen zin.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zo kwam Charlie op, en zo ging ze af. En nu Charlie weg is zijn de schrijvers aan het kijken wie de nieuwe Charlie kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom dat Hedwig en/of Kim nu écht niet meer in de serie kunnen. Niet omdat ze geen aansluiting met de rest van de karakters hebben (Op Jef, Rik en Laura na dan misschien), maar gewoon omdat ze gniet terug in de soap willen komen om een dom karakter te spelen die echt geen fuck uitvoert en toch alles meeheeft. Hedwig had dat destijds gedeeltelijk hoor, maar zij maakte er ook altijd wat Myriam-achtige dingetjes in mee als 'het klungelige lieve meisje van hiernaast' zijnde, terwijl Kim de losbol was die altijd tegendraads was. Onder het motto 'Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?'En zij werden de sexsymbolen van GTST in die jaren, naast Katja Schuurman natuurlijk...
Dat is eigenlijk de grote verandering. Niet alleen voor de vrouwelijke karakters maar ook echt voor de mannen; Een Jan Kooijman of een Louis Talpes hoeft maar met z'n blote bast te lopen en alle huisvrouwtjes/tienermeisjes lopen alweer te geilen. Ga dan een keer naar de Chip'nDales ofzo.
Geef mij mijn zakelijke issues, mijn geweerschoten als climax op een verhaallijn met lange pesterijen tussen maffiafamilies, geef me een rondlallende dronken Alberts (Laura, Robert óf Jef, maakt me écht niet uit), geef me mijn dagelijkse portie Sanders-badassness en geef me last but not least een leuk komisch tussendoor-figuurtje. Lorena leek toen ze in het ziekenhuis terechtkwam en door Jef werd verwend zo'n typje te worden, toen ze zo verwend Jef liep af te katten en whatnot, maar het probleem is dat de schrijvers daar te ver in doordraven; Hetzelfde geldt voor 'de kikkers'.
Eigenlijk was dat hét dieptepunt dat seizoen, triest genoeg; De scène waar Anton die kikkers liet vallen en Lucas helemaal stukging was hilarisch, en één keer zoiets is prima. Wat volgt; een verhaallijn waar Bianca denkt dat Anton vreemdgaat omdat hij die kikkers laat maken. Godsamme, het was de perfecte situatie voor een aflevering van SamSam of Het zonnetje in Huis, ik zweer je.
3 jaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is in feite mijn gang van zaken met seizoen 1. Heb ik uiteindelijk ook een jaar of 3 over gedaan.![]()
Ik ben nu iets van een half jaar bezig. En ga straks de laatste 2 afleveringen kijken. Valt dan nog mee.![]()
De cliff heb ik al wel eens gezien. Maar die is inderdaad te suf voor woorden.
Daniel, was Simon al 2 keer net misgelopen. Dus je kon er vanuit gaan, dat hij hem nog wel een keer zou zien.![]()
Geloof me; Kijk meteen seizoen 2 erachteraan; De ware cliff is eigenlijk Helen Helmink die nog blijkt te leven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
3 jaar.![]()
Ik ben nu iets van een half jaar bezig. En ga straks de laatste 2 afleveringen kijken. Valt dan nog mee.![]()
De cliff heb ik al wel eens gezien. Maar die is inderdaad te suf voor woorden.
Daniel, was Simon al 2 keer net misgelopen. Dus je kon er vanuit gaan, dat hij hem nog wel een keer zou zien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: