Waarom moet ik een bron noemen als het maar een speculatie van mij is? De zin begon ook met 'volgens mij'.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter was ze helemaal weggebleven: ze speelt een waardeloos karakter en heeft veel meer in haar mars dan het spelen van zo'n triest figuurquote:Marjolein Keuning was toe aan GTST-pauze
Geplaatst op Thu 22 Nov 2012 om 13:27
Marjolein Keuning is op eigen initiatief een paar maanden uit Goede Tijden Slechte Tijden gegaan. Dat vertelt de actrice in weekblad Story. Keuning is nu weer terug in de dagelijkse soapserie als Maxime Sanders. “Ik vroeg zelf of ik er een paar maanden tussenuit mocht. Mijn contract liep in juni af. Ik kon direct verder als ik dat wilde, maar ik besloot een rustpauze in te lassen. Vier jaar lang was ik onafgebroken in beeld als Maxime Sanders. Ik merkte dat ik aan niets anders meer toekwam.”
Zo is theater op een laag pitje gekomen. “Zulke dingen vergen veel voorbereiding. En die tijd ontbrak mij. Was ik niet met GTST bezig, dan besteedde ik mijn tijd aan mijn man Henk Poort en onze dochters Lana en Suze.”
De afgelopen maanden kon ze eindelijk een start maken met haar tourneeplannen. “Maar inmiddels ben ik ook weer hard aan werk bij GTST. Onlangs namen we de kerst- en oud & nieuw-scènes op. De verhaallijnen zijn zó spannend.”
“Mijn soapbroer Marcus Sanders, gespeeld door Hugo Metsers, komt terug. Wat er precies gaat gebeuren, mag ik uiteraard niet zeggen. Maar geloof het maar gerust: de schrijvers hebben fantastisch werk geleverd!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:51 schreef loezzzje het volgende:
Dat hadden we natúúrlijk niet zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat over Hugo Metsers is toch een quote van haar. Dan mag ik aannemen dat het klopt.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter was ze helemaal weggebleven: ze speelt een waardeloos karakter en heeft veel meer in haar mars dan het spelen van zo'n triest figuur
Het laatste gedeelte van dit artikel neem ik overigens nog met een flink pak zout: het artikel komt uit de Story en zolang RTL niets heeft bevestigd, is er niets zeker wat mij betreft
Het is een artikel uit de Story hèquote:Op donderdag 22 november 2012 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat over Hugo Metsers is toch een quote van haar. Dan mag ik aannemen dat het klopt.
Helemaal niet nee!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat hadden we natúúrlijk niet zien aankomen
Dit meen je toch niet serieus hè?quote:
Geintje.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom moet ik een bron noemen als het maar een speculatie van mij is? De zin begon ook met 'volgens mij'.
Nee tuurlijk meen ik het nietquote:Op donderdag 22 november 2012 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus hè?
Al vanaf het moment dat Beau Schneider aangaf dat Tim verliefd zou worden, wist ik al dat het zo zou gaan lopen
Maar ja, wat wil je ook na 6 seizoenen GTST op dvd en vier seizoenen die ik op tv gezien heb, 4 seizoenen Goudkust en bijna een heel seizoen Onderweg naar Morgen? Dan zie je dit van mijlenver aankomen
Okéquote:
Ze schreven dat Frans Bauer was vreemdgegaan met Laura Lynn.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is een artikel uit de Story hèDie schreven toen ook dat Marlies van Alcmaer een rol zou krijgen als de adoptiemoeder van Maxime
Bij het stuk over Marlies van Alcmaer hadden ze er zelfs hele quotes bijgehaald, dat "Joep Sertons de makers ervan had overtuigd dat ze haar voor die rol moesten vragen" en meer van dat soort blablaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze schreven dat Frans Bauer was vreemdgegaan met Laura Lynn.Redelijk offtopic maargoed, als we het toch over soaps hebben
Ze zouden Story eens moeten aanklagen, even terug op aarde brengen met hun afschuwelijke blaadjequote:Op donderdag 22 november 2012 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij het stuk over Marlies van Alcmaer hadden ze er zelfs hele quotes bijgehaald, dat "Joep Sertons de makers ervan had overtuigd dat ze haar voor die rol moesten vragen" en meer van dat soort blabla
En daarbij een regel die iedere medewerker van GTST moet naleven: er mag niets uitlekken over verhaallijnen en de eventuele entree's en/of exit's van een of meerdere karakters. Gebeurt dat wel door toedoen van een medewerker, dan krijgt diegene een boete. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat Marjolein dit echt gezegd heeft.
Mocht het alsnog kloppen, dan komen we dat wel te weten via een persbericht
Ik irriteer me meer aan dat accent van Rikkiquote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef Sparkles het volgende:
Noud komt binnenkort terug, zo'n saai personage![]()
En Rikki & Tim komen me ook een beetje de neus uit. Voorspellende flut verhaallijn en ik irriteer me vooral aan Rikki met haar vreemde kledingstijl en rare oorbellen
Tim blijkt een terrorist te zijn die een grote aanslag voorbereidt.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
Tim is wel oké, alleen vind ik zijn karakter nog een beetje vaag. Daarnaast vraag ik me nog steeds af waarom hij alles van iedereen in dat boekje opschreef (hij wist allang dat Anton zijn vader was), en of die moeder van hem nog eens opduikt.
Al die blaadjes zijn afschuwelijk, maar daarom juist zo geniaal om door te lezen als je bij de snackbar of de chinees zit te wachten op je bestellingquote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze zouden Story eens moeten aanklagen, even terug op aarde brengen met hun afschuwelijke blaadjeAl die roddelblaadjes zijn afschuwelijk, maar Story is echt de 'Telegraaf' onder de roddelblaadjes; Grote koppen (Sjimmy Bruijninx is geboren als een man!) waarna het verhaal fake is (Ze werd per ongeluk bij de gemeente als jongen ingeschreven) en soms zelfs met compleet fake quotes ("Ja, ik heb nog voor drie jaar een contract bij SBS!", waarna ze een half jaar later eruit werd gegooid
)
Véél te heftig voor Erland Galjaard en zijn gezinnetjequote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Tim blijkt een terrorist te zijn die een grote aanslag voorbereidt.
Het is anders wel het begin van het Haribo drama.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Véél te heftig voor Erland Galjaard en zijn gezinnetjeJa, tenzij Wendy van Dijk de rechercheur is die de zaak gaat onderzoeken, dan is het nog wel te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |