Klinkt spannender dan de huidige verhaallijnen.quote:
Beter was geweest als ze Nina, Lucas, Maxime, Bing, Nuran en Noud daar naartoe hadden laten gaanquote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Klinkt spannender dan de huidige verhaallijnen.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter was geweest als ze Nina, Lucas, Maxime, Bing, Nuran en Noud daar naartoe hadden laten gaan
''Oh, sorry jongens, dat met die olifanten die jullie omver lopen staat inderdaad niet in het script...''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
Voor de door mij genoemde zes personages is overigens al een reisje gepland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
enquote:"Rohan Gottschalk verpletterd door olifant"
quote:"Rogier Proper slaat aanval van olifant af met linkervuist"
quote:Op maandag 19 november 2012 19:01 schreef Frey het volgende:
Ik zie die kopjes ook al staan in de kranten:
[..]
en
[..]
Hij zal (denk ik) deze óf volgende week wel terugkeren jaquote:Op maandag 19 november 2012 19:19 schreef vencodark het volgende:
Het is toch zo zachtjes aan wel weer tijd dat Noud terugkomt?
Ik zat al rond kerst te denken en dat Nina's kerst dan volledig in puin ligt ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zal (denk ik) deze óf volgende week wel terugkeren ja
Hij is al te zien in deze promo:quote:Op maandag 19 november 2012 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zat al rond kerst te denken en dat Nina's kerst dan volledig in puin ligt ofzo.
Wanneer komt de eerste verrassing?quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is al te zien in deze promo:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:11 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu wel gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu wel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Shortie niet gezien en weet ook niet precies hoe je spoiler bedoeld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op maandag 19 november 2012 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Shortie niet gezien en weet ook niet precies hoe je spoiler bedoeld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |