quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is anders wel het begin van het Haribo drama.
quote:NIEUWE VERHAALLIJN: Het Haribo-drama
Lucas geeft een feestje in Dansatoria voor alle inwoners van Meerdijk. Om het extra gezellig te maken, koopt hij een grote voorraad Haribo-snoep in. Die avond is het erg gezellig. Maar wanneer Lucas de schalen met Haribo-snoep wil aanvullen en naar de voorraadkamer gaat om nieuwe zakken te pakken, krijgt hij de schrik van zijn leven: alle zakken Haribo-snoep zijn verdwenen!!!
Er zijn vele verdachten, maar de politie kan geen dader aanwijzen. Jack hoort van het drama en besluit zijn baan als rechercheur in Meerdijk weer op te pakken, om degene die het snoep heeft gepikt te vinden én te straffen. Zal het Jack lukken om de dader te vinden?
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn rond het Haribo-drama, geschreven door R. Gottschalk, I. van Berkum, M. van Steijn en S. Wiegel:
[..]
Speelde die zich af in Afrika of niet? Want dan kan het ook van het African Tribal Orchestra zijnquote:
Dat lijkt me meer deze muziek.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Speelde die zich af in Afrika of niet? Want dan kan het ook van het African Tribal Orchestra zijn
Maar wat is die andere muziek, zoals die van nu?quote:
Geen idee, ik zit niet te kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar wat is die andere muziek, zoals die van nu?
Same for mequote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit niet te kijken
Ze wil zich graag laten uitwonen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef IMShuuul het volgende:
Waarom laat Sjors Mike uberhaupt binnen?
Ze heeft nog een beetje koffie in de pot zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef IMShuuul het volgende:
Waarom laat Sjors Mike uberhaupt binnen?
Vast wel jaquote:Op donderdag 22 november 2012 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
OkéAch ja, je weet maar nooit: er zijn zat kijkers die dit echt "nóóóóóóóóóóóóit" hadden zien aankomen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |