SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:57 schreef GSMboy het volgende:
Heeft iemand de spoilers hier voor de komende weken?
GTSTfanclub is een beetje onveilig.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]O, is dat zeker, gaat hij de serie ook al verlaten. Blijft weinig over zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler is fakequote:Op vrijdag 16 november 2012 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is dat zeker, gaat hij de serie ook al verlaten. Blijft weinig over zo!
Ja, want dit is de "echte" spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, want dit is de "echte" spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, want dit is de "echte" spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag toch hopen dat zijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Poeh ik denk niet dat dat ergens in een link staat en zo een periode is ook niet zo 1-2-3 samen te vatten (niet door mij in ieder geval aangezien ik het niet dagelijks meer kijk). Maar op de site van gtst kan je shortie's terugkijken en ook hele afleveringen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef MissesCrue het volgende:
Ik heb sinds persoonlijke redenen al sinds 16 Maart 2012 geen GTST gekeken. heeft iemand een link met wat er ondertussen is gebeurt?
In de spoiler staat een aardige samenvatting:quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:00 schreef MissesCrue het volgende:
Ik heb sinds persoonlijke redenen al sinds 16 Maart 2012 geen GTST gekeken. heeft iemand een link met wat er ondertussen is gebeurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het zo ongeveer, denk ik![]()
Die serie heb ik twee keer gezien, de tweede keer vond ik hem enger dan de eerste keerquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Woow, gaaf ditAls kind ben ik opgegroeid met oude series die in de zomer langskwamen op Z@(a)ppelin, in 'Z@pp-achteruit'. Één van die series was 'De papegaai', een jeugdserie van (naar ik dacht de NCRV maar bleek) de IKON, waarin een familie na een staatsgreep in Nederland moest onderduiken. Jarenlang naar opnames gezocht, nooit gevonden, bleek het een 6-delige serie van de IKON uit 1988 te zijn. En wie er in zaten? Ooh gewoon. In de eerste scène zien we al een piepjonge Bartho Braat.
[ afbeelding ]
Vond ik al awesome opzich. Maar dan ineens:
[ afbeelding ]
"In tegenstelling tot wat er in de programmabladen vermeld staat zijn er enkele wijzingen. Voor de twee programma's Sesamstraat en het Jeugdjournaal is een uitzendverbod door het leger opgeroepen."
In de jaren '90 al, dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die serie heb ik twee keer gezien, de tweede keer vond ik hem enger dan de eerste keer
Overigens wist ik wel dat Bartho er in zat, maar niet dat ook Tom er in zat
Nope, twee keer bij Zapp Achteruitquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In de jaren '90 al, dan?Frank Groothof, de vredelievende huisvader uit Sesamstraat en aardige grappenmaker uit het Klokhuis wordt me in de eerste aflevering toch in elkaar gemept!
![]()
Ooh ja, ik zie hetquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, twee keer bij Zapp Achteruit
Herman Hogendoorn dreigt met derde wereldoorlog na de mislukking van het personage Jack van Houten.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Herman Hogendoorn dreigt met derde wereldoorlog na de mislukking van het personage Jack van Houten.
Yes, daar dacht ik dus aanquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Herman Hogendoorn dreigt met derde wereldoorlog na de mislukking van het personage Jack van Houten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
En toen was er nóg een bekende te zien in De Papegaai:
[ afbeelding ]
Welnee, dat is die boze vader. Of was het nou die gefrustreerde bouwvakker?quote:
Nee joh, de huisbaas van die waarzegster... Of nee, wacht, het is die brandweerman bij Flash!... Toch...?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Welnee, dat is die boze vader. Of was het nou die gefrustreerde bouwvakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef Frey het volgende:
Van Jack is al een tijdje niets meer vernomen. Hij zou hier in de buurt voor het laatst gezien zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Altijd beter dan die snert"muziek" van Frons Serviesquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:21 schreef Frey het volgende:
Muziekje van straks zal wel weer die "Atlantic Love - Eastriver Collective" zijn die op de site staat.
Ze kunnen beter Eastriver Collective op de aftiteling zetten in plaats van Frons Servies.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Altijd beter dan die snert"muziek" van Frons Servies
Het zou werkelijk geniaal zijn als Ronald Schilperoort een lid van Eastriver Collective blijkt te zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze kunnen beter Eastriver Collective op de aftiteling zetten in plaats van Frons Servies.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou werkelijk geniaal zijn als Ronald Schilperoort een lid van Eastriver Collective blijkt te zijn![]()
Sjors gaat helpen en dan de zakelijk kant doen, ...denk ikquote:
Proper steekt zijn vuist binnen:quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Fons Merkies...? Ah ja, dat is degene die de koffie voor ons zet. Hij heeft weleens wat geprobeerd, maar het was in feite iedere keer hetzelfde muziekstuk."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |